ҚМЖ Else циклін басқару 8-сынып

Тақырып бойынша 18 материал табылды

ҚМЖ Else циклін басқару 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Else циклін басқару
Материалдың қысқаша нұсқасы

6-сабақ. 4.6. Else циклін басқару

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

3 бөлім.  Python (Пайтон) программалау тілінде алгоритмдерді программалау

Педагогтың аты-жөні

Кожантаева Айгуль Гильмановна

Күні

28 ақпан

Сынып: 8 а,ә

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

4.6. Else циклін басқару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else);

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы: Else ұғымы мен қызметін анықтау;

Оқушылардың көбі: Else нұсқаулығының орындалуын талдау мен қолдану; Кейбір оқушылар: Else нұсқаулығын қолданудың маңыздылығын тұжырымдау.

Барлық оқушы: Else ұғымы мен қызметін анықтау;


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері/уақы

т

Мұғалімнің әрекеті

іс-

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурста р

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/5мин

Сыныпта көңілді ахуал орнату

Сәлемдесу,

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.



түгендеу.



«Маған досымның ... ұнайды» әдісі.

Оқушылар сыныптасының өзіне ұнайтын тұстарын ғана айтады. Мысалы, Аиданың елгезектігі ұнайды.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне

Қошемет көрсету.


жақсы қарым-қатынас орнатады,



сондай-ақ барлық оқушының



қатыстырылуы арқылы сабаққа



белсенділігі артады.


«Мозайка» әдісі.






Топқа біріктіру/2мин


Қызығушылық ты ояту


Өткен сабақты пысықтау /5мин

«Алтын сақа» ойыны.

Оқушылар қоржыннан нөмірленген сұрақтарды алып сұрақтарға жауап береді.

  1. Вreak нұсқаулығы цикл жұмысына қалай әсер етеді?

    1. for i in range(1,10): if i ==4 : break циклі неше рет жұмыс істейді?

    2. Вreak-ті циклде шартсыз қолдансақ, қандай нәтиже аламыз?

    3. Циклде бірнеше break нұсқаулығын қолдануға бола ма? Себебін түсіндір.

    4. Вreak пен сontinue цикл басқару нұсқаулықтарын программа жазуда қолдана білу қаншалықты маңызды?

    5. Шарт тексеру операторының

else командасы қандай қызмет атқарады? Есіңе түсір.

Оқушылар «жұлдыз», «ай», «күн» суреттерін құрастыру арқылы топтарға бірігеді.


Сұрақтарға жауап береді.



Смайликтер арқылы ҚБ

Сурет қиындыла ры


Оқытуды ң белсенді әдістері NIS.

Астана,

2013

Сабақтың ортасы Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс\5мин




Саралау тапсырмалары


Топтық жұмыс

Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдайды. Слайд материалы    арқылы таныстырылым жасайды.


1-тапсырма топтық тапсырма.

Мұғалім көмектеседі.

1)

N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының арасында «7» цифры болса, цикл жұмысын тоқтатып

«Error»,әйтпесесанның цифрларының қосындысын экранға шығаратын программа құрастыр


Мұғалімді тыңдайды. Анықтамаларды дәптерге жазып алады.




1-тапсырманы компьютерде орындайды.

n=int(input())

s=0

while n>0:

    a=n%10

    if a==7:

        print('Error')

        break

    s=s+a

    n=n//10

else:

    print(s)

нәтижені шығарады. 










3 балл


Оқулық, жұмыс дәптері.



https://almatykitap.kz/catalog/informatika-8-synyp-21809/


Компьют ер, оқулық.







Жұптық жұмыс






























Жеке  жұмыс


Дескрипторлар:

  • Программада циклдің орындалуын анықтайды;

  • Else циклінің жазылу кодын анықтайды;

  • Программа кодын тексереді.



2) 2-тапсырма жұптық жұмыс

Латын әріптерінен құралған L жол берілген. Осы жолда «k» әрпі кездесе ме? Анықтаңдар. Егер іздеген әріп кездессе, онда «bar», ал кездеспесе

«joq» жауабын экранға шығаратын программа құрастыр.


Дескрипторлар:

  • Программада циклдің орындалуын анықтайды;

  • Else циклінің жазылу кодын анықтайды;

  • Программа кодын тексереді.-2 балл



3-тапсырма жеке жұмыс 


3)

Ұзындығы N(1≤N≤20) бүтін сандар мен бір ғана бөлшек саннан тұратын тізбек берілген. Бөлшек сан кей жағдайларда тізбекте кездеспеуі де мүмкін. Осы тізбекте бөлшек болса, онда санның орнын, әйтпесе «joq» жауабын экранға шығаратын программа құрастыр. Программада деректер тігінен енгізіледі.

Дескриптор:

  • Программада циклдің орындалуын анықтайды;

  • Else циклінің жазылу кодын анықтайды;

Программа кодын тексереді














2-тапсырманы орындайды.


Программа коды:

 L=input()

for i in L:

    if i=='k':

        print('Ia')

        break

else:

    print('Jok')


нәтижені шығарады.



дейінгі аралық






















3-тапсырманы орындайды.


Программа коды:



N=int(input())

for i in range(N):

    a = float(input())

    if int(a)!=a:

        print('Index = ',i+1)

        break

else:

    print('No')


нәтижені шығарады
















3 балл



























3 балл








Сабақтың соңы Ой толғаныс Жаңа білімді бекіту/5мин



Кері байланыс

/2мин

«Венн диаграммасы»






«БББ кестесі» әдісі.

Оқушылар топтық жұмыс жасайды Вreak сontinue, еlse цикл нұсқаулықтарының негізгі ұқсастық пен айырмашылықтарын салыстыра отырып, бағала. Бұл нұсқаулықтардың программа құрудағы маңызы қандай?

Программа құруды қаншалықты жеңілдетеді? Ойыңды ортаға сал.


Оқушылар сабақ туралы бұрыннан не білетінін, сабақта не білгенін және не білгісі келетінін кестеге жазады.

Бірін-бірі бағалау.

А4

парағы


Үйге тапсырма 

Күнделікке жазып алады





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.02.2025
287
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі