Кіріспе
|
Сәлемдесу және ой
қозғау:
Достық туралы қысқаша
әңгімеден бастаңыз. Оқушылардан олар үшін достықтың нені
білдіретінін айтуды сұраңыз.
Тақырыпқа
кіріспе:
1. Буллингге анықтама беріп
оның формаларын талқылаңыз: физикалық, ауызша, әлеуметтік және
кибербуллинг.
2. Оқушылардан қорқыту туралы
естіген-еспегенін және оның адамдарға қалай әсер ететінін
сұраңыз.
|
Оқушылар
салемдеседі.
Мұғалімнің сұрағына жауап
береді.
|
Сыныптың психологиясына
байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі
сабақта мен достық,
мейірімділік құндылығын көріп отырмын
т.б.
|
Тақта және маркерлер
https://youtu.be/RCA_wFW-mSo
|
Негізгі
бөлім
|
Кейс
жаттығу:
Буллингтің
әсері:
1. Буллингтің
жәбірленушілерге, қасындағы адамдарға және қоғамға эмоционалды және
психологиялық әсерін талқылаңыз.
2. Әсерді көрсету үшін өмірден
алынған мысалдарды немесе әңгімелерді
пайдаланыңыз.
Буллингтің алдын алу
стратегиялары туралы оқушылармен пікір
алмасу:
1. Қорқытудың алдын алу
стратегиялары
2. Мейірімді және қолдаушы
болу.
3. Қорқытуға қарсы сөйлеу,
қарсы тұру.
4. Оқушыларды жағымды ортаға
ықпал ету жолдарын ойластыруға
шақыру.
Топтық
жаттығу:
1. Оқушыларды шағын топтарға
бөліп, әр топқа буллингтің жағдайын бейнелейтін сценарий картасын
беріңіз.
2. Әр топтан сценарийді
талқылап, мейірімділік пен жауапкершілікті көрсететін жауап беруді
сұраңыз.
3. Әр топ өз сценарийі мен
шешімін сыныпқа ұсынады.
|
Оқушылар мұғалімді тыңдайды,
қажетті ақпартты жазып алады.
Оқушылар топта берілген
тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып
қорғайды.
Әр топ өздері таңдаған
тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып,
сыныпқа постерін ұсынады.
|
Сыныптың психологиясына
байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі
сабақта мен әділдік, мейірімділік,
достық құндылығын көріп отырмын
т.б.
|
Тақта және
маркерлер
Көркем құралдар (түрлі-түсті
қарындаштар, маркерлер, қағаз)
|
Қорытынды
|
Сыныптағы
талқылау:
Топтық презентациялар бойынша
ой жүгірту. Қандай стратегиялар ең тиімді және неліктен екенін
талқылаңыз.
Рефлексия парағы
:
Оқушыларға қорқыту туралы
білген бір нәрсені және оның алдын алуға көмектесетін бір әрекетті
жазу үшін рефлексия парақтарын
таратыңыз.
Оқушыларды өз ойларымен
отбасымен бөлісуге және олардың күнделікті өміріндегі мейірімділік
пен достықтың маңыздылығын талқылауға
шақырыңыз.
|
|
Топтық талқылаулар мен
презентацияларға қатысу.
Тақырыпты түсінгенін
көрсететін рефлексия парағын
толтыру.
|
|