|
Алматы қаласы Қоғамдық денсаулық сақтау басқармасының ШЖҚ «Жоғары медициналық колледжi» КМК |
|
КГП на ПХВ «Высший медицинский колледж» Управления общественного здравоохранения города Алматы |
|
№1 «ЖАЛПЫ ГУМАНИТАРЛЫҚ ПӘНДЕР» ЦӘК ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР |
||
|
Модуль / Пән |
"Денсаулық сақтаудағы экономика және құқық негіздері" (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) |
||||||||||||||||||
|
Бөлім / кіші бөлім |
1. Қоғамдық денсаулық сақтаудың ұйымдастыру құқықтық негіздері |
||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
1.1тақырып. Қоғамдық сақтауды ұйымдастыру |
||||||||||||||||||
|
Мұғалім |
Турлыбаева Гулнур Байзаковна |
||||||||||||||||||
|
Жалпы мәліметтер |
Курс 2тобы ЕІ 23-1 ЕІ 23-2 ЕІ 23-3 ЕІ 23-4 |
күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж |
|||||||||||||||||
|
Сабақ түрі |
Жаңа білімді игеру |
||||||||||||||||||
|
Мақсаттары, міндеттері |
1) Қоғамдық денсаулық сақтаудың ұйымдастыру құқықтық негіздері туралы білім беру |
||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
1) құқықтық қамтамсыз ету жүйесінің негізін қалаушы актілерін талдау жасау арқылы, логикалық ойларын дамыту анықтайды; |
||||||||||||||||||
|
Қажетті ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-шаралар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (ұйымдастыру кезеңі) |
I. сыныпты ұйымдастыру.
Мақсаты: Оқушылардың бір-біріне тілектері арқылы тыңдау дағдыларын дамыту, сабаққа белсенділігін арттыру. - Сабаққа зейіндерін шоғырландыру; -«ТВL,СВL» әдісі бойынша топқа бөлу; II. Тірек білімді өзектендіру Ойын әдісі: Өзіме, көршіме Үш топтан 2 адамнан ортаға шығады Конвертте тапсырмалар Дейгейлік тапсырмалар: Қоғамдық денсаулық сақтаудың ұйымдастыру құқықтық негіздері туарлы білім беру Тест тапсырмалары: Б |
С.Е.Битенова, Л.К.Мазгумова «Экономикалық және құқықтық білім негіздері» Деңгейлік тапсырма |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (Түсіну кезеңі) |
III. Жаңа материалды зерттеу Видео материал көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу (Видео көрсету) Құқық», «мораль», «әлеуметтік норма», «құқықтық норма, «заң», «құқықтық мәдениет» ұғымдарына қатысты оқулықпен жұмыс жасаңыздар. 1.Құқық ұғымы және құқықтық нормалар 2.Құқық және мемлекет 3.Құқықтың қоғам өміріндегі рөлі Тапсырма: «Венн диаграммасын сызу арқылы мораль мен құқықтың айырмашылығы мен ұқсастықтарын анықтаңыздар» ЕББҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. М.: Сыныптық талқылау ұйымдастыру «Ойлан. Талқыла. Ойыңмен бөліс» «Қоғамдық қатынастарды реттеудегі әлеуметтік нормалардың (мораль мен құқықтың) қайсысы маңыздырақ деп ойлайсыз? Барлық дәлелдеріңізді мысал келтіру арқылы қуаттаныз. Елімізде құқық бұзушылықтардың орын алу себептері азаматтардың заңдарды білмеуінен бе, әлде құқықтық мәдениеттің төмен болуынан ба? ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
https://www.instagram.com/tv/B-6zDDqnJj-/?igshid=mdc76suinols Қосымша 1
Қосымша 2
Қосымша 3 |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«Өз жұлдызыңды жақ» әдісі бойынша сабақты қорыту Өз жұлдыздарындағы сұрақтарға жауап беріп, аспан фото суретіне іледі Өз атынан сот әдісін пайдаланып, әр топқа өздерін бағалату Мұғалімнің бақылау картасы
Рефлексия Кері байланыс: «Не білетінмін», «Не білдім?», «Не білгім келеді»
V. Үй тапсырмасы: ЕББҚ «Ең үздік жауап «Өзін-өзі бағалау» Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
|
|||||||||||||||||
ЦӘК төрағасы ____________ А.Н.Далибаева
ҒӘБ басшысымен келісілді ____________ Г.А. Амрина
|
Модуль / Пән |
"Денсаулық сақтаудағы экономика және құқық негіздері" (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) |
||||||||||||||||||
|
Бөлім / кіші бөлім |
1.Экономикалық терминдердің маңызы, нарықтық экономиканың заңдылықтары мен қағидаларын білуі керек |
||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
1.2-тақырып. Денсаулық сақтау саласының экономикасы. |
||||||||||||||||||
|
Мұғалім |
Турлыбаева Гулнур Байзаковна |
||||||||||||||||||
|
Жалпы мәліметтер |
Курс 2 тобы ЕІ 23-1 ЕІ 23-2 ЕІ 23-3 ЕІ 23-4 |
күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж |
|||||||||||||||||
|
Сабақ түрі |
Жаңа білімді игеру |
||||||||||||||||||
|
Мақсаттары, міндеттері |
1) Студенттер денсаулық сақтау экономикасы аспектілерінің негіздерін білулері тиіс. |
||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
1) өзінің қызметінің мақсатын қою, оны жүзеге асыру үшін шарттарын анықтау, оған жету үрдісін анықтайды |
||||||||||||||||||
|
Қажетті ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-шаралар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (ұйымдастыру кезеңі) |
I. сыныпты ұйымдастыру. Мақсаты: бірлескен орта құру. - Бір-бірімізге күлімсірейік. Бір-бірімізге жылы сөздер айтыңыз. - Слайдқа қараңыз, слайдтағы әр суретке атау беріңіз. II. Тірек білімді өзектендіру Сабақ тақырыбымен таныстыру үшін сыныпқа «Миға шабуыл» әдісі арқылы бейнебаян көрсету. Бейнебаян негізінде сыныппен талқылау ұйымдастыру: 1.Денсаулық сақтау экономикасының анықтамасы. 2. Денсаулық сақтау экономикасының міндеттері. 3. Денсаулық сақтаудың қоғамдық өндіріске әсері. 4. Денсаулық сақтаудағы тиімділіктің түрлері. 5. Денсаулық сақтаудағы экономикалық шығынның анқтамасы. |
С.Е.Битенова, Л.К.Мазгумова «Экономикалық және құқықтық білім негіздері» Деңгейлік тапсырма |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (Түсіну кезеңі) |
III. Жаңа материалды зерттеу «File» әдісі бойынша Конституция баптарын қолдана отырып, адам және азаматтың конституциялық құқықтарын, бостандықтарын, міндеттеріне талдау жасайды
ЕББҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі
Экономикалық талдауда қолданылатын әдістер: - құны (cost analysis) – денсаулық сақтау өнімі мен қызметін көрсету үрдісінде нақтылы түрде жұмсалған қаражат. - ауру құны (cost of illness) – белгілі бір аурудың түрін анықтау мен емін жүргізудегі медициналық мекеменің шығынын тіркеу. - құн - пайда (cost – benefit analysis) – ақшамен көрсетілген шығын мен пайда арақатынасын басқа нарық шешімдер бойынша тиімділігін бағалау әдісі. - құн - тиімділік (cost – effectiviness analysis) – ақша түріндегі шығын мен ақшалай емес сандық денсаулықтағы өзгерістердің нәтижелерінің арақатынасы бойынша альтернативті шешімдер тиімділігін бағалау әдісі (мысалы, сақталынған өмірлер санындағы немесе ауру-сырқаусыз күндер санындағы). ЕББҚ Өз позициясына кем дегенде 2 мысал келтіреді Өз позициясына 3 сөйлеммен қорытынды жасайды |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» Кері байланыс Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?
