Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:қазақ тілі

    Ортақ тақырып: Менің туған өлкем

    Күні: 11.12.18

    Сынып: 2 «В»

    Мектеп: Қ.Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі

    Мұғалімнің аты-жөні: Дүйсенова Гүлсаян Дүйсенқызы

    Қатысқандар саны:22

    Қатыспағандар саны:0

    Сабақ тақырыбы:

    Өлең құрастырып, каллиграмма жасаймын / Сөйлемдегі сөздердің байланысы


    Оқу мақсаты

    2.3.7.1 Сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қою арқылы анықтау.

    2.1.2.1Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

    2.1.4.1 Тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

    2.3.1.1 Мұғалімнің көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу

    2.1.3.1 Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар Сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қою арқылы анықтап қолданады;

    Оқушылардың басым бөлігі: Мұғалімнің көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазады

    Кейбір оқушылар: Орны ауысқан сөздерді дұрыс орналастырып, мәтін шығатындай етіп жазады

    Бағалау критерийлері

    Тірек сөздерді пайдаланып өлең құрастырады.

    Тілдік мақсаттар:


    Оқушылар орындай алады: Сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қойып таба алады.

    Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер.

    Талқылау.

    Жыл мезгілі бойынша әңгіме құрастыру

    Жазу.

    Орны ауысқан сөздерді дұрыс орналастырып, мәтін шығатындай етіп жазады

    Ресурстар

    АКТ

    Құндылықтарды дарыту

    «Мәңгілік Ел"жалпыұлттық идеясының құндылықтары аясындағы оқушыларлдың үйренген сөздерін күндлелікті өмірде қолдануға үйрету, сауатты түсініп оқуға, ойын еркін жеткізе білуге, ой қорытуға бағыттау; табиғатты қастерлеуге, Отанын қорғауға, сүюге тәрбиелеу.

    Пән аралық байланыс

    Көркем жазу,әдебиеттік оқу

    Бастапқы білім

    Сөйлемдегі сөздердің байланысы

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    Жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет




    Ресурстар

    Сабақтың басы






    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    Аспанға қарап, ай көрдік

    Төменге қарап, жер көрдік

    Айнала қарап бәріміз

    Егеменді ел көрдік.

    Мақсатымыз-білім алу 

    Міндетіміз- еңбектену.

    Сыныптың ұраны: «Көп білгің келсе, ерінбей өзің ізден!»

    Негізігі сөз: өзі

    Шаттық шеңбері






    Сабақтың ортасы

    2.1.2.1Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау




    2.3.7.1 Сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте,сұрақ белгісі,леп белгісі)қолдану.


    2.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау












    2.3.1.1 Мұғалімнің көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу


    1 тапсырма (МК;Ұ;Ө;Қ)

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    -Мәтінді оқу

    -Мәтіннің негізгі идеясын анықтау

    -Мәтінге ат қою

    -Өз көзқарастарын білдіру

    - Мәтінді түсініп оқиды

    -Мәтіннің не туралы екенін анықтайды

    -Мәтінге ат қояды

    -Мәтіндегі қарамен жазылған сөйлемдегі сөздердің байланысын табады.

    -Өз қорытындысын жасайды.


    Бейбіт үйге келді. Анасы баласының үсті- басын көріп кейіді.



    Кейіді- өкпеледі, ренжіді

    ҚБ «бағдаршам»


    2 тапсырма

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    - Сөйлемдегі сөздерге сұрақ қою арқылы байланысын табу

    - сөздердің байланысын сызба арқылы көрсету


    -Сөйлемдегі сөздерге сұрақ қою арқылы байланысын таба алады

    -сөздердің байланысын сызба арқылы көрсете алады

    ҚБ «бас бармақ»

    3 тапсырма

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    -Суреттің көмегімен өлең құрастыру.

    -Лепті сөйлемдерді табу

    - Суреттерді пайдаланып каллиграмма жасай алады

    -Суреттер бойынша лепті сөйлемдер жасай алады.

    ҚБ «екі жұлдыз,бір тілек»

    Сергіту сәті

    Бойды сергек тік ұста,

    Емін-еркін тыныста.

