|
Бөлім |
Ақпараттық жүйелер |
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сынып |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
§ 5.3 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫН ҚҰРУ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
Жол, жазба, индекс терминдерінің анықтамасын құрастыру |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Деректер базасындағы өріс типтерін анықтайды Көпшілік оқушы: Деректер қорындағы кестелерді тәжірибеде қолданады Кейбір оқушы: Деректер қорындағы өріс типтерін қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
|
1.Ұйымдастыру 2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\ 3. Жаңа сабақты меңгерту 4. Бекіту |
Өткен сабақты пысықтау: «Үш пікір» әдісі Ортаға бір тақырып тасталады. Сол тақырып төңірегінде әр оқушының 3 пікір айтуына мүмкіндігі бар. Ол үшін қолдарына 3 таяқша (шпажка, т.б. майда заттар) беріледі. Пікірлерін айтқан сайын қолдарындағы заттарын ортадағы қорапқа тастап отырады. Бұл әдіс сыныптағы оқушылардың бәрі тең дәрежеде пікір білдіруіне мүмкіндік жасайды. Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау арқылы бағалау «Миға шабуыл» әдісі
Компьютер көмегімен деректер базасын қалай құруға болады? 1-тапсырма. 10-сынып оқушыларының деректер базасын жаса. Деректер базасын төмендегі кестедегі деректермен толтыр. Кестедегі деректердің типін таңда Дескриптор:
Медальдар арқылы бағалау Күнделікті өздеріңе кездесіп жүрген ақпараттардан кесте құрап ұсыныңдар (мысалы, сабақ кестесі, пәндер бойын- ша үлгерім, т.б.) Ұсынған кестелеріңдегі жолдардың типін анықтап көрсетіңдер Өздерін бағалайды
Кері байланыс: «Блоб ағашы» әдісі Оқушылар сабақтан алған әсерін ағашқа өрмелеген маймылдарды бояу арқылы көрсетеді. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады Мұғалімді тыңдайды |
жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету Фигуралар арқылы бағалау Бірін-бірі бағалайды |
АКт Интернет желісі Ватцап |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ "ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫН ҚҰРУ" 10 сынып
ҚМЖ "ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫН ҚҰРУ" 10 сынып
|
Бөлім |
Ақпараттық жүйелер |
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сынып |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
§ 5.3 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫН ҚҰРУ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
Жол, жазба, индекс терминдерінің анықтамасын құрастыру |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Деректер базасындағы өріс типтерін анықтайды Көпшілік оқушы: Деректер қорындағы кестелерді тәжірибеде қолданады Кейбір оқушы: Деректер қорындағы өріс типтерін қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
|
1.Ұйымдастыру 2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\ 3. Жаңа сабақты меңгерту 4. Бекіту |
Өткен сабақты пысықтау: «Үш пікір» әдісі Ортаға бір тақырып тасталады. Сол тақырып төңірегінде әр оқушының 3 пікір айтуына мүмкіндігі бар. Ол үшін қолдарына 3 таяқша (шпажка, т.б. майда заттар) беріледі. Пікірлерін айтқан сайын қолдарындағы заттарын ортадағы қорапқа тастап отырады. Бұл әдіс сыныптағы оқушылардың бәрі тең дәрежеде пікір білдіруіне мүмкіндік жасайды. Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау арқылы бағалау «Миға шабуыл» әдісі
Компьютер көмегімен деректер базасын қалай құруға болады? 1-тапсырма. 10-сынып оқушыларының деректер базасын жаса. Деректер базасын төмендегі кестедегі деректермен толтыр. Кестедегі деректердің типін таңда Дескриптор:
Медальдар арқылы бағалау Күнделікті өздеріңе кездесіп жүрген ақпараттардан кесте құрап ұсыныңдар (мысалы, сабақ кестесі, пәндер бойын- ша үлгерім, т.б.) Ұсынған кестелеріңдегі жолдардың типін анықтап көрсетіңдер Өздерін бағалайды
Кері байланыс: «Блоб ағашы» әдісі Оқушылар сабақтан алған әсерін ағашқа өрмелеген маймылдарды бояу арқылы көрсетеді. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады Мұғалімді тыңдайды |
жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету Фигуралар арқылы бағалау Бірін-бірі бағалайды |
АКт Интернет желісі Ватцап |
шағым қалдыра аласыз













