|
Бөлім |
Прозадағы көркем ой |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты |
Ержан Мөлдір Ержанқызы |
|
|
Күні |
07.11.2024 |
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Жүсіпбек Аймауытовтың “Ақбілек” романы - сюжеті қат-қабат шығарма |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.1.1 Әдеби шығарманың композициясын кеңістік пен уақыт тұрғысынан талдау. |
|
|
Сабақтың мақсаттары |
- Жүсіпбек Аймауытовтың өмірі мен шығармашылық жолымен таныстыру; - «Ақбілек» романының кеңістік пен уақыт тұрғысынан талдау жасау; - Оқушыларға автордың шығармашылық мұрасы арқылы оның қазақ әдебиетіндегі рөлін түсіндіру.
|
|
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңі\уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Басталуы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Сабақты ұйымдастыру жұмыстарын жүргізеді, амандасады, сыныппен танысады, сабақ кезіндегі ережемен, сабақ мақсатымен, бағалау крийтерилерімен таныстырады. «Өзім туралы» атты шағын тренинг арқылы оқушылар өздері жайлы 2 дерек айтады. |
Оқушылар сабақ кезіндегі ережемен, сабақ мақсатымен, бағалау крийтерилерімен танысады. |
Қол шапалақтау арқылы қолдау.
|
Интерактивті тақта
|
||||||
|
Сабақтың ортасы (30 минут) 3 минут 12 минут 5 минут 5 минут 3 минут 2 минут |
ЖАҢА ТАҚЫРЫПТЫ БОЛЖАУ. -Жүсіпбек Аймауытов кім? -Автор жайлы қандай ақпарат білесіңдер? -Проза дегеніміз не? -Прозаның поэзиядан айырмашылығы бар ма? Жүсіпбек Аймауытовтың өмірі және шығармашылығымен танысады.
№1 тапсырма. «Кластер» әдісі арқылы Жүсіпбек Аймауытовтың өмірбаянын талқылау.
№2 тапсырма «Хронологиялық кесте» әдісі. Жүсіпбек Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығына қатысты хронологиялық кесте жасаңдар.
№3 тапсырма «Ақбілек» романы жазылған уақыт және кеңістік бойынша талдаңдар.
Бекіту тапсырмасы. «Минуттық қағаз» әдісі Сабақтың өн бойында оқығанды естеріне түсіріп, ең негізгісін (пайдалысын, ұқсамайтынын, маңыздысын) анықтап, ол туралы бір минут уақыттың ішінде жазады.
|
Оқушылар сабақты болжау мақсатында мұғалім сұрақтарына жауап береді.
Оқушылар автормен танысып, өмірі мен шығармашылығы жайлы мәліметтер біледі.
Оқушылар кластер әдісі арқылы «Жүсіпбек Аймауытов кім?» деген сұраққа жауап береді.
Оқушылар Жүсіпбек Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығына қатысты мәліметтерді хронологиялық кестеге орналастырады.
Оқушылар кеңістік және уақыт ұғымымен танысып, шығарманың жазылған уақыты мен кеңістігін анықтайды.
Оқушы сабақтың өн бойында оқығанды естеріне түсіріп, ең негізгісін (пайдалысын, ұқсамайтынын, маңыздысын) анықтап, ол туралы бір минут уақыттың ішінде жазады.
|
Оқушыларды қолдау мақсатында ынталандырушы сөздер айту. Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді (2 балл) Дескриптор: -мәліметтермен танысады, қосымша мәліметтермен бөліседі (1 балл)
Дескриптор: - кластер құрастырады (1 балл) - автор жайлы мәлімет береді (1 балл)
Дескриптор: -хронологиялық кесте құрастырады; ( 2 балл)
Дескриптор: -шығарманы уақыт және кеңістік тұрғысынан талдайды; ( 2 балл)
Дескриптор: - оқығанды естеріне түсіріп, ең негізгісін (пайдалысын, ұқсамайтынын, маңыздысын) анықтап жазады; ( 1 балл)
|
Интерактивті тақта
Оқулық, дәптер, қалам
Оқулық, дәптер, қалам, кесте
Интерактивті тақта
Дәптер, қалам |
||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс. «БББ» әдісі
|
Оқушылар бүгінгі сабақт не білгенін, алдағы сабаұта не білгісі келетінін айтады. |
Өзін-өзі бағалау әдісі
|
Дәптер, қалам
|
||||||
|
Үйге |
«Ақбілек» романын оқу. |
Оқушылар шығарманы оқиды. |
Дескриптор: - шығарманы оқиды.; (1 балл) |
Оқулық, дәптер, қалам |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ Жүсіпбек Аймауытовтың “Ақбілек” романы - сюжеті қат-қабат шығарма
ҚМЖ Жүсіпбек Аймауытовтың “Ақбілек” романы - сюжеті қат-қабат шығарма
|
Бөлім |
Прозадағы көркем ой |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты |
Ержан Мөлдір Ержанқызы |
|
|
Күні |
07.11.2024 |
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Жүсіпбек Аймауытовтың “Ақбілек” романы - сюжеті қат-қабат шығарма |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.1.1 Әдеби шығарманың композициясын кеңістік пен уақыт тұрғысынан талдау. |
|
|
Сабақтың мақсаттары |
- Жүсіпбек Аймауытовтың өмірі мен шығармашылық жолымен таныстыру; - «Ақбілек» романының кеңістік пен уақыт тұрғысынан талдау жасау; - Оқушыларға автордың шығармашылық мұрасы арқылы оның қазақ әдебиетіндегі рөлін түсіндіру.
|
|
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңі\уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Басталуы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Сабақты ұйымдастыру жұмыстарын жүргізеді, амандасады, сыныппен танысады, сабақ кезіндегі ережемен, сабақ мақсатымен, бағалау крийтерилерімен таныстырады. «Өзім туралы» атты шағын тренинг арқылы оқушылар өздері жайлы 2 дерек айтады. |
Оқушылар сабақ кезіндегі ережемен, сабақ мақсатымен, бағалау крийтерилерімен танысады. |
Қол шапалақтау арқылы қолдау.
|
Интерактивті тақта
|
||||||
|
Сабақтың ортасы (30 минут) 3 минут 12 минут 5 минут 5 минут 3 минут 2 минут |
ЖАҢА ТАҚЫРЫПТЫ БОЛЖАУ. -Жүсіпбек Аймауытов кім? -Автор жайлы қандай ақпарат білесіңдер? -Проза дегеніміз не? -Прозаның поэзиядан айырмашылығы бар ма? Жүсіпбек Аймауытовтың өмірі және шығармашылығымен танысады.
№1 тапсырма. «Кластер» әдісі арқылы Жүсіпбек Аймауытовтың өмірбаянын талқылау.
№2 тапсырма «Хронологиялық кесте» әдісі. Жүсіпбек Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығына қатысты хронологиялық кесте жасаңдар.
№3 тапсырма «Ақбілек» романы жазылған уақыт және кеңістік бойынша талдаңдар.
Бекіту тапсырмасы. «Минуттық қағаз» әдісі Сабақтың өн бойында оқығанды естеріне түсіріп, ең негізгісін (пайдалысын, ұқсамайтынын, маңыздысын) анықтап, ол туралы бір минут уақыттың ішінде жазады.
|
Оқушылар сабақты болжау мақсатында мұғалім сұрақтарына жауап береді.
Оқушылар автормен танысып, өмірі мен шығармашылығы жайлы мәліметтер біледі.
Оқушылар кластер әдісі арқылы «Жүсіпбек Аймауытов кім?» деген сұраққа жауап береді.
Оқушылар Жүсіпбек Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығына қатысты мәліметтерді хронологиялық кестеге орналастырады.
Оқушылар кеңістік және уақыт ұғымымен танысып, шығарманың жазылған уақыты мен кеңістігін анықтайды.
Оқушы сабақтың өн бойында оқығанды естеріне түсіріп, ең негізгісін (пайдалысын, ұқсамайтынын, маңыздысын) анықтап, ол туралы бір минут уақыттың ішінде жазады.
|
Оқушыларды қолдау мақсатында ынталандырушы сөздер айту. Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді (2 балл) Дескриптор: -мәліметтермен танысады, қосымша мәліметтермен бөліседі (1 балл)
Дескриптор: - кластер құрастырады (1 балл) - автор жайлы мәлімет береді (1 балл)
Дескриптор: -хронологиялық кесте құрастырады; ( 2 балл)
Дескриптор: -шығарманы уақыт және кеңістік тұрғысынан талдайды; ( 2 балл)
Дескриптор: - оқығанды естеріне түсіріп, ең негізгісін (пайдалысын, ұқсамайтынын, маңыздысын) анықтап жазады; ( 1 балл)
|
Интерактивті тақта
Оқулық, дәптер, қалам
Оқулық, дәптер, қалам, кесте
Интерактивті тақта
Дәптер, қалам |
||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс. «БББ» әдісі
|
Оқушылар бүгінгі сабақт не білгенін, алдағы сабаұта не білгісі келетінін айтады. |
Өзін-өзі бағалау әдісі
|
Дәптер, қалам
|
||||||
|
Үйге |
«Ақбілек» романын оқу. |
Оқушылар шығарманы оқиды. |
Дескриптор: - шығарманы оқиды.; (1 балл) |
Оқулық, дәптер, қалам |
||||||
шағым қалдыра аласыз

















