Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ "Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.1А Бүтін көрсеткішті дәреже |
Мектеп: |
||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
Сынып: 7 «__» алгебра |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақ тақырыбы |
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.2.6 көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табу; 7.2.1.1 санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану. |
||||
Сабақ мақсаттары |
Өткен тақырыптар бойынша ережелер мен анықтамаларды пайдалану. Өз бетімен ойлау қабілетін арттыру және өз білімін тексеру, есте сақтау қабілетін жетілдіру. Ережелер жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып, есептің өзекті түйінді жерлерін практикада қолдану. |
||||
Бағалау критерийлері |
Көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табады. Санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолданады. |
||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: - бүтін көрсеткішті дәреже; - дәрежеге шығару; - квадраттау, кубтау; - санның квадраты, санның кубы. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
||||
Құндылықтарды дарыту |
Өзара сыйластыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге, шығармашылықпен еңбек етуге, бірін бірі сыйлауға баулу. Оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдауға, өз білімін көрсете алу қасиеттерін азаматтық жауапкершілікке үйрету, топпен жұмыс жасай алу, сынға дұрыс қарау. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
математика |
||||
Алдыңғы білім |
Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 5-7 минут
|
Топтарға бөлу. Парақшаларды алу арқылы оқушылар топтарға бірігіп отырады. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, оқушылардың сабаққа қатысы мен дайындығын қадағалау. Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру. «Миға шабуыл» әдісі. 1. Көбейтіндіні дәрежеге шығару ережесі. (Көбейтіндіні дәрежеге шығару үшін көбейткіштердің әрқайсысын осы дәрежеге шығарып, нәтижелерін көбейтеді) 2. Бөлшекті дәрежеге шығару ережесі. (Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның алымының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады) 3. Дәрежені дәрежеге шығару ережесі.
(Дәрежені
дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей, көрсеткіштерін
көбейтеді) Өтілген тақырыптар бойынша оқушыларға
қайталау сұрақтары қойылып, ауызша жауап
беру. |
Парақшалар |
|||
Сабақтың ортасы 30 минут |
Тақырыпты ашу. Оқушыларды тақырыппен таныстыру. Мақсатын және күтілетін нәтижелерін оқушылармен талқылау. Оқушылар нақты мақсатқа қол жеткізуге бағытталады. (МК,Ұ) Сіздер дәптеріңізге өзіңіз білетін кез келген натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттері туралы ойланып формулаларын жазыңыздар. Сұрақ қою стратегиясы: "Дәреже" деген не? Сұраққа жауап беру арқылы тақырыптың толық мағанасы мен міндеттерін меңгереді Топтық жұмыс. Есептеп шығарыңдар. а) (-4)-³=1/(-4)3 =-1/64; б) 2,5-¹=1/2,5 =10/25 =2/5; е) –(2,5 )-²=-(5/2)-²=-1/(5/2)2=-4/25; Теріс көрсеткішті пайдалана отырып, бөлшекті көбейтінді түрінде жазыңдар: а) (3/b2)=3b-²; б) x/y=xy-¹; в) 2a8/c5=2a8c-5; г) a5/7b3 =7-¹a5 b-³; е) (a+b)2/b4c4=b-4c-4(a+b)². . Өрнектің мәнін табыңдар: а) 2-5*24=2-5+4=2-¹=1/2; б) 5³*5-7*5²=53-7+2=5-²=1/52=1/25; в) (3/2)-4*(1,5)³= (3/2)-4+3=(3/2)-1=2/3; г) (√2)-³*(√2)-¹= (√2)-3-1=(√2)-4=1/(√2)4=1/22=1/4. №2 а) 3-14:3-16=3-14+16=3²=9; б) 7-5:7-³=7-5+3=7-²=1/49; в) (2/3)-5: (2/3)-4=(2/3)-5+4=(2/3)-1=3/2; г) (√3)-7: (√3)-3= (√3)-7+3= (√3)-4=1/(√3)4=1/32=1/9; №3. а) (3-1)-2=3²=9; б) (2-3)-2*2-3*28=26-3+8=2¹¹=2048; в) 5-7*(5-2)-3=5-7+6=5-1=1/5. Кубизм тәсілі: 1. Дәлелдеңіз: am*an=am+n . 2. Салыстырыңыз. /Мысал арқылы/. 3. Қолданыңыз. /Әр түрлі мысал арқылы/. INSERT стратегиясы. V – мен білемін. ˗ - мен білмедім. + - мен үшін жаңа. ? – таңқалдым,сұрақ туды. Онымен жұмыс істеу жолдарын естеріне түсіріп кетем. |
|
|||
Сабақтың соңы 3-5 минут |
Бекіту
«тест» Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. Үйге тапсырма беру. № 1.65, 1.69 есептерді шығару. |
Алгебра, 7-сынып, Алматы, «Атамұра», 2017ж. |
|||
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
Топтарда қабілеті жоғары оқушылар нашар оқушыларға көмектеседі, сыныптасының білмегенін үйретеді, үйрете отырып өзі үйренеді. |
Оқушыларды сабақтың әр кезеңдерін қорытындылап отыру. |
Оқушылардың денсаулығын және қауіпсіздік техникасының сақталуын қадағалау |
|||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||
|
|||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Мектеп директоры:_________________