Рефлексия Кері байланыс: «Не білетінмін», «Не білдім?», «Не білгім келеді» V. Үй тапсырмасы: ЕББҚ «Ең үздік жауап «Өзін-өзі бағалау» Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
|
|||||||||||||||||
ЦӘК төрағасы ____________ А.Н.Далибаева
ҒӘБ басшысымен келісілді ____________ Г.А. Амрина
|
Модуль / Пән |
"Денсаулық сақтаудағы экономика және құқық негіздері" (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) |
|||||||||||||||||||||||
|
Бөлім / кіші бөлім |
1. Құқықтық мәдениетті қалыптастурыда құқықтық ережелердің құндылықтарын талдай алуы; |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
1.3-тақырып. Денсаулық сақтау саласындағы құқықтар мен міндеттер және оларды қамтамасыз ету |
|||||||||||||||||||||||
|
Мұғалім |
Турлыбаева Гулнур Байзаковна |
|||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мәліметтер |
Курс 2 тобы ЕІ 23-1 ЕІ 23-2 ЕІ 23-3 ЕІ 23-4 |
күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ түрі |
Жаңа білімді игеру |
|||||||||||||||||||||||
|
Мақсаттары, міндеттері |
1) Студенттер денсаулық сақтау экономикасы аспектілерінің негіздерін білулері тиіс. |
|||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
1) өзінің қызметінің мақсатын қою, оны жүзеге асыру үшін шарттарын анықтау, оған жету үрдісін анықтайды |
|||||||||||||||||||||||
|
Қажетті ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-шаралар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (ұйымдастыру кезеңі) |
I. сыныпты ұйымдастыру. Мақсаты: бірлескен орта құру. - Бір-бірімізге күлімсірейік. Бір-бірімізге жылы сөздер айтыңыз. - Слайдқа қараңыз, слайдтағы әр суретке атау беріңіз. II. Тірек білімді өзектендіру
1.Денсаулық сақтау экономикасының анықтамасы. 2. Денсаулық сақтау экономикасының міндеттері. 3. Денсаулық сақтаудың қоғамдық өндіріске әсері. 4. Денсаулық сақтаудағы тиімділіктің түрлері. 5. Денсаулық сақтаудағы экономикалық шығынның анқтамасы. |
С.Е.Битенова, Л.К.Мазгумова «Экономикалық және құқықтық білім негіздері» Деңгейлік тапсырма |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (Түсіну кезеңі) |
Интерактивті тақтаға ҚР Конституциясының 1 бабын көрсету. Бапта кездесетін жаңа ұғымдарды талдау. Демократия, зайырлы, унитарлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ұғымдары аясында өздерің ассоциацияларын келтіру. 1 тапсырма: Ғаламторды пайдалана отырып Венн диаграмасы арқылы зайырлы мемлекет пен діни мемлекеттің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтау.
ЕББҚ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді 2 тапсырма ҚР кесте бойынша сипаттау және басқа мемлекеттермен салыстыру.
ЕББҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» Кері байланыс Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?
Рефлексия\
Кері байланыс: «Не білетінмін», «Не білдім?», «Не білгім келеді» V. Үй тапсырмасы: ЕББҚ «Ең үздік жауап «Өзін-өзі бағалау» Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
|
||||||||||||||||||||||
ЦӘК төрағасы ____________ А.Н.Далибаева
ҒӘБ басшысымен келісілді ____________ Г.А. Амрина
|
Модуль / Пән |
"Денсаулық сақтаудағы экономика және құқық негіздері" (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) |
||||||||
|
Бөлім / кіші бөлім |
1. Қазақстан Республикасы Конституциясын талдау арқылы адамның және азаматтың конституциялық құқықтары, бостандықтары мен міндеттерін анықтау |
||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
1.4тақырып. ҚР-ның Конституциялық құқығы |
||||||||
|
Мұғалім |
Турлыбаева Гулнур Байзаковна |
||||||||
|
Жалпы мәліметтер |
Курс 2 тобы ЕІ 23-1 ЕІ 23-2 ЕІ 23-3 ЕІ 23-4 |
күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж |
|||||||
|
Сабақ түрі |
Жаңа білімді игеру |
||||||||
|
Мақсаттары, міндеттері |
1) ҚР Конституциясын талдау арқылы адамның және азаматтың конституциялық құқықтары, бостандықтары мен міндеттерін анықтау |
||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
1) ҚР Конституциясын талдау арқылы адамның және азаматтың конституциялық құқықтары, бостандықтары мен міндеттерін анықтау. |
||||||||
|
Қажетті ресурстар |
|||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-шаралар |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы (ұйымдастыру кезеңі) |
Ұйымдастыру: амандасу-түгендеу I.Қызығушылықты ояту: Сабақ тақырыбымен таныстыру үшін сыныпқа «Миға шабуыл» әдісі арқылы бейнебаян көрсету. Бейнебаян негізінде сыныппен талқылау ұйымдастыру:
Конституцияның қандай маңызы бар? |
С.Е.Битенова, Л.К.Мазгумова «Экономикалық және құқықтық білім негіздері» |
|||||||
|
Сабақтың ортасы (Түсіну кезеңі) |
1 тапсырма Сөйлемді толықтырыңыз |
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Суреттер Тірек-сызбалар Кесте ҚБ «Алақан-жұлдыз» |
|||||||
|
Сабақтың соңы |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» Кері байланыс Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?
