Материалдар / ҚМЖ география пәнінен Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ география пәнінен Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ география және жаратылыстану пәнінен 130 бұйрыққа сәйкес жасалған Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі 10 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Тамыз 2021
1684
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





9-күн.

Бағалауғаарналғантапсырма.

1-тапсырма. Қысқа мерзімді сабақ жоспарының үлгісін талдаңыз, оқу бағдарламасының пәні мен бөлімін таңдаңыз (оқу мақсаты).

Тақырып пен сабақ нөміріне сәйкес сабақ жоспарын жасаңыз.


Сабақтың тақырыбы: Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі



Бөлім:

Геоэкономика негіздері

Педагогтің аты-жөні:

Конысова Акмарал

Күні:

30.06.2021ж.

Сынып: 10

Қатысушылардың саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

10.4.1.2 геоэкономиканың негізгі категорияларын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Оқушылар геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігін түсіндіріп, елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтайды.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі / Уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы




























Сабақтың ортасы




























Мұғалім іс-әрекеті:

Мұғалім оқушылармен сәлемдесіп,психологиялық ахуалды реттейді.

Содан соң тақтада кескіндер мен сөздер арқылы сабақтың тақырыбын анықтап алады.



Мұғалім оқушыларға геоэкономика туралы мәтінмен танысуды және кесте толтыруды ұсынады.

(МӘТІН қосымша көрсетілді)





Мұғалім іс-әрекеті:

Мұғалім оқушыларғаелдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтап, зерттеуді ұсынады.

Мұғалім оқушыларға елдер мен аймақтарды және зерттеу жоспарын қоса ұсынады.



Мұғалім іс-әрекеті:

Барлық сынып оқушыларына зерттеу жұмыстарын ортада қорғауды ұсынады. Зерттеу жұмысының бағалау дескрипторын ортаға талқылатады.






Оқушы іс-әрекеті:

Оқушылар мұғаліммен сәлемдесіп, мұғалімді мұхият тыңдайды.















Оқушылар мәтінмен танысады және геоэкономика туралы кестені толтырады

Оқушылар бірін-бірі бағалайды.




















Оқушы іс-әрекеті:

(Ж) Оқушылар елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтап, зертейді.

Елдер мен аймақтар:

1-топ: Қазақстан Республикасы

2-топ: Шығыс Азия

3-топ: Ресей Федерациясы

4-топ: Оңтүстік – Шығыс Азия


Оқушы іс-әрекеті:

Оқушылар зерттеу жұмыстарын ортада қорғайды және топтар бірін-бірі бағалайды.

Бағалау критерийі

Оқушы

  • Қазақстанның экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтайды



Геоэкономика

Сипаттама

лары

1.

Геоэкономика термині


2.

Геоэкономиканың мақсат-міндеттері


3.

Геоэкономиканың категориялары


4.

Геоэкономика мен экономикалық география айырмашылықтары




Жоспар:

  • Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін климаттық тұрғыданқолайлы және қолайсыз жағы

  • Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін климаттық тұрғыдан

қолайлы және қолайсыз жағы

  • Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін климаттық тұрғыдан

қолайлы және қолайсыз жағы

  • Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін климаттық тұрғыдан

қолайлы және қолайсыз жағы

  • Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөліне маыңздылығына баға беру

РЕФЛЕКСИЯ

Стикерлер арқылы

  • Маған мақсатқа қол жеткізуге мүмкіндік берді...............

  • Маған мақсатқа қол жеткізуде қиындық келтірген..........

Менің мақсатқа қол жеткізудегі ұсыныстарым................


https://www.youtube.com/watch?v=x4G9gT0EpKQ


Қосымша мәтін:

Геоэкономика













https://studme.org/1989080528176/politologiya/geopolitika_geoekonomika

























Презентация

Сабақтың соңы

РЕФЛЕКСИЯ

Стикерлер арқылы

  • Маған мақсатқа қол жеткізуге мүмкіндік берді...............

  • Маған мақсатқа қол жеткізуде қиындық келтірген..........

Менің мақсатқа қол жеткізудегі ұсыныстарым................


Қосымша ақпарат

Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-ны қолдану

Құндылықтармен

байланыс

(тәрбие элементі)



Қабілеті төмен оқушыларға берілген тапсырмалардың бастапқы бөлігіне жауап беруді ұсыныңыз.

Үй жұмысы: Қайталау

Сабақ барысында бақылау және талқылауды үйлестіру, ал сабақ аяқталған кезде бағаға жұмыс орындау қарастырылады.

АКТ – оқушыларкөрсетілген ресурстармен жұмыстана алады. Диаграмама, графиктер сыза алады.

Құндылықтар – статистикалық деректерді күнделікті өмірде қолдана білудің маңыздылығына назар салу

Ой толғау



Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?









  Қосымша мәтін

Геоэкономика (геоэкономика) - мемлекеттің экономикалық күші тұрғысынан жаңа экономикалық геосаясат (геосаяси экономика), сыртқы саяси мақсаттарға қол жеткізу, жаһандық немесе өңірлік билікті экономикалық құралдармен қамтамасыз ету. Геоэкономика - бұл сыртқы және ішкі қауіптердің әсерінен көп салалы байланыс кеңістігінде экономикалық даму стратегиясының ғылымы, осы жерде және әлеуметтік уақыттағы жоғары өмір сапасын қамтамасыз етеді.

Геоэкономикалық көзқарас АҚШ-та Екінші дүниежүзілік соғыс аяқталғаннан кейін алғаш рет дамыды және «КСРО-ның қоршау доктринасында» көрінді.

