Материалдар / ҚМЖ Фантазия 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ Фантазия 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар. 5 сыныпқа арналған. Фантазия тақырыбы бойынша жазылған. Зат есімнің мағыналық түрлері қамтылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2024
112
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім атауы: Қиял әлемі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5 сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:-

Сабақтың тақырыбы

Фантазия

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.1.1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау;

5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау, зат есімнің мағыналық түрлерін ажырату;

Көптеген оқушылар:тірек сөздер мен иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау, зат есімдердің мағыналық түрлерін түрлендіріп қолдану;

Кейбір оқушылар: тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау, зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

Жоспар


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Қызығушылықты ояту

  1. Сурет көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтау

Берілген сурет бойынша тыңдалым тақырыбына болжам жасату.

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критерийлерімен танысу.

Оқушылар сурет арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.

Берілген сурет бойынша тыңдалым тақырыбына болжам жасату.




ҚБ «Жапондық бағалау»


Болжам жасау барысында келісемін, басқа көзқарасым бар және сұрағым бар төңірегінде бағалау


Рисунок 1

Сурет сілтемесі:

https://grizly.club/uploads/posts/2023-02/1675518962_grizly-club-p-klipart-fantazeri-1.jpg


https://bogatyr.club/uploads/posts/2023-03/1679269829_bogatyr-club-p-chudo-fon-foni-krasivo-59.jpg


Сабақтың ортасы
















Мағынаны тану

І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.

- Қиял дегенде есіңе не түседі?

- «Ассоциограмма» әдісімен ойыңды жинақта


Схема 1

Дескриптор:

  • Тақырыпқа байланысты өздерінің болжамдарын ұсынады;

  • Сұрақтарға байланысты тұжырымды жауаптарын береді.

ҚБ

ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

2-тапсырма. Мәтінді тыңдаймыз.

  1. «Жеті қат жер, жеті қат аспан» дегенді қалай түсінесіңдер? Ақпарат көздерінен қарап, осы сөздердің мәнін ашыңдар.

  2. Не себепті ақын: «Ғаламаттар жасалған ертегіден», – дейді? Ертегілерде қандай ғажайып оқиғалар баяндалады? Оларды бүгінгі өмірмен байланыстыруға бола ма?

Тапсырма. ЖЖ. ӘТН тапсырмасы. М. Мақатаевтың өлеңінен зат есімдерді анықтап, түрлену жолын түсіндіріңдер.

______________________________________________________________________________________________________________________________

3-тапсырма. Оқылым мәтіні мен 1-тапсырмадағы суреттерді байланыстырып, сөйлем құраңдар. Зат есімдерді көрсетіңдер.

Дескриптор:

  • Мәтіннен зат есімдерді анықтайды;

  • Түрлену жолдарын түсіндіреді;

  • Оқылым мәтіні мен 1-тапсырмадағы суреттерді байланыстырып, сөйлем құрайды;

ҚБ

ІІІ.ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН.

4-тапсырма. Ертегілерде баяндалатын қиял-ғажайыптың ақиқатқа айналғанына мысалдар келтіріңдер.

Қиял

Ақиқат

Ұшқыш кілем, қанатты пырақ

Тікұшақпен, ұшақпен ұшу



Дескриптор:

  • Ертегілерде баяндалатын қиял-ғажайыптың ақиқатқа айналғанына мысалдар келтіреді;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

Бағалау. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалау.


Тірек сөздерді анықтап ой тұжырымдайды.













Мәтін бойынша жұмыс жүргізеді.







Жеке тапсырма орындайды.
















Жұптық тапсырма орындайды.









Ертегілерде баяндалатын қиял-ғажайыптың ақиқатқа айналғанына мысалдар келтіреді;

Ойларын дәлелдейді.



ҚБ «Шапалақ» әдісі













ҚБ «Отшашу» әдісі

















ҚБ



5-сынып қазақ тілі оқулығы.















М. Мақатаев


https://freereadtext.com/







































Сабақтың соңы


Рефлекторлық экран

Менде бәрі сәтті шықты ...

Мен үйрендім ...

Сабақта мен орындай алдым ...

Бәрінен маған ұнағаны ...

Бәрінен маған қиын болғаны ...





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!