Материалдар / ҚМЖ Ілияс Жансүгіров 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ Ілияс Жансүгіров 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен сабақ беретін мұғалімдер үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
1391
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып: 6 «А». Күні: Қысқа мерзімді жоспар. Пәні: қазақ әдебиеті. Сабақтың тақырыбы: І.Жансүгіров «Анам тілі», «Домбыра» өлеңдері.Сабақтың мақсаты: І.Жансүгіровтің «Анам тілі», «Домбыра» өлеңдерінің құрылымын,маңызын талдату, жаттату. Сабақтың нәтижесі: І.Жансүгіровтің «Анам тілі», «Домбыра» өлеңдерінің құрылымын,маңызын талдайды,жаттайды. Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, мәнерлеп оқу, «Аяқталмаған сөйлем» тәсілі, «Түртіп алу» стратегиясы.
Сабақ кезеңдері УақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіПайдаланылған әдебиеттер
Кіріспе.





5 мин.Оқушылармен сәлемдесемін,сабаққа қатысуын тексеремін.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамынБағалау критериімен таныстырамын.1.Сұрақ-жауап.2. Мәнерлеп оқу.3. «Түртіп алу» стратегиясы.4. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі.Оқушылар сәлемдеседі,кезекшілер мәлімет береді.Бағалау критериімен танысады.





Бағалау парақшалары.
Өткен сабақты қайталау.5 мин.Сұрақ – жауап.1.Б.Майлиннің өмірі жйында не білеміз?2. «Түйебай» әңгімесі кім жайында?3.Кейіпкерлерге талдау жаса 4.Үйге берілген тапсырманы тексеремін.

Әр топ сұрақтарға жауап береді.
Сұрақтар жазылған парақшалар.
Негізгі бөлім.









10 мин.



10 мин.





8 мин.





















2 мин.

Мәнерлеп оқу.Оқулықтағы бүгінгі тақырып бойынша мәнерлеп оқытып,мәні мен мағынасын өлеңдерін талдату. «Түртіп алу» стратегиясы.Оқушыларға жұп болып, бүгінгі сабақтан түсінгендері жайында бір-бірімен ой бөлісу, сұрақтар қою,өлеңдерінің мағынасын талдау.«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.Оқушылар жұп болып, оқулықтағы ақынның өлеңдері жайында бір-бірімен диалогтық қарым-қатынасқа түсе отырып, сыни тұрғыдан ойланып, осы әдіс арқылы ақынның шығармаларымен танысу, авторға хат жазу.Сергіту сәті.Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша мәнерлеп оқып,мәні мен мағынасын өлеңдерін талдайды.Оқушылар топ болып,бүгінгі сабақтан түсінгендерін бір-бірімен ой бөліседі,сұрақтар қояды, өлеңдерінің мағынасын талдайды.Оқушылар жұп болып,оқулықтағы ақынның өлеңдері жайында бір-бірімен диалогтық қарым-қатынасқа түсе отырып,сыни тұрғыдан ойланып,осы әдісі арқылы ақынның шығармаларымен танысады, авторға хат жазады.6-сыныптың Қазақ әдебиеті оқулығы.



6-сыныптыңқазақ әдебиеті оқулығы.Қалам,маркер,стикер.
Қорытынды.

5 мин.Кері байланыс: бүгінгі сабақта не үйренгені?Не үйренгісі келетіні? жайында стикерге жазып,тақтаға іледі. Жиынтық баға қою арқылы бағалаймын.Үйге тапсырма: ақынның өлеңдерін жаттау.

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін және келесі сабақта нені білгісі келетіні жайында жазады. Өзін-өзі бағалайды.Ақынның өлеңдерін жаттайдыСтикер.

Бағалау парақшалары.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!