Рефлексия\
Кері байланыс: «Не білетінмін», «Не білдім?», «Не білгім келеді» V. Үй тапсырмасы: ЕББҚ «Ең үздік жауап Сабақтың қорытындысы бойынша оқушыларды бағалау, алған бағаларын күнделік дәптерлеріне қойып беремін Үй тапсырмасын беру: Қазақстан Республикасының құрылымы мен мазмұны (түсінік айту, конституцияның қандай бөлімдерден тұратынын дәптерге жазу).Осы ... мені ойландырды |
|
|||||||
ЦӘК төрағасы ____________ А.Н.Далибаева
ҒӘБ басшысымен келісілді ____________ Г.А. Амрина
|
Модуль / Пән |
"Денсаулық сақтаудағы экономика және құқық негіздері" (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) |
|||||||||||||||||||||||
|
Бөлім / кіші бөлім |
1. Құқық және мемлекет дамуының кезеңдерінде заңнама нормаларын салыстыру ; |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
1.5 тақырып. Денсаулық саласындағы мемлекеттің рөлі |
|||||||||||||||||||||||
|
Мұғалім |
Турлыбаева Гулнур Байзаковна |
|||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мәліметтер |
Курс 2 тобы ЕІ 23-1 ЕІ 23-2 ЕІ 23-3 ЕІ 23-4 |
күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ түрі |
Жаңа білімді игеру |
|||||||||||||||||||||||
|
Мақсаттары, міндеттері |
1) Сапалы және қолжетімді денсаулық сақтауды қамтамасыз ету |
|||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
1) Халықтың саламатты өмір салтын ұстануын қалыптастыру және қоғамдық денсаулық қызметін дамыту; медициналық көмектің сапасын арттыру; денсаулық сақтау жүйесін орнықты дамыту |
|||||||||||||||||||||||
|
Қажетті ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-шаралар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (ұйымдастыру кезеңі) |
Ұйымдастыру: амандасу-түгендеу I.Қызығушылықты ояту: мұғалім азаматтық құқық түсінігін түсіндіруге кіріседі. Суреттерді көрсете отырып, сабақ тақырыбына шағын шолу жасаңыз.
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
С.Е.Битенова, Л.К.Мазгумова «Экономикалық және құқықтық білім негіздері» Деңгейлік тапсырма |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (Түсіну кезеңі) |
Интерактивті тақтаға ҚР Конституциясының 1 бабын көрсету. Бапта кездесетін жаңа ұғымдарды талдау. Демократия, зайырлы, унитарлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ұғымдары аясында өздерің ассоциацияларын келтіру. 1 тапсырма: Ғаламторды пайдалана отырып Венн диаграмасы арқылы зайырлы мемлекет пен діни мемлекеттің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтау.
ЕББҚ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді 2 тапсырма ҚР кесте бойынша сипаттау және басқа мемлекеттермен салыстыру.
ЕББҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» Кері байланыс Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?