    Оң қолыңды соз алға,

    Қол ұшына қара да,

    Үшбұрыш сыз ауа да,

    Сол қол босқа тұрмасын

    Шеңбер жасап тынбасын.

    3 тапсырма

    ҚБ «үш шапалақ»

    4 тапсырма

    Сурет бойынша каллиграмма жасау


    ҚБ «екі жұлдыз,бір тілек»

    Тапсырма:сөйлемдегі сөздердің байланысын тап

    1.Жаңбыр көп жауады.


    2.Тамшылар жерге тамады.

    3. Балалар қыста аққала жасады.

    Оқулық












    Жұппен,дәптермен жұмыс








    Топпен жұмыс














    Оқулық,

    түсіндірме жұмыс

    Жұптар бірін-бірі тексереді








    Топпен жұмыс







    ҚБ тапсырмасы

    Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырасыз?

    Бағалау - оқушылардың материалдың меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Рефлексия

    «Бағдаршам»



    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

    Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезендері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі(оқыту туралы да оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:


    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2.

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?












































































































































    Тапсырма:сөйлемдегі сөздердің байланысын тап

    1.Жаңбыр көп жауады.


    2.Тамшылар жерге тамады.


    3. Балалар қыста аққала жасады.


    Тапсырма:сөйлемдегі сөздердің байланысын тап

    1.Жаңбыр көп жауады.


    2.Тамшылар жерге тамады.


    3. Балалар қыста аққала жасады.


    Тапсырма:сөйлемдегі сөздердің байланысын тап

    1.Жаңбыр көп жауады.


    2.Тамшылар жерге тамады.


    3. Балалар қыста аққала жасады.


    Тапсырма:сөйлемдегі сөздердің байланысын тап

    1.Жаңбыр көп жауады.


    2.Тамшылар жерге тамады.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дүйсенова Гүлсаян Дүйсенқызы
    09 Маусым 2019
    4671
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ Менің туған өлкем 2-сынып қазақ тілі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ Менің туған өлкем 2-сынып қазақ тілі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұстаздарға көмекші құрал ретінде ұсынылған қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:қазақ тілі

    Ортақ тақырып: Менің туған өлкем

    Күні: 11.12.18

    Сынып: 2 «В»

    Мектеп: Қ.Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі

    Мұғалімнің аты-жөні: Дүйсенова Гүлсаян Дүйсенқызы

    Қатысқандар саны:22

    Қатыспағандар саны:0

    Сабақ тақырыбы:

    Өлең құрастырып, каллиграмма жасаймын / Сөйлемдегі сөздердің байланысы


    Оқу мақсаты

    2.3.7.1 Сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қою арқылы анықтау.

    2.1.2.1Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

    2.1.4.1 Тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

    2.3.1.1 Мұғалімнің көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу

    2.1.3.1 Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар Сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қою арқылы анықтап қолданады;

    Оқушылардың басым бөлігі: Мұғалімнің көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазады

    Кейбір оқушылар: Орны ауысқан сөздерді дұрыс орналастырып, мәтін шығатындай етіп жазады

    Бағалау критерийлері

    Тірек сөздерді пайдаланып өлең құрастырады.

    Тілдік мақсаттар:


    Оқушылар орындай алады: Сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қойып таба алады.

    Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер.

    Талқылау.

    Жыл мезгілі бойынша әңгіме құрастыру

    Жазу.

    Орны ауысқан сөздерді дұрыс орналастырып, мәтін шығатындай етіп жазады

    Ресурстар

    АКТ

    Құндылықтарды дарыту

    «Мәңгілік Ел"жалпыұлттық идеясының құндылықтары аясындағы оқушыларлдың үйренген сөздерін күндлелікті өмірде қолдануға үйрету, сауатты түсініп оқуға, ойын еркін жеткізе білуге, ой қорытуға бағыттау; табиғатты қастерлеуге, Отанын қорғауға, сүюге тәрбиелеу.

