Білімді өзектендіру.
Өткен сабақта алған
білімдерін еске түсіру үшін «Жауапты
доп» әдісі Мұғалім сұрақ қойып, жауап
берген оқушыға доп лақтырады. Жауап берген оқушы сұрақты тағы бір
оқушыға лақтыруға міндетті, ол оқушы жауап береді, содан кейін
келесі сұрақты қояды. Бұл әдіс сабақтың қарқынын арттырып,
оқушыларды белсенді қатысуға ынталандырады.
Сұрақтар:
1.
Microsoft Excel бағдарламасы туралы не білесіз?
2. Жұмыс
парағы не үшін арналған?
3. Жұмыс
парағы неден тұрады?
4. Бір
жұмыс парағында қанша жол мен баған бар?
5. Ұяшық
дегеніміз не?
6.
Диапазон дегеніміз не?
7. Ауқым
қалай ерекшеленеді?
8. Ұяшық
пішімі терезесін қалай ашуға болады?
9. Ұяшық
пішімі терезесі қандай қойындылардан тұрады
Оқулықпен жұмыс.
Microsoft Excel ортасының негізгі
элементтері
|
Қызметі
|
Тақырып қатары
|
|
Мәзір қатары
|
|
Құрал-саймандар қатары
|
|
Формулалар қатары
|
|
Жұмыс парағы
|
|
Қалып-күй қатары
|
|
Сергіту сәті
Білімді бекіту:
1-тапсырма. Жеке жұмыс. Анықтама жаз.
Пішімдеу
(форматирование)- _______________
_________________________________________
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Пішімдеуге қайсысы
жатады:
|
Дұрыс
|
Дұрыс емес
|
1)Ұяшықтан деректерді
жою
|
|
|
2) Ұяшық өлшемін
өзгерту
|
|
|
3) Ұяшықа деректерді
енгізу
|
|
|
4) Ұяшық мазмұнын
туралы
|
|
|
5) Ұяшық шекараларын
өзгерту
|
|
|
3-тапсырма. «Ұяшық пішім» терезесінің
элементтерін жаз:
4-тапсырма. Жеке жұмыс. Тәжірибелік жұмыс.
Суреттегі кестеге сәйкес
өзгерістер енгіз:
-деректер жазылған
ұяшықтардың шегарасын белгіле:
-А1: С1 ұяшықтар аралығын
45 градусқа бұр.
|
Сұрақтарға жауап береді
Оқушылар өзара пікір алмасады
Кестені толтырады
Көз
жаттығуларын орындайды
Жұмыс
парағы бойынша тапсырмаларды орындайды:
Дескриптор:
-
«Пішімдеу» анықтамасын жазады;
Дескриптор:
-
кестені толтырады;
Дескриптор:
-
терезе элементтерін жазады;
Дескриптор:
-
тәжірибелік жұмысты орындайды.
|