Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа
дайындық.
Қызығушылықты
ояту
-
Сурет көрсету арқылы
жаңа сабақтың тақырыбын
анықтау
Берілген сурет
бойынша тыңдалым тақырыбына болжам
жасату.
Сабақтың мақсаттары мен
бағалау критерийлерімен
танысу.
|
Оқушылар сурет
арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
анықтайды.
Берілген сурет
бойынша тыңдалым тақырыбына болжам
жасату.
|
ҚБ «Жапондық
бағалау»
Болжам жасау барысында
келісемін, басқа көзқарасым бар және сұрағым бар төңірегінде
бағалау
|
Сурет
сілтемесі:
https://grizly.club/uploads/posts/2023-02/1675518962_grizly-club-p-klipart-fantazeri-1.jpg
https://bogatyr.club/uploads/posts/2023-03/1679269829_bogatyr-club-p-chudo-fon-foni-krasivo-59.jpg
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану
І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.
- Қиял дегенде есіңе не
түседі?
- «Ассоциограмма» әдісімен ойыңды
жинақта
Дескриптор:
ҚБ
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
2-тапсырма.
Мәтінді тыңдаймыз.
-
«Жеті қат жер, жеті
қат аспан» дегенді қалай түсінесіңдер? Ақпарат көздерінен қарап,
осы сөздердің мәнін ашыңдар.
-
Не себепті ақын:
«Ғаламаттар жасалған ертегіден», – дейді? Ертегілерде қандай
ғажайып оқиғалар баяндалады? Оларды бүгінгі өмірмен байланыстыруға
бола ма?
Тапсырма. ЖЖ. ӘТН
тапсырмасы. М. Мақатаевтың өлеңінен зат есімдерді анықтап, түрлену
жолын түсіндіріңдер.
______________________________________________________________________________________________________________________________
3-тапсырма.
Оқылым мәтіні мен 1-тапсырмадағы суреттерді байланыстырып, сөйлем
құраңдар. Зат есімдерді
көрсетіңдер.
Дескриптор:
-
Мәтіннен зат
есімдерді анықтайды;
-
Түрлену жолдарын
түсіндіреді;
-
Оқылым мәтіні мен
1-тапсырмадағы суреттерді байланыстырып, сөйлем
құрайды;
ҚБ
ІІІ.ТЫҢДАЛЫМНАН
КЕЙІН.
4-тапсырма.
Ертегілерде баяндалатын қиял-ғажайыптың ақиқатқа айналғанына
мысалдар келтіріңдер.
Қиял
|
Ақиқат
|
Ұшқыш кілем, қанатты
пырақ
|
Тікұшақпен, ұшақпен
ұшу
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ
Бағалау. «Екі
жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы топтар бір-бірін
бағалау.
|
Тірек сөздерді
анықтап ой тұжырымдайды.
Мәтін бойынша жұмыс
жүргізеді.
Жеке тапсырма
орындайды.
Жұптық тапсырма
орындайды.
Ертегілерде
баяндалатын қиял-ғажайыптың ақиқатқа айналғанына мысалдар
келтіреді;
Ойларын
дәлелдейді.
|
ҚБ «Шапалақ»
әдісі
ҚБ «Отшашу»
әдісі
ҚБ
|
5-сынып қазақ тілі
оқулығы.
М.
Мақатаев
https://freereadtext.com/
|
|