1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты
еске түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты
меңгерту
4.
Бекіту
|
Өткен сабақты
пысықтау: «Үш пікір»
әдісі
Ортаға бір тақырып
тасталады. Сол тақырып төңірегінде әр оқушының 3 пікір айтуына
мүмкіндігі бар. Ол үшін қолдарына 3 таяқша (шпажка, т.б. майда
заттар) беріледі. Пікірлерін айтқан сайын қолдарындағы заттарын
ортадағы қорапқа тастап отырады. Бұл әдіс сыныптағы оқушылардың
бәрі тең дәрежеде пікір білдіруіне мүмкіндік
жасайды.
Оқушылардың
жауаптарын ауызша мадақтау арқылы
бағалау
«Миға шабуыл»
әдісі
Компьютер көмегімен деректер базасын
қалай құруға болады?
1-тапсырма.
10-сынып оқушыларының деректер базасын
жаса. Деректер базасын төмендегі кестедегі
деректермен толтыр. Кестедегі деректердің
типін таңда
Дескриптор:
Медальдар арқылы
бағалау
Күнделікті өздеріңе кездесіп жүрген
ақпараттардан кесте құрап ұсыныңдар (мысалы, сабақ кестесі, пәндер
бойын- ша үлгерім, т.б.) Ұсынған кестелеріңдегі жолдардың типін
анықтап көрсетіңдер
Өздерін
бағалайды
Кері байланыс: «Блоб ағашы»
әдісі
Оқушылар сабақтан алған әсерін ағашқа өрмелеген
маймылдарды бояу арқылы көрсетеді.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
3.Сабақтың
мақсаттарымен танысады
Мұғалімді
тыңдайды
|
жазбаша түрде
қалыптастырушы бағалауды іске
асыру
Оқушылардың
жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау
көрсету
Фигуралар арқылы
бағалау
Бірін-бірі бағалайды
|
АКт
Интернет
желісі
Ватцап
|