Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Күрделі шарттарды программалау
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау» |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Кожантаева Айгуль Гильмановна |
|
|
Күні: |
25 ақпан |
|
|
Сынып:7а,ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
4.6. Құрамды шарттарды программалау |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.3.3 Python (пайтон) |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы үшін: кірістірілген шарттардың операторларын біледі. Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде кірістірілген шарттарды қалай құрастыруға болатынын біледі. Кейбір оқушылар үшін: күнделікті өмірден қарапайым және құрамды шарттарға мысалдар келтіреді. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) |
Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын тексереді. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады, өз орындарында отырады. |
- |
- |
|
||
|
Өткенді қайталау (10 минут) |
Мұғалім оқушылардың білімдерін тексереді, сұрақтар қояды. |
Оқушылар Python тіліндегі қарапайым шарттар (if, else, elif) туралы білетіндерін айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Ауызша бағалау |
- |
|
||
|
Жаңа материалды түсіндіру (15 минут) |
Мұғалім күрделі шарттардың (логикалық операторлар: and, or, not) Python тілінде қалай қолданылатынын түсіндіреді, мысалдар келтіреді. |
Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды, күрделі шарттардың қалай жұмыс істейтінін түсінеді. |
- |
Компьютер, проектор, презентация (күрделі шарттар туралы) |
|
||
|
Практикалық жұмыс (20 минут) |
Мұғалім оқушыларға көмектеседі, бағыт береді, қажет болған жағдайда түсіндіреді. |
Жеке тапсырма: Әр оқушыға күрделі шарттарды қолданып программа құру (мысалы, санның жұп немесе тақ екенін және 10-нан үлкен екенін анықтау). Жұптық тапсырма: Оқушылар жұптасып, күрделірек программалар құру (мысалы, екі санның ең үлкенін табу, үш санның ішінен ең кішісін табу). Топтық тапсырма: Оқушылар топтасып, күрделі шарттарды қолданып қызықты программалар ойлап табу (мысалы, ойын, викторина). |
Әр тапсырма бойынша бағалау критерийлері арқылы бағалау |
Компьютерлер, Python программалау тілі |
|
||
|
Сабақ ортасы 10 минут |
Дескриптор:
|
Жаңа сабаққа кіріспе Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы жаңа білім бөліміндегі ақпаратты оқуға бағытталады.
1-мысалды түсіндіру a,b,c=map(int,input().split()) if a+b==0 or a+c==0 or b+c==0: print ('ia') else: print('jok') 4 10 -4 ia >>> Жаңа сабақ бойынша мұғалім практикалық жұмыстың орындалу жолдарын түсіндіреді. |
Бағалау Топтар бір-бірін «Смайлдер» әдісі арқылы бағалайды. |
БағалауТоптар бір-бірін «Смайлдер» әдісі арқылы бағалайды. https://almatykitap.kz/catalog/informatika-7-synyp-21807/ |
|||
|
Практикалық тапсырмалар 20 минут |
Программа кодын компьютерде жазады нәтижені шығарады. 1. a,b=map(int,input().split()) if a>5 or b>0: print ('true') else: print('false') F5 10 56 true
2. a,b=map(int,input().split()) if a>5 or b==1: print ('true') else: print('false') 3. a,b=map(int,input().split()) if a<50 or b>a: print ('true') else: print('false') 8 -7 true >>> 4. a,b=map(int,input().split()) if a>-8 or b==a: print ('true') else: print('false') F5 -8 -9 false 5. a,b=map(int,input().split()) if a==5 or b!=a: print ('true') else: print('false') F5 7 5 true |
Практикалық тапсырмалар (Ж) 1-тапсырма. Жұптық жұмыс Дескриптор:
|
2 балл |
|
|||
|
|
Компьютерде 2-тапсырманы орындайды. Нәтижені шығарады. a=10 b=5 if a>5 and a<b: b-=10 print(b) F5 5 >>> |
2**-тапсырма топтық жұмыс Дескриптор:
|
2балл |
|
|||
|
|
Программаны компьютерде орындайды. a,b,c=map(int,input().split()) if a>0 and b>0 and c>0: print('1') else: print('0') F5 5 -6 8 0 |
3*-тапсырма жеке жұмыс Дискрипторы Оң санды табу программасын құрастырады. |
2 балл |
|
|||
|
|
Программаны компьютерде орындайды 4-тапсырма fin=open('input.txt','r') fout=open('output.txt','w') N=fin.read() if N==N[::-1]: print(1) else: print(0) F5 Нәтижені шығарады. |
4-***тапсырма жұптық жұмыс
Дискрипторы Құрамды шартты пайдаланады. Палиндром санды табады. |
2 балл |
|
|||
|
|
Программаны компьютерде орындайды. Нәтижені шығарады. k=int(input()) a=k//100 b=k//10%10 c=k%10 if a==b or b==c or a==c: print('1') else: print('0') F5 Нәтижені шығарады |
5**-тапсырма жеке жұмыс Дискрипторы Тең болатын санды табады. Программасын құрастыра ды. |
2 балл |
|
|||
|
Қорытынды (5 минут) |
Мұғалім оқушылардың жұмысын бағалайды, сабақты қорытындылайды. |
Оқушылар өз жұмыстарын көрсетеді, талқылайды, қорытынды жасайды. |
- |
- |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ Күрделі шарттарды программалау 7-сынып
ҚМЖ Күрделі шарттарды программалау 7-сынып
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Күрделі шарттарды программалау
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау» |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Кожантаева Айгуль Гильмановна |
|
|
Күні: |
25 ақпан |
|
|
Сынып:7а,ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
4.6. Құрамды шарттарды программалау |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.3.3 Python (пайтон) |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы үшін: кірістірілген шарттардың операторларын біледі. Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде кірістірілген шарттарды қалай құрастыруға болатынын біледі. Кейбір оқушылар үшін: күнделікті өмірден қарапайым және құрамды шарттарға мысалдар келтіреді. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) |
Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын тексереді. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады, өз орындарында отырады. |
- |
- |
|
||
|
Өткенді қайталау (10 минут) |
Мұғалім оқушылардың білімдерін тексереді, сұрақтар қояды. |
Оқушылар Python тіліндегі қарапайым шарттар (if, else, elif) туралы білетіндерін айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Ауызша бағалау |
- |
|
||
|
Жаңа материалды түсіндіру (15 минут) |
Мұғалім күрделі шарттардың (логикалық операторлар: and, or, not) Python тілінде қалай қолданылатынын түсіндіреді, мысалдар келтіреді. |
Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды, күрделі шарттардың қалай жұмыс істейтінін түсінеді. |
- |
Компьютер, проектор, презентация (күрделі шарттар туралы) |
|
||
|
Практикалық жұмыс (20 минут) |
Мұғалім оқушыларға көмектеседі, бағыт береді, қажет болған жағдайда түсіндіреді. |
Жеке тапсырма: Әр оқушыға күрделі шарттарды қолданып программа құру (мысалы, санның жұп немесе тақ екенін және 10-нан үлкен екенін анықтау). Жұптық тапсырма: Оқушылар жұптасып, күрделірек программалар құру (мысалы, екі санның ең үлкенін табу, үш санның ішінен ең кішісін табу). Топтық тапсырма: Оқушылар топтасып, күрделі шарттарды қолданып қызықты программалар ойлап табу (мысалы, ойын, викторина). |
Әр тапсырма бойынша бағалау критерийлері арқылы бағалау |
Компьютерлер, Python программалау тілі |
|
||
|
Сабақ ортасы 10 минут |
Дескриптор:
|
Жаңа сабаққа кіріспе Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы жаңа білім бөліміндегі ақпаратты оқуға бағытталады.
1-мысалды түсіндіру a,b,c=map(int,input().split()) if a+b==0 or a+c==0 or b+c==0: print ('ia') else: print('jok') 4 10 -4 ia >>> Жаңа сабақ бойынша мұғалім практикалық жұмыстың орындалу жолдарын түсіндіреді. |
Бағалау Топтар бір-бірін «Смайлдер» әдісі арқылы бағалайды. |
БағалауТоптар бір-бірін «Смайлдер» әдісі арқылы бағалайды. https://almatykitap.kz/catalog/informatika-7-synyp-21807/ |
|||
|
Практикалық тапсырмалар 20 минут |
Программа кодын компьютерде жазады нәтижені шығарады. 1. a,b=map(int,input().split()) if a>5 or b>0: print ('true') else: print('false') F5 10 56 true
2. a,b=map(int,input().split()) if a>5 or b==1: print ('true') else: print('false') 3. a,b=map(int,input().split()) if a<50 or b>a: print ('true') else: print('false') 8 -7 true >>> 4. a,b=map(int,input().split()) if a>-8 or b==a: print ('true') else: print('false') F5 -8 -9 false 5. a,b=map(int,input().split()) if a==5 or b!=a: print ('true') else: print('false') F5 7 5 true |
Практикалық тапсырмалар (Ж) 1-тапсырма. Жұптық жұмыс Дескриптор:
|
2 балл |
|
|||
|
|
Компьютерде 2-тапсырманы орындайды. Нәтижені шығарады. a=10 b=5 if a>5 and a<b: b-=10 print(b) F5 5 >>> |
2**-тапсырма топтық жұмыс Дескриптор:
|
2балл |
|
|||
|
|
Программаны компьютерде орындайды. a,b,c=map(int,input().split()) if a>0 and b>0 and c>0: print('1') else: print('0') F5 5 -6 8 0 |
3*-тапсырма жеке жұмыс Дискрипторы Оң санды табу программасын құрастырады. |
2 балл |
|
|||
|
|
Программаны компьютерде орындайды 4-тапсырма fin=open('input.txt','r') fout=open('output.txt','w') N=fin.read() if N==N[::-1]: print(1) else: print(0) F5 Нәтижені шығарады. |
4-***тапсырма жұптық жұмыс
Дискрипторы Құрамды шартты пайдаланады. Палиндром санды табады. |
2 балл |
|
|||
|
|
Программаны компьютерде орындайды. Нәтижені шығарады. k=int(input()) a=k//100 b=k//10%10 c=k%10 if a==b or b==c or a==c: print('1') else: print('0') F5 Нәтижені шығарады |
5**-тапсырма жеке жұмыс Дискрипторы Тең болатын санды табады. Программасын құрастыра ды. |
2 балл |
|
|||
|
Қорытынды (5 минут) |
Мұғалім оқушылардың жұмысын бағалайды, сабақты қорытындылайды. |
Оқушылар өз жұмыстарын көрсетеді, талқылайды, қорытынды жасайды. |
- |
- |
|||
шағым қалдыра аласыз













