Материалдар / ҚМЖ Наймандар керейіттер, жалайырлар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ Наймандар керейіттер, жалайырлар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2024
63
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан

Педагогтің аты-жөні:

Асқар Серік Ишанқұлұлы

Күні:

22.11.2024

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Наймандар, керейіттер, жалайырлар (ХІІ-ХІІІ ғасырдың басы)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.1.3. Х ғасырдың ортасы – ХІІІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

Сабақтың мақсаты

Х ғасырдың ортасы – ХІІІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау


Сабақтың кезеңі/

/уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

5 минут




Сәлеметсің бе?

6-сыныптың Қазақстан тарихы пәніне қош келдіңіздер!

Сабағымыздың тақырыбы: Наймандар, керейіттер, жалайырлар

Бүгін сабақта:

Сенің білетінің: ХІІ-ХІІІ ғасырдың басындағы наймандар, керейіттер, жалайырлар мемлекеті

Сенің меңгеретінің:

- ХІІ ғасырдың ортасы – ХІІІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктері;

-Наймандар, керейіттер, жалайырлардың қоныстану аймақтары және олардың көршілері;

- Мемлекеттердің құрылымы, ұқсастықтары

«Сократтық диалог» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. 1 балл

Мұғалім мен оқушы арасында кері байланыс жүреді.

«Сократтық диалог» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. 1 балл


Оқулық

Көрнекіліктер

Карта

Фотосуреттер

Жаңа сабақ

10 минут

Видео материалға назар аударайық!

1-тапсырма: Кестемен жұмыс


Кестемен жұмыс жасап, мекендеген жерін, орталықтарын, билеушісін анықтайды

Оқушылар кері байланыс беріп отырады. Жаңа тақырыппен танысады, видеоматериалды көріп, өз ойларын ортаға салады. Термин сөздермен танысады.

Мұғалім мен оқушы арасында кері байланыс жүреді.


Дескриптор:

Кестемен жұмыс жасап, мекендеген жерін, орталықтарын, билеушісін анықтайды

Оқулық

Көрнекіліктер

Карта

Фотосуреттер


Қарахан мемлекеті. Бейнематериал

Bilimland.kz Білім беру платформасы



10 минут




10 минут




5 минут

2- тапсырма: Наймандар, керейіттер, жалайырлардың қоныстану аймақтарын, олардың көршілерін анықта.


Картамен жұмыс жасап, көршілес орналасқан мемлекеттерді картадан көрсетеді

Наймандар, керейіттер, жалайырлардың қоныстану аймақтарын, олардың көршілерін анықта.


Картамен жұмыс жасап, көршілес орналасқан мемлекеттерді картадан көрсетеді

Дескриптор:

Картамен жұмыс жасап, көршілес орналасқан мемлекеттерді картадан көрсетеді


Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы «Мектеп» баспасы 2018

Авторлары: Омарбеков Т., Хабижанова Г., Қартаева Т., Ноғайбаева М.



Сабақты бекіту


5 минут

Сәйкестендіру. Мемлекеттердің құрылымын, ұқсастықтарын анықтау


Сабақтың тақырыбын қорытындылау

Мұғалім мен оқушы арасында үнемі кері байланыс жүреді.

Дескриптор:

Мемлекеттердің құрылымын, ұқсастығын сәйкестендіреді


оқулық

дәптер

презентация

Кері байланыс

  • Наймандар, керейіттер, жалайырлар туралы қосымша деректер арқылы мына сұрақтарға жауап беріңіз.

  • Сіздің ойыңызша, наймандар, керейіттер, жалайырлар неліктен Қазақстанға қарай қоныс аударды?

  • ХІІІ ғасырдың басында қандай мемлекет қысым көрсетті?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Дескриптор: Білім алушы

- Өз ойыңызды жазыңыз;

- Болжам жасаңыз;

- Дәлел келтіріңіз.

Көрнекіліктер


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!