Рефлексия\
Кері байланыс: «Не білетінмін», «Не білдім?», «Не білгім келеді» V. Үй тапсырмасы: ЕББҚ «Ең үздік жауап «Өзін-өзі бағалау» Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
|
||||||||||||||||||||||
ЦӘК төрағасы ____________ А.Н.Далибаева
ҒӘБ басшысымен келісілді ____________ Г.А. Амрина
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ жинағы
ҚМЖ жинағы
|
Алматы қаласы Қоғамдық денсаулық сақтау басқармасының ШЖҚ «Жоғары медициналық колледжi» КМК |
|
КГП на ПХВ «Высший медицинский колледж» Управления общественного здравоохранения города Алматы |
|
№1 «ЖАЛПЫ ГУМАНИТАРЛЫҚ ПӘНДЕР» ЦӘК ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР |
||
|
Модуль / Пән |
"Денсаулық сақтаудағы экономика және құқық негіздері" (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) |
||||||||||||||||||
|
Бөлім / кіші бөлім |
1. Қоғамдық денсаулық сақтаудың ұйымдастыру құқықтық негіздері |
||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
1.1тақырып. Қоғамдық сақтауды ұйымдастыру |
||||||||||||||||||
|
Мұғалім |
Турлыбаева Гулнур Байзаковна |
||||||||||||||||||
|
Жалпы мәліметтер |
Курс 2тобы ЕІ 23-1 ЕІ 23-2 ЕІ 23-3 ЕІ 23-4 |
күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж |
|||||||||||||||||
|
Сабақ түрі |
Жаңа білімді игеру |
||||||||||||||||||
|
Мақсаттары, міндеттері |
1) Қоғамдық денсаулық сақтаудың ұйымдастыру құқықтық негіздері туралы білім беру |
||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
1) құқықтық қамтамсыз ету жүйесінің негізін қалаушы актілерін талдау жасау арқылы, логикалық ойларын дамыту анықтайды; |
||||||||||||||||||
|
Қажетті ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-шаралар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (ұйымдастыру кезеңі) |
I. сыныпты ұйымдастыру.
Мақсаты: Оқушылардың бір-біріне тілектері арқылы тыңдау дағдыларын дамыту, сабаққа белсенділігін арттыру. - Сабаққа зейіндерін шоғырландыру; -«ТВL,СВL» әдісі бойынша топқа бөлу; II. Тірек білімді өзектендіру Ойын әдісі: Өзіме, көршіме Үш топтан 2 адамнан ортаға шығады Конвертте тапсырмалар Дейгейлік тапсырмалар: Қоғамдық денсаулық сақтаудың ұйымдастыру құқықтық негіздері туарлы білім беру Тест тапсырмалары: Б |
С.Е.Битенова, Л.К.Мазгумова «Экономикалық және құқықтық білім негіздері» Деңгейлік тапсырма |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (Түсіну кезеңі) |
III. Жаңа материалды зерттеу Видео материал көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу (Видео көрсету) Құқық», «мораль», «әлеуметтік норма», «құқықтық норма, «заң», «құқықтық мәдениет» ұғымдарына қатысты оқулықпен жұмыс жасаңыздар. 1.Құқық ұғымы және құқықтық нормалар 2.Құқық және мемлекет 3.Құқықтың қоғам өміріндегі рөлі Тапсырма: «Венн диаграммасын сызу арқылы мораль мен құқықтың айырмашылығы мен ұқсастықтарын анықтаңыздар» ЕББҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. М.: Сыныптық талқылау ұйымдастыру «Ойлан. Талқыла. Ойыңмен бөліс» «Қоғамдық қатынастарды реттеудегі әлеуметтік нормалардың (мораль мен құқықтың) қайсысы маңыздырақ деп ойлайсыз? Барлық дәлелдеріңізді мысал келтіру арқылы қуаттаныз. Елімізде құқық бұзушылықтардың орын алу себептері азаматтардың заңдарды білмеуінен бе, әлде құқықтық мәдениеттің төмен болуынан ба? ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
https://www.instagram.com/tv/B-6zDDqnJj-/?igshid=mdc76suinols Қосымша 1
Қосымша 2
Қосымша 3 |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«Өз жұлдызыңды жақ» әдісі бойынша сабақты қорыту Өз жұлдыздарындағы сұрақтарға жауап беріп, аспан фото суретіне іледі Өз атынан сот әдісін пайдаланып, әр топқа өздерін бағалату Мұғалімнің бақылау картасы
Рефлексия Кері байланыс: «Не білетінмін», «Не білдім?», «Не білгім келеді»
V. Үй тапсырмасы: ЕББҚ «Ең үздік жауап «Өзін-өзі бағалау» Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
|
|||||||||||||||||
ЦӘК төрағасы ____________ А.Н.Далибаева
ҒӘБ басшысымен келісілді ____________ Г.А. Амрина
|
Модуль / Пән |
"Денсаулық сақтаудағы экономика және құқық негіздері" (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) |
||||||||||||||||||
|
Бөлім / кіші бөлім |
1.Экономикалық терминдердің маңызы, нарықтық экономиканың заңдылықтары мен қағидаларын білуі керек |
||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
1.2-тақырып. Денсаулық сақтау саласының экономикасы. |
||||||||||||||||||
|
Мұғалім |
Турлыбаева Гулнур Байзаковна |
||||||||||||||||||
|
Жалпы мәліметтер |
Курс 2 тобы ЕІ 23-1 ЕІ 23-2 ЕІ 23-3 ЕІ 23-4 |
күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж |
|||||||||||||||||
|
Сабақ түрі |
Жаңа білімді игеру |
||||||||||||||||||
|
Мақсаттары, міндеттері |
1) Студенттер денсаулық сақтау экономикасы аспектілерінің негіздерін білулері тиіс. |
||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
1) өзінің қызметінің мақсатын қою, оны жүзеге асыру үшін шарттарын анықтау, оған жету үрдісін анықтайды |
||||||||||||||||||
|
Қажетті ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-шаралар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (ұйымдастыру кезеңі) |
I. сыныпты ұйымдастыру. Мақсаты: бірлескен орта құру. - Бір-бірімізге күлімсірейік. Бір-бірімізге жылы сөздер айтыңыз. - Слайдқа қараңыз, слайдтағы әр суретке атау беріңіз. II. Тірек білімді өзектендіру Сабақ тақырыбымен таныстыру үшін сыныпқа «Миға шабуыл» әдісі арқылы бейнебаян көрсету. Бейнебаян негізінде сыныппен талқылау ұйымдастыру: 1.Денсаулық сақтау экономикасының анықтамасы. 2. Денсаулық сақтау экономикасының міндеттері. 3. Денсаулық сақтаудың қоғамдық өндіріске әсері. 4. Денсаулық сақтаудағы тиімділіктің түрлері. 5. Денсаулық сақтаудағы экономикалық шығынның анқтамасы. |
С.Е.Битенова, Л.К.Мазгумова «Экономикалық және құқықтық білім негіздері» Деңгейлік тапсырма |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (Түсіну кезеңі) |
III. Жаңа материалды зерттеу «File» әдісі бойынша Конституция баптарын қолдана отырып, адам және азаматтың конституциялық құқықтарын, бостандықтарын, міндеттеріне талдау жасайды
ЕББҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі
Экономикалық талдауда қолданылатын әдістер: - құны (cost analysis) – денсаулық сақтау өнімі мен қызметін көрсету үрдісінде нақтылы түрде жұмсалған қаражат. - ауру құны (cost of illness) – белгілі бір аурудың түрін анықтау мен емін жүргізудегі медициналық мекеменің шығынын тіркеу. - құн - пайда (cost – benefit analysis) – ақшамен көрсетілген шығын мен пайда арақатынасын басқа нарық шешімдер бойынша тиімділігін бағалау әдісі. - құн - тиімділік (cost – effectiviness analysis) – ақша түріндегі шығын мен ақшалай емес сандық денсаулықтағы өзгерістердің нәтижелерінің арақатынасы бойынша альтернативті шешімдер тиімділігін бағалау әдісі (мысалы, сақталынған өмірлер санындағы немесе ауру-сырқаусыз күндер санындағы). ЕББҚ Өз позициясына кем дегенде 2 мысал келтіреді Өз позициясына 3 сөйлеммен қорытынды жасайды |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» Кері байланыс Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?
