Бөлім:
|
X ғасыр
- XІІІ
ғасырдың
басындағы
Қазақстан
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Асқар Серік
Ишанқұлұлы
|
Күні:
|
22.11.2024
|
Сынып: 6
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Наймандар,
керейіттер, жалайырлар (ХІІ-ХІІІ ғасырдың
басы)
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
6.3.1.3. Х ғасырдың ортасы –
ХІІІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін
түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
анықтау
|
Сабақтың
мақсаты
|
Х ғасырдың ортасы – ХІІІ
ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп,
олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
анықтау
|
|
Сабақтың
кезеңі/
/уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Білім
алушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
5 минут
|
Сәлеметсің
бе?
6-сыныптың Қазақстан
тарихы пәніне қош
келдіңіздер!
Сабағымыздың
тақырыбы: Наймандар, керейіттер,
жалайырлар
Бүгін
сабақта:
Сенің білетінің:
ХІІ-ХІІІ ғасырдың басындағы наймандар, керейіттер, жалайырлар
мемлекеті
Сенің
меңгеретінің:
- ХІІ ғасырдың ортасы – ХІІІ
ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму
ерекшеліктері;
-Наймандар, керейіттер,
жалайырлардың қоныстану аймақтары және олардың
көршілері;
- Мемлекеттердің құрылымы,
ұқсастықтары
|
«Сократтық диалог» әдісі
арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. 1
балл
Мұғалім мен оқушы арасында
кері байланыс жүреді.
|
«Сократтық диалог» әдісі
арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. 1
балл
|
Оқулық
Көрнекіліктер
Карта
Фотосуреттер
|
Жаңа
сабақ
10
минут
|
Видео материалға
назар аударайық!
1-тапсырма: Кестемен
жұмыс
Кестемен жұмыс жасап,
мекендеген жерін, орталықтарын, билеушісін
анықтайды
|
Оқушылар кері байланыс беріп
отырады. Жаңа тақырыппен танысады, видеоматериалды көріп, өз
ойларын ортаға салады. Термин сөздермен
танысады.
|
Мұғалім мен оқушы арасында
кері байланыс жүреді.
Дескриптор:
Кестемен жұмыс жасап,
мекендеген жерін, орталықтарын, билеушісін
анықтайды
|
Оқулық
Көрнекіліктер
Карта
Фотосуреттер
Қарахан мемлекеті.
Бейнематериал
Bilimland.kz Білім беру
платформасы
|
10 минут
10
минут
5
минут
|
2- тапсырма: Наймандар, керейіттер, жалайырлардың қоныстану
аймақтарын, олардың көршілерін
анықта.
Картамен жұмыс жасап,
көршілес орналасқан мемлекеттерді картадан
көрсетеді
|
Наймандар, керейіттер, жалайырлардың қоныстану аймақтарын,
олардың көршілерін анықта.
Картамен жұмыс жасап,
көршілес орналасқан мемлекеттерді картадан
көрсетеді
|
Дескриптор:
Картамен жұмыс жасап,
көршілес орналасқан мемлекеттерді картадан
көрсетеді
|
Орта ғасырлардағы
Қазақстан тарихы «Мектеп» баспасы
2018
Авторлары: Омарбеков
Т., Хабижанова Г., Қартаева Т., Ноғайбаева
М.
|
Сабақты
бекіту
5
минут
|
Сәйкестендіру. Мемлекеттердің құрылымын, ұқсастықтарын
анықтау
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
Мұғалім мен оқушы арасында
үнемі кері байланыс жүреді.
Дескриптор:
Мемлекеттердің құрылымын,
ұқсастығын сәйкестендіреді
|
оқулық
дәптер
презентация
|
Кері
байланыс
|
-
Наймандар, керейіттер,
жалайырлар туралы қосымша деректер арқылы мына сұрақтарға жауап
беріңіз.
-
Сіздің ойыңызша, наймандар, керейіттер,
жалайырлар неліктен Қазақстанға қарай қоныс
аударды?
-
ХІІІ ғасырдың басында қандай мемлекет қысым
көрсетті?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Дескриптор: Білім
алушы
- Өз ойыңызды
жазыңыз;
- Болжам
жасаңыз;
- Дәлел
келтіріңіз.
|
Көрнекіліктер
|