ҚМЖ Күрделі шарттарды программалау 7-сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

ҚМЖ Күрделі шарттарды программалау 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Күрделі шарттарды программалау
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Күрделі шарттарды программалау 

(сабақтың тақырыбы)






Бөлім:

4-бөлім.  «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Кожантаева Айгуль Гильмановна

Күні:

25 ақпан

Сынып:7а,ә

Қатысушылар саны:                   

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

4.6. Құрамды шарттарды программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.3.3 Python (пайтон)
программалау тіліндегі күрделі
шарттарды қолдану; 

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы үшін: кірістірілген шарттардың операторларын біледі.

Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде кірістірілген шарттарды қалай құрастыруға болатынын біледі.

Кейбір оқушылар үшін: күнделікті өмірден қарапайым және құрамды шарттарға мысалдар келтіреді.

   

   Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)

Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын тексереді.

Оқушылар мұғаліммен амандасады, өз орындарында отырады.

-

-


Өткенді қайталау (10 минут)

Мұғалім оқушылардың білімдерін тексереді, сұрақтар қояды.

Оқушылар Python тіліндегі қарапайым шарттар (if, else, elif) туралы білетіндерін айтады, сұрақтарға жауап береді.

Ауызша бағалау

-


Жаңа материалды түсіндіру (15 минут)

Мұғалім күрделі шарттардың (логикалық операторлар: and, or, not) Python тілінде қалай қолданылатынын түсіндіреді, мысалдар келтіреді.

Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды, күрделі шарттардың қалай жұмыс істейтінін түсінеді.

-

Компьютер, проектор, презентация (күрделі шарттар туралы)


Практикалық жұмыс (20 минут)

Мұғалім оқушыларға көмектеседі, бағыт береді, қажет болған жағдайда түсіндіреді.

Жеке тапсырма: Әр оқушыға күрделі шарттарды қолданып программа құру (мысалы, санның жұп немесе тақ екенін және 10-нан үлкен екенін анықтау). Жұптық тапсырма: Оқушылар жұптасып, күрделірек программалар құру (мысалы, екі санның ең үлкенін табу, үш санның ішінен ең кішісін табу). Топтық тапсырма: Оқушылар топтасып, күрделі шарттарды қолданып қызықты программалар ойлап табу (мысалы, ойын, викторина).

Әр тапсырма бойынша бағалау критерийлері арқылы бағалау

Компьютерлер, Python программалау тілі


Сабақ ортасы 10 минут

Дескриптор:



  • Мәтінді толық оқып, жаңа біліммен танысады.

  • «Берілген тақырып бойынша маған не белгілі?» деген сұраққа жауап береді.

  •  «Мен не білемін?» деген сұраққа жауап береді.

  • «Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?» деген сұраққа жауап береді.



Жаңа сабаққа кіріспе 

Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы жаңа білім бөліміндегі ақпаратты оқуға бағытталады. 




1-мысалды түсіндіру

a,b,c=map(int,input().split())

if a+b==0 or a+c==0 or b+c==0:

    print ('ia')

else:

    print('jok')

4 10 -4

ia

>>> 


Жаңа сабақ бойынша мұғалім практикалық жұмыстың орындалу жолдарын түсіндіреді.


Бағалау Топтар бір-бірін «Смайлдер» әдісі 

арқылы бағалайды.


БағалауТоптар бір-бірін «Смайлдер» әдісі арқылы бағалайды.


https://almatykitap.kz/catalog/informatika-7-synyp-21807/

Практикалық тапсырмалар 20 минут


Программа кодын компьютерде жазады нәтижені шығарады.

1.

a,b=map(int,input().split())

if a>5 or b>0:

    print ('true')

else:

    print('false')


F5

10 56

true



2. a,b=map(int,input().split())

if a>5 or b==1:

    print ('true')

else:

    print('false')


3. a,b=map(int,input().split())

if a<50 or b>a:

    print ('true')

else:

    print('false')

8 -7

true

>>> 

4. a,b=map(int,input().split())

if a>-8 or b==a:

    print ('true')

else:

    print('false')

F5

-8 -9

false

5. a,b=map(int,input().split())

if a==5 or b!=a:

    print ('true')

else:

    print('false')

F5

7 5

true


Практикалық тапсырмалар

(Ж) 1-тапсырма. Жұптық жұмыс



Дескриптор:

  • Берілген логикалық өрнектің екеуін дұрыс табады.

  • Берілген логикалық өрнектің үшеуін дұрыс табады.

  • Берілген логикалық өрнектің барлығын дұрыс табады


2 балл



Компьютерде 2-тапсырманы орындайды. Нәтижені шығарады.

a=10

b=5

if a>5 and a<b:

    b-=10

print(b)

F5

5

>>> 



2**-тапсырма топтық жұмыс

Дескриптор:

  • Программа кодын іске қосады.

  • b айнымалысының мәні неге тең екенін табады.


2балл



Программаны компьютерде орындайды.

a,b,c=map(int,input().split())

if a>0 and b>0 and c>0:

    print('1')

else:

    print('0')

F5

5 -6 8

0

3*-тапсырма жеке жұмыс


Дискрипторы

Оң санды табу программасын құрастырады.

2 балл



Программаны компьютерде орындайды

4-тапсырма

fin=open('input.txt','r')

fout=open('output.txt','w')

N=fin.read()

if N==N[::-1]:

    print(1)

else:

    print(0)

F5

Нәтижені шығарады.

4-***тапсырма жұптық жұмыс


Дискрипторы

Құрамды шартты пайдаланады.

Палиндром санды табады.


2 балл



Программаны компьютерде

орындайды.

Нәтижені шығарады.

k=int(input())

a=k//100

b=k//10%10

c=k%10

if a==b or b==c or a==c:

    print('1')

else:

    print('0')

F5

Нәтижені шығарады

5**-тапсырма жеке жұмыс


Дискрипторы

Тең болатын санды табады.

Программасын құрастыра ды.


2 балл


Қорытынды (5 минут)

Мұғалім оқушылардың жұмысын бағалайды, сабақты қорытындылайды.

Оқушылар өз жұмыстарын көрсетеді, талқылайды, қорытынды жасайды.

-

-



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.02.2025
161
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі