Материалдар / ҚМЖ "Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері"

ҚМЖ "Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебра пәнінен мұғалімдерге жаңартылған білім мазмұны бойынша қысқа мерзімді жоспар құруға көмектеседі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2019
5896
73 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7.1А Бүтін көрсеткішті дәреже

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7 «__» алгебра

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.2.6

көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табу;

7.2.1.1

санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану.

Сабақ мақсаттары

Өткен тақырыптар бойынша ережелер мен анықтамаларды пайдалану. Өз бетімен ойлау қабілетін арттыру және өз білімін тексеру, есте сақтау қабілетін жетілдіру. Ережелер жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып, есептің өзекті түйінді жерлерін практикада қолдану.

Бағалау критерийлері

Көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табады. Санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолданады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

- бүтін көрсеткішті дәреже;

- дәрежеге шығару;

- квадраттау, кубтау;

- санның квадраты, санның кубы.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • негізі сақталып, дәреже көрсеткіштері қосылады (азайтылады);

  • негізі сақталып, дәреже көрсеткіштері көбейтіледі;

  • теріс санды жұп көрсеткішті дәрежеге шығарғанда ...;

  • теріс санды тақ көрсеткішті дәрежеге шығарғанда ....

Құндылықтарды дарыту


Өзара сыйластыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге, шығармашылықпен еңбек етуге, бірін бірі сыйлауға баулу. Оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдауға, өз білімін көрсете алу қасиеттерін азаматтық жауапкершілікке үйрету, топпен жұмыс жасай алу, сынға дұрыс қарау.

Пәнаралық байланыстар

математика

Алдыңғы білім

Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5-7 минут








Топтарға бөлу. Парақшаларды алу арқылы оқушылар топтарға бірігіп отырады.

Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, оқушылардың сабаққа қатысы мен дайындығын қадағалау. Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру.

«Миға шабуыл» әдісі.

1. Көбейтіндіні дәрежеге шығару ережесі. (Көбейтіндіні дәрежеге шығару үшін көбейткіштердің әрқайсысын осы дәрежеге шығарып, нәтижелерін көбейтеді)

2. Бөлшекті дәрежеге шығару ережесі. (Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның алымының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады)

3. Дәрежені дәрежеге шығару ережесі. (Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей, көрсеткіштерін көбейтеді) Өтілген тақырыптар бойынша оқушыларға қайталау сұрақтары қойылып, ауызша жауап беру. 
1. Санның натурал көрсеткіші деп нені айтады? 
2. Дәреженің негізі деп нені айтады? 
3. Дәреже көрсеткіші деп нені айтады? 
4. Негіздері бірдей дәрежелерді көбейту ережесін айт. 
5. Негіздері бірдей дәрежелерді бөлу ережесін айт. 
6. Көбейтіндіні дәрежеге шығару ережесін айт. 
7. Бөлшекті дәрежеге шығару ережесін айт. 
8. Дәрежені дәрежеге шығару ережесін айт.

Парақшалар








Сабақтың ортасы

30 минут

Тақырыпты ашу.

Оқушыларды тақырыппен таныстыру. Мақсатын және күтілетін нәтижелерін оқушылармен талқылау. Оқушылар нақты мақсатқа қол жеткізуге бағытталады.

(МК,Ұ)

Сіздер дәптеріңізге өзіңіз білетін кез келген натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттері туралы ойланып формулаларын жазыңыздар. 

   Сұрақ қою стратегиясы:

"Дәреже" деген не? Сұраққа жауап беру арқылы тақырыптың толық мағанасы мен міндеттерін меңгереді

Топтық жұмыс.

Есептеп шығарыңдар. 

    а) (-4)-³=1/(-4)3 =-1/64;                     б) 2,5-¹=1/2,5 =10/25 =2/5;  

    е) –(2,5 )-²=-(5/2)-²=-1/(5/2)2=-4/25;

Теріс көрсеткішті пайдалана отырып, бөлшекті көбейтінді түрінде жазыңдар:

    а) (3/b2)=3b-²;       б) x/y=xy-¹;        в) 2a8/c5=2a8c-5;

    г) a5/7b3 =7-¹a5 b-³;      е) (a+b)2/b4c4=b-4c-4(a+b)².

. Өрнектің мәнін табыңдар:

а) 2-5*24=2-5+4=2-¹=1/2;     б) 5³*5-7*5²=53-7+2=5-²=1/52=1/25;    

в) (3/2)-4*(1,5)³= (3/2)-4+3=(3/2)-1=2/3;

г) (√2)-³*(√2)-¹= (√2)-3-1=(√2)-4=1/(√2)4=1/22=1/4.

2

а) 3-14:3-16=3-14+16=3²=9;     б) 7-5:7-³=7-5+3=7-²=1/49;

в) (2/3)-5: (2/3)-4=(2/3)-5+4=(2/3)-1=3/2;

г) (√3)-7: (√3)-3= (√3)-7+3= (√3)-4=1/(√3)4=1/32=1/9;

3.

а) (3-1)-2=3²=9;      б) (2-3)-2*2-3*28=26-3+8=2¹¹=2048;

в) 5-7*(5-2)-3=5-7+6=5-1=1/5.

Кубизм тәсілі:

1. Дәлелдеңіз: am*an=am+n .

2. Салыстырыңыз.           /Мысал арқылы/.

3. Қолданыңыз.             /Әр түрлі мысал арқылы/.

INSERT стратегиясы.

V – мен білемін.

˗ - мен білмедім.

+ - мен үшін жаңа.

? – таңқалдым,сұрақ туды.

Онымен жұмыс істеу жолдарын естеріне түсіріп кетем.








Сабақтың соңы

3-5 минут


Бекіту «тест» 
1.Амалды орында: (-3ав3)3
А. 27 а3в9; В. -27 а3в9; С. 3ав9
2.Дәреже түрінде жаз: (n11: n8)* n4 
А. n7; B. n3; C. n5 
3.Ықшамда: (х934)2 : (x7)4
A. x4; B.x3; C.x6
4. x5x8xm=(x3)6 теңдігі m-нің қандай мәнінде орындалады? 
А. 4; В.6; С.5 
5. Есепте: (78)2*76*72/ 722 
А.7; В.1; С.49.

Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.

Үйге тапсырма беру.

1.65, 1.69 есептерді шығару.











Алгебра, 7-сынып, Алматы, «Атамұра», 2017ж.

Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Топтарда қабілеті жоғары оқушылар нашар оқушыларға көмектеседі, сыныптасының білмегенін үйретеді, үйрете отырып өзі үйренеді.

Оқушыларды сабақтың әр кезеңдерін қорытындылап отыру.

Оқушылардың денсаулығын және қауіпсіздік техникасының сақталуын қадағалау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Мектеп директоры:_________________





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