Геоэкономиканың мақсаты мен міндеттеріне:

  • әлемдік саясатта жанжалдардың ерекше түрлерінің генезисі мен формалары - жаһандық ауқымдағы геоэкономикалық қақтығыстар;

  • экономиканың және географиялық кеңістіктің қатынасы, климаттың және ландшафттық ерекшеліктердің шаруашылық қызметтің нысандары мен формаларына әсері;

  • жаһандану жағдайында мемлекеттің халықаралық бәсекеге қабілеттілігін арттыру саясаты мен стратегиясы;

  • дүниежүзілік экономикадағы экономикалық тұрғыдан өзін-өзі қамтамасыз ететін аймақтарды қалыптастырумен байланысты халықаралық еңбек бөлінісінің жаңа типологиясы;

  • халықаралық қатынастар саласындағы саясат пен экономикадағы өзара іс-қимыл, стратегиялық басымдықтар мен жаһандық басқарудың негіздерін қалыптастыру.

Геоэкономиканы зерттеу тақырыбы мемлекеттік және аймақтық құрылымдардың ғана емес, сондай-ақ нақты халықаралық құрылымдардың - экономикалық, қаржы және интеграциялық бірлестіктердің, трансұлттық корпорациялардың, еуроорегиялардың, еркін экономикалық аймақтардың, сондай-ақ геосаяси субъектілердің (немесе блоктардың) даму үдерістеріне кіреді.Геоэкономикалық зерттеулер сыртқы және ішкі экономикалық саясатты реттеуге бағытталған нақты іс-шараларға, белгілі бір мемлекеттің немесе ұлтүстілік блоктың геоэкономикалық орналасуын жақсартудың ұзақ мерзімді стратегиясына бағытталған ұсыныстарды тұжырымдауда көрінетін оң, теориялық, нормативтік, прагматикалық болып табылады.

Атап айтқанда, әлемді бай Солтүстік және кедей елдерге бөле отырып, дәстүрлі тәсілдер арасында ерекшеленеді; Христиан Батыс және христиан емес; Американдық (NAFTA және Оңтүстік Америка), Еуропалық (Еуропалық Одақ) және Тынық мұхиты (Қытай, Жапония, Оңтүстік Корея, Тайвань) геоэкономикалық кеңістіктері.Геоэкономикаға ұқсас зерттеулер әлемдік экономика, экономикалық география, аймақтық, демография және т.б. сияқты ғылымдар аясында жүзеге асырылады.

Геоэкономика аясында ұсынылатын шаралар ауқымы экономикалық, сауда-саттық, технологиялық, валюталық соғыстар, экономикалық интеллект (өнеркәсіптік тыңшылықты қоса алғанда) және қарама-қайшылықтармен байланысты, қорғаныс (қорғау, меркантилистік) және қорлау әрекеттерін қамтиды.



Америка Құрама Штаттарында геоэкономиканың негізін қалаушы - американдық тарихшы, халықаралық қатынастар және әскери жанжалдар мен стратегиялардың тарихы саласындағы маман Эдвард Люттвак. Люттвак экономикалық геосаясатты бәсекелесе отырып, экономикалық бәсекелестікті жеңуге бағытталған саясат ретінде геоэкономиканың сыртқы саяси мақсаттарына қол жеткізу үшін әскери күштерді қолдануға ерекше назар аударады.

Геоэкономиканың мақсаттары мен міндеттері:

климаттық және ландшафттық ерекшеліктердің шаруашылық қызметтің формалары мен заңдылықтарының әсерін;

халықаралық күштік әскери-саяси бәсекелестікті экономикалық бәсекелістікке ауысуын;

жаһандану жағдайында мемлекеттің бәсекеге қабілеттілігін арттыру стратегиялары мен саясаттарын;

еңбек бөлінісінің жаңа типологиясын;

халықаралық қатынастар саласындағы саясат пен экономиканы біріктіруін зерттеу.

Геоэкономика - мемлекеттік стратегиялық дамуды, экономикалық жолмен әлемдік және аймақтық күштердің артықшылығын реттейтін ғылым. Геоэкономика – жаһандану мен аймақтану факторының әсерінен қалыптасқан заманауи геосаясат ретінде қарастырылады. Геоэкномиканың негізгі категорияларына:

Экономика;

Кеңістік;

Стратегия;

Үстемдік.

Экономика - материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау, бөлу және тұтыну үрдісі кезінде адамдар арасында пайда болатын өндірістік қатынастар.

Экономикалық кеңістік - көптеген объектілер мен байланыстар бар; елді мекендер, өнеркәсіптік кәсіпорындар, экономикалық жағынан игерілген және рекреациялық аймақтар, көлік және инженерлік желілер және т.б. дамыған аумақ.

Экономикалық стратегия - үкіметтің, аймақтар әкімшіліктерінің, кәсіпорындар фирмалар басшыларының өндіріс, бюджеттің кірісі мен шығысы салықтар, күрделі жұмсалымдар, баға, әлеуметтік қорғау мәселелері бойынша үзақ мерзімді қағидаттық нұсқаулары, жоспарлары ниеттері; басшылық өнері; дамудың белгілі бір кезеңінде қалыптасқан өмір шындығын басшылыққа ала отырып, осы жұмысты жүргізудің жалпы жоспары.

Үстемдік — бір субъекттің екінші субъекттен басымдылық ету жағдайы.

Экономикалық география – қоғамның экономикалық өмірінің аймақтық ұйымдастырылуын зерттейтін қоғамдық географиялық ғылым.

Экономикалық география жалпы, дүниежүзілік шаруашылық, аймақтық экономикалық және салалық болып бірнеше топқа бөлінеді. (өнеркәсіп географиясы, ауыл шаруашылық, транспорт, қызмет көрсету ж.т.б.)







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!