Рефлексия Кері байланыс: «Не білетінмін», «Не білдім?», «Не білгім келеді» V. Үй тапсырмасы: ЕББҚ «Ең үздік жауап «Өзін-өзі бағалау» Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
|
|||||||||||||||||
ЦӘК төрағасы ____________ А.Н.Далибаева
ҒӘБ басшысымен келісілді ____________ Г.А. Амрина
|
Модуль / Пән |
"Денсаулық сақтаудағы экономика және құқық негіздері" (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) |
|||||||||||||||||||||||
|
Бөлім / кіші бөлім |
1. Құқықтық мәдениетті қалыптастурыда құқықтық ережелердің құндылықтарын талдай алуы; |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
1.3-тақырып. Денсаулық сақтау саласындағы құқықтар мен міндеттер және оларды қамтамасыз ету |
|||||||||||||||||||||||
|
Мұғалім |
Турлыбаева Гулнур Байзаковна |
|||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мәліметтер |
Курс 2 тобы ЕІ 23-1 ЕІ 23-2 ЕІ 23-3 ЕІ 23-4 |
күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ түрі |
Жаңа білімді игеру |
|||||||||||||||||||||||
|
Мақсаттары, міндеттері |
1) Студенттер денсаулық сақтау экономикасы аспектілерінің негіздерін білулері тиіс. |
|||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
1) өзінің қызметінің мақсатын қою, оны жүзеге асыру үшін шарттарын анықтау, оған жету үрдісін анықтайды |
|||||||||||||||||||||||
|
Қажетті ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-шаралар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (ұйымдастыру кезеңі) |
I. сыныпты ұйымдастыру. Мақсаты: бірлескен орта құру. - Бір-бірімізге күлімсірейік. Бір-бірімізге жылы сөздер айтыңыз. - Слайдқа қараңыз, слайдтағы әр суретке атау беріңіз. II. Тірек білімді өзектендіру
1.Денсаулық сақтау экономикасының анықтамасы. 2. Денсаулық сақтау экономикасының міндеттері. 3. Денсаулық сақтаудың қоғамдық өндіріске әсері. 4. Денсаулық сақтаудағы тиімділіктің түрлері. 5. Денсаулық сақтаудағы экономикалық шығынның анқтамасы. |
С.Е.Битенова, Л.К.Мазгумова «Экономикалық және құқықтық білім негіздері» Деңгейлік тапсырма |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (Түсіну кезеңі) |
Интерактивті тақтаға ҚР Конституциясының 1 бабын көрсету. Бапта кездесетін жаңа ұғымдарды талдау. Демократия, зайырлы, унитарлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ұғымдары аясында өздерің ассоциацияларын келтіру. 1 тапсырма: Ғаламторды пайдалана отырып Венн диаграмасы арқылы зайырлы мемлекет пен діни мемлекеттің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтау.
ЕББҚ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді 2 тапсырма ҚР кесте бойынша сипаттау және басқа мемлекеттермен салыстыру.
ЕББҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» Кері байланыс Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?
Рефлексия\
Кері байланыс: «Не білетінмін», «Не білдім?», «Не білгім келеді» V. Үй тапсырмасы: ЕББҚ «Ең үздік жауап «Өзін-өзі бағалау» Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
|
||||||||||||||||||||||
ЦӘК төрағасы ____________ А.Н.Далибаева
ҒӘБ басшысымен келісілді ____________ Г.А. Амрина
|
Модуль / Пән |
"Денсаулық сақтаудағы экономика және құқық негіздері" (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) |
||||||||
|
Бөлім / кіші бөлім |
1. Қазақстан Республикасы Конституциясын талдау арқылы адамның және азаматтың конституциялық құқықтары, бостандықтары мен міндеттерін анықтау |
||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
1.4тақырып. ҚР-ның Конституциялық құқығы |
||||||||
|
Мұғалім |
Турлыбаева Гулнур Байзаковна |
||||||||
|
Жалпы мәліметтер |
Курс 2 тобы ЕІ 23-1 ЕІ 23-2 ЕІ 23-3 ЕІ 23-4 |
күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж |
|||||||
|
Сабақ түрі |
Жаңа білімді игеру |
||||||||
|
Мақсаттары, міндеттері |
1) ҚР Конституциясын талдау арқылы адамның және азаматтың конституциялық құқықтары, бостандықтары мен міндеттерін анықтау |
||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
1) ҚР Конституциясын талдау арқылы адамның және азаматтың конституциялық құқықтары, бостандықтары мен міндеттерін анықтау. |
||||||||
|
Қажетті ресурстар |
|||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-шаралар |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы (ұйымдастыру кезеңі) |
Ұйымдастыру: амандасу-түгендеу I.Қызығушылықты ояту: Сабақ тақырыбымен таныстыру үшін сыныпқа «Миға шабуыл» әдісі арқылы бейнебаян көрсету. Бейнебаян негізінде сыныппен талқылау ұйымдастыру:
Конституцияның қандай маңызы бар? |
С.Е.Битенова, Л.К.Мазгумова «Экономикалық және құқықтық білім негіздері» |
|||||||
|
Сабақтың ортасы (Түсіну кезеңі) |
1 тапсырма Сөйлемді толықтырыңыз |
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Суреттер Тірек-сызбалар Кесте ҚБ «Алақан-жұлдыз» |
|||||||
|
Сабақтың соңы |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» Кері байланыс Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?
Рефлексия\
Кері байланыс: «Не білетінмін», «Не білдім?», «Не білгім келеді» V. Үй тапсырмасы: ЕББҚ «Ең үздік жауап Сабақтың қорытындысы бойынша оқушыларды бағалау, алған бағаларын күнделік дәптерлеріне қойып беремін Үй тапсырмасын беру: Қазақстан Республикасының құрылымы мен мазмұны (түсінік айту, конституцияның қандай бөлімдерден тұратынын дәптерге жазу).Осы ... мені ойландырды |
|
|||||||
ЦӘК төрағасы ____________ А.Н.Далибаева
ҒӘБ басшысымен келісілді ____________ Г.А. Амрина
|
Модуль / Пән |
"Денсаулық сақтаудағы экономика және құқық негіздері" (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) |
|||||||||||||||||||||||
|
Бөлім / кіші бөлім |
1. Құқық және мемлекет дамуының кезеңдерінде заңнама нормаларын салыстыру ; |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
1.5 тақырып. Денсаулық саласындағы мемлекеттің рөлі |
|||||||||||||||||||||||
|
Мұғалім |
Турлыбаева Гулнур Байзаковна |
|||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мәліметтер |
Курс 2 тобы ЕІ 23-1 ЕІ 23-2 ЕІ 23-3 ЕІ 23-4 |
күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж күні:« »_____2024ж |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ түрі |
Жаңа білімді игеру |
|||||||||||||||||||||||
|
Мақсаттары, міндеттері |
1) Сапалы және қолжетімді денсаулық сақтауды қамтамасыз ету |
|||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
1) Халықтың саламатты өмір салтын ұстануын қалыптастыру және қоғамдық денсаулық қызметін дамыту; медициналық көмектің сапасын арттыру; денсаулық сақтау жүйесін орнықты дамыту |
|||||||||||||||||||||||
|
Қажетті ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-шаралар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (ұйымдастыру кезеңі) |
Ұйымдастыру: амандасу-түгендеу I.Қызығушылықты ояту: мұғалім азаматтық құқық түсінігін түсіндіруге кіріседі. Суреттерді көрсете отырып, сабақ тақырыбына шағын шолу жасаңыз.
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
С.Е.Битенова, Л.К.Мазгумова «Экономикалық және құқықтық білім негіздері» Деңгейлік тапсырма |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (Түсіну кезеңі) |
Интерактивті тақтаға ҚР Конституциясының 1 бабын көрсету. Бапта кездесетін жаңа ұғымдарды талдау. Демократия, зайырлы, унитарлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ұғымдары аясында өздерің ассоциацияларын келтіру. 1 тапсырма: Ғаламторды пайдалана отырып Венн диаграмасы арқылы зайырлы мемлекет пен діни мемлекеттің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтау.
ЕББҚ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді 2 тапсырма ҚР кесте бойынша сипаттау және басқа мемлекеттермен салыстыру.
ЕББҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» Кері байланыс Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?
Рефлексия\
Кері байланыс: «Не білетінмін», «Не білдім?», «Не білгім келеді» V. Үй тапсырмасы: ЕББҚ «Ең үздік жауап «Өзін-өзі бағалау» Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
|
||||||||||||||||||||||
ЦӘК төрағасы ____________ А.Н.Далибаева
ҒӘБ басшысымен келісілді ____________ Г.А. Амрина
шағым қалдыра аласыз



