    Пән аралық байланыс

    Көркем жазу,әдебиеттік оқу

    Бастапқы білім

    Сөйлемдегі сөздердің байланысы

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    Жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет




    Ресурстар

    Сабақтың басы






    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    Аспанға қарап, ай көрдік

    Төменге қарап, жер көрдік

    Айнала қарап бәріміз

    Егеменді ел көрдік.

    Мақсатымыз-білім алу 

    Міндетіміз- еңбектену.

    Сыныптың ұраны: «Көп білгің келсе, ерінбей өзің ізден!»

    Негізігі сөз: өзі

    Шаттық шеңбері






    Сабақтың ортасы

    2.1.2.1Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау




    2.3.7.1 Сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте,сұрақ белгісі,леп белгісі)қолдану.


    2.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау












    2.3.1.1 Мұғалімнің көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу


    1 тапсырма (МК;Ұ;Ө;Қ)

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    -Мәтінді оқу

    -Мәтіннің негізгі идеясын анықтау

    -Мәтінге ат қою

    -Өз көзқарастарын білдіру

    - Мәтінді түсініп оқиды

    -Мәтіннің не туралы екенін анықтайды

    -Мәтінге ат қояды

    -Мәтіндегі қарамен жазылған сөйлемдегі сөздердің байланысын табады.

    -Өз қорытындысын жасайды.


    Бейбіт үйге келді. Анасы баласының үсті- басын көріп кейіді.



    Кейіді- өкпеледі, ренжіді

    ҚБ «бағдаршам»


    2 тапсырма

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    - Сөйлемдегі сөздерге сұрақ қою арқылы байланысын табу

    - сөздердің байланысын сызба арқылы көрсету


    -Сөйлемдегі сөздерге сұрақ қою арқылы байланысын таба алады

    -сөздердің байланысын сызба арқылы көрсете алады

    ҚБ «бас бармақ»

    3 тапсырма

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    -Суреттің көмегімен өлең құрастыру.

    -Лепті сөйлемдерді табу

    - Суреттерді пайдаланып каллиграмма жасай алады

    -Суреттер бойынша лепті сөйлемдер жасай алады.

    ҚБ «екі жұлдыз,бір тілек»

    Сергіту сәті

    Бойды сергек тік ұста,

    Емін-еркін тыныста.

    Оң қолыңды соз алға,

    Қол ұшына қара да,

    Үшбұрыш сыз ауа да,

    Сол қол босқа тұрмасын

    Шеңбер жасап тынбасын.

    3 тапсырма

    ҚБ «үш шапалақ»

    4 тапсырма

    Сурет бойынша каллиграмма жасау


    ҚБ «екі жұлдыз,бір тілек»

    Тапсырма:сөйлемдегі сөздердің байланысын тап

    1.Жаңбыр көп жауады.


    2.Тамшылар жерге тамады.

    3. Балалар қыста аққала жасады.

    Оқулық












    Жұппен,дәптермен жұмыс








    Топпен жұмыс














    Оқулық,

    түсіндірме жұмыс

    Жұптар бірін-бірі тексереді








    Топпен жұмыс







    ҚБ тапсырмасы

    Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырасыз?

    Бағалау - оқушылардың материалдың меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Рефлексия

    «Бағдаршам»



    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

    Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезендері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі(оқыту туралы да оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:


    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2.

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?












































































































































    Тапсырма:сөйлемдегі сөздердің байланысын тап

    1.Жаңбыр көп жауады.


    2.Тамшылар жерге тамады.


    3. Балалар қыста аққала жасады.


    Тапсырма:сөйлемдегі сөздердің байланысын тап

    1.Жаңбыр көп жауады.


    2.Тамшылар жерге тамады.


    3. Балалар қыста аққала жасады.


    Тапсырма:сөйлемдегі сөздердің байланысын тап

    1.Жаңбыр көп жауады.


    2.Тамшылар жерге тамады.


    3. Балалар қыста аққала жасады.


    Тапсырма:сөйлемдегі сөздердің байланысын тап

    1.Жаңбыр көп жауады.


    2.Тамшылар жерге тамады.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 2 сынып
    09.06.2019
    4671
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дүйсенова Гүлсаян Дүйсенқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации