Сабақтың
басы
10 мин
|
1.Оқушылармен амандасу.
2.
Психологиялық ахуал
3.
Конфет түстері арқылы топқа бөлу
3.«Иә, жоқ» әдісі
Әр топқа сұрақтар қойылады.
Оқушылар «иә, жоқ» деп жылдам жауап береді.
-Shift –бас әріптерді енгізеді
-Num Lock –Символдық пернелерді басқарады
-Пернетақтада ақпарат енгізілмейді
-Пернетақта симуляторы-компьютер пернетақтасында мәтін
теруді үйретуге арналған программа
-Перне тақтамен тез жұмыс жасаку үшін саусағымызды
пернетақтаның үстіне дұрыс қою керек
Дескриптор:
- Келтірілген мысалдардың
дұрыстығын табады
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.
Бір-біріне ақ тілек айтады
3.
Конфет түстері арқылы топқа бөлінеді
3. Оқушылар сұрақтардың дұрыстығын
тексереді
|
ҚБ
смайлик әдісі
|
Оқулық
«Арман
ПВ»
Түрлі
конфеттер
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
7
мин
5
мин
10
мин
3
мин
5 мин
|
Жаңа
тақырыпты түсіндіреді
Жұптық жұмыс
1
-тапсырма
«Көршіңізге айтыңыз» «Көршіме айтамын»
әдістемесі
арқылы
жұптарынмен анықтайды
Дескриптор:
-Кейіпкерлердің арасында дилог құру үшін блоктарды пайдаланады
-Күту
командасының маңыздылығын айтады
Жеке
жұмыс. Компьютермен жұмыс
2-тапсырма
«Ой қозғау» әдісі арқылы тапсырманы
орындау
Дескриптор:
-Scratch
программасын іске қосады
-Басқару. Келбет, Оқиғалар блоктарын пайдаланып диолог жүргізуге
скрипт құрады
Топтық жұмыс
3-тапсырма
«Кейс – стади» әдісі арқылы
Жұмысты
жүргізу үшін бір жағдаят ұсынылады, өз ойларын ортаға салып зерттеу
жұмысын жүргізеді.
Дескриптор:
-Өз
мектебінің тарихын зерттейді
-Манолог
жазып, сыныптастарына әңгімелейді
Сергіту
сәті
«Балық, құс, аң»
Мақсаты:
Жүргізуші ойыншылардың жанына барып жаймен ғана «балық, құс, аң» -
деп айтып-айтып келеді де, бір ойыншының жанына барған кезде
дауысын қаттырақ шығарып: - Балық!(немесе аң, құс) –деп айтып
қалады. Сол мезетте ол ойыншы бірден өзі білетін кез-келген
балықтың атын айтып үлгеруі керек. Айта алмай қалса, ол ойыннан
шығады. Ойын ең соңғы ойыншы қалғанша жалғаса береді
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма
Түсініп оқып, айтып бер
Дискриптор
Монолог,
диалог бойынша түсінік қалыптастырады
Сабақты қорытындылау.
4-тапсырма
«3 таяқша» әдісі
Жаңа тақырыпқа байланысты 1 сұрақ 1 жауап 1 идея әр топ
даярлап, көпшілікке салады.
Дескриптор:
-жаңа
тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді
|
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы орындайды
Сергіту
сәтін жасайды
Тапсырманы орындайды
4-тапсырманы орындайды
|
ҚБ
«Жарайсыңда» «бәрекелді»
«керемет»
Коментарий арқылы бірін-бірі бағалау
Бас
бармақ арқылы бірін –бірі бағалайды
Смайлик
арқылы
От шашу арқылы
|
Жұмыс
дәптер
Ноутбук,
оқулық
А-4
парақшасы, оқулық
Тапсырма
|