Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық оқушылар
үшін: Бірқатар дене жаттығуларының
тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын
түсінеді
Көпшілік оқушылар
үшін: дене жаттығуларының
тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын
қолданады, кіші аттан секіру тәсілдерін
меңгереді.
Кейбір оқушылар
үшін: дене жаттығуларының
тактикаларын,композициялық идеяларын , тәсілдерін түрлі эстафеталық
ойындарда түрлендіре алады
|
|
Ортасы
30
минут
|
Жаңа сабақты
түсіндіру
Оқушыларға кіші ағаш аттан
секірудің ережесін естеріне салу ,секірту
.
Тақырып бойынша ресурстар мен
таныстыру .

Сергіту
сәті
Еркін ұста денеңді
,
Тарсылдатпа еденді
.
Орнымыздан тұрып
алып
Жүгірейік бәріміз
.
Ойын
түрлері
Оқушыларды сапқа тұрғызып ,бір
– екіге санау арқылы екі топқа бөлу .
Оқушыларға ойын ережесін
түсіндіріп ,секіртпемен секіруді ойнату .Қадағалап қарау
.
Ойын барысында қай топтың
ойыншылары көп секірсе сол топтың ойыншылары жеңген болып
есептеледі .
Ойынға топ мүшелері түгел
қатынасуы тиіс .
|
Оқушылар
....сұрақтар бойынша жауап
береді, әр дұрыс жауапқа бір ұпай алып
отырады
Ағаш атта секіру ережесін
ұстана тырып, тапсырманы орындайды,
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Дескриптор: Жалпы - 2
балл
1.секіртпемен ережеге сай
секіреді
2. қауіпсіздік ережесін
сақтайды
Бағалау «екі тілек, бір
жұлдыз»
Стикер
тарату
|
Дене
шынықтыру
6-сынып
Т. А.
Алдамұратова
Алматы «Атамұра»
2017ж
Ағаш
ат
секіртпе
|
Соңы
5
минут
|
«Еркін микрофон»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Тапсырманы тоық, дұрыс
орындаған оқушыларды марапаттау
|

Стикер
|