Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ. Дәулеткерейдің "Қосалқа" күйі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі |
|
||||||
Педагогтің аты жөні: |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
2А |
Қатысқандар саны: 15 |
Қатыспағандар саны: 15 |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Кел, билейік! |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
2.2.1.1 - музыкалық шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын жеткізу; 2.1.3.3 - негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау және ажырату |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Музыкалық шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын жеткізеді ,негізгі музыкалық ұғымдарды анықтайды және ажыратады |
||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 20 мин
Сабақтың ортасы 15 мин
5 мин
|
Амандасу. Ақпарат іздеу. 1-тапсырма. Тыңдау және талдау. Дәулеткерейдің күйі «Қосалқа» күйі
«Сұрақ ілмегі» әдісі бойынша төмендегі сұрақтарға жауап бер. Орындау
2-тапсырма. Мәлімет жинау.
3-тапсырма. Суырыпсалма. Орындау. Бағалау. «Қосалқа» күйінің кіріспечсі мен негізгі әуенін анықта. Үнтаспадағы күй әуенін бірге орында. «Қосалқа» күйі (кіріспе әуен)
4-тапсырма. Музыка орындау. «Кел билейік» әні Өлеңін жазған: М.Әлімбаев Әнін жазған: Б.Байқадамов
Неге тұрсың билемей, Кел билейік,іркілмейік, Неге отырсың үйренбей. Қайырамасы: Жалығуды білмейміз, Жабығуды білмейіз, Жауқазындай көз тартып, Жайран қағып билейміз. |
Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді. 1-тапсырма. Тапсырманы ұйымдастыру үшін алдын-ала ақпарат қағаздары мен иллюстрациялартаратылады. Ақпараттық қағаздарды кесте, сурет, сызба т.б. түрде оқушыларға ұсынылады. Операдан үзінді тыңдап, өз ойларын айтады.
Ән орындау Әнді біргелікте орындайды Өз тапсырмаларын таныстырады және бағалайды.
|
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі |
hhtp/mpp.aytis/youtube.com «Тұран» этнофольклорлық топ https://www.youtub e.com/watch?v=IyA Tq_6ussE-
«Ғажайып музыка. Әнұран» Сөзі А. Естенов, әні Е. Өміров (әндердің клавирі, минус және плюс фонограммалары келесі сайтта hhtp/mpp.aytis/youtube.com «Тұран» этнофольклорлық топ https://www.youtub e.com/watch?v=IyA Tq_6ussE- |
|||
|
Бағалау.
Әр оқушы өз тапсырмаларын таныстырады және бағалайды Кері байланыс |
Кері байланыс «Интервью» тәсілі бойынша кері байланыс жүргізеді. |
|
Кері байланыс тақтайшасы |
Бөлімі |
|
||||||
Педагогтің аты жөні: |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
2А |
Қатысқандар саны: 15 |
Қатыспағандар саны: 15 |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қысқы спорт түрлері |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
2.1.2 1 - түрлі сипатты әндерді жеке, ансамбль және хор құрамындаән айту ережесін сақтап орындау; 2.1.1.1 - музыкалық көркемдеуші құралдарың көмегімен музыканың сипатын анықтау; |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Ммузыкалық көркемдеуші құралдарың көмегімен музыканың сипатын анықтайды Түрлі сипатты әндерді жеке, ансамбль және хор құрамындаән айту ережесін сақтап орындайды |
||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 20 мин Сабақтың ортасы 15 мин
5 мин
|
Амандасу. 1-тапсырма. Әңгімелесу. «Спорт білімпазы» ойыны. Сабақ тақырыбына сай жұмбақты шешіңіздер. Сұраққа жауап беріңіздер: - Қандай қысқы спорттық ойын түрлерін білесіздер? - Бүгінгі сабақта не туралы айтылады? -Музыканы қысқы спорттық ойындармен қалай байланыстыруға болады?
2-тапсырма. Тыңдау. Түрлі дыбыстарды тыңдаңыздар. Сұрақтарға жауап беріңіз: - Бұл дыбыстарды қайдан естуге болады? - Дыбыстарды қандай сөз біріктіреді? - Бұл дыбыстарды спорттың қай түрінен тыңдауға болады? -Дыбыстарға сәйкес келетін суреттерді таңдаңыздар. 3-тапсырма. Орындау. Өлеңін жазған: Н.Әлімқұлов Сөзіне жазған: М.Сағатов «Спорт біздің досымыз» әнін үйреніңіздер. 1.Жүйрік болса,кім Күлімдейді күн, Жарыстарда жүгір алға,ұш! Қәне сапқа тұр, Допты дәлдеп ұр, Оң жақтан да, сол жақтан, Бізде бар мол күш! Қайырмасы: Спорт біздің досымыз, Күш қайрат сыналған, Спорт біздің досымыз, Бала кезден шыңдалған. Бағалау.
Әр оқушы өз тапсырмаларын таныстырады және бағалайды 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |