Материалдар / ҚМЖ "Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері"

ҚМЖ "Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебра пәнінің мұғаліміне жаңартылған білім мазмұны бойынша қысқа мерзімді жоспар құруда қажет болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2019
4429
67 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7.1А Бүтін көрсеткішті дәрежеМектеп:
Күні: 08.09.2017 ж.Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7 «Б» алгебраҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыНатурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.1.2.1натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу;7.1.2.2санның дәрежесі қандай цифрға аяқталатынын анықтау.
Сабақ мақсаттары- көбейтіндіні дәреже түрінде және дәрежені көбейтінді түрінде жазу;- дәреже қасиеттерін қолдану;- санның дәрежесі қандай цифрға аяқталатынын анықтау.
Бағалау критерийлері - көбейтіндіні дәреже түрінде және дәрежені көбейтінді түрінде жазады;- дәреже қасиеттерін қолданады;- санның дәрежесі қандай цифрға аяқталатынын анықтайды.
Тілдік мақсаттарПәнге тән лексика мен терминология:- дәреженің негізі; - дәреже көрсеткіші;- натурал көрсеткішті дәреже.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:- бірнеше бірдей сандардың көбейтіндісі;- ... дәреже түрінде жазыңыз;
Құндылықтарды дарыту

Өзара сыйластыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге, шығармашылықпен еңбек етуге, бірін бірі сыйлауға баулу. Оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдауға, өз білімін көрсете алу қасиеттерін азаматтық жауапкершілікке үйрету, топпен жұмыс жасай алу, сынға дұрыс қарау.
Пәнаралық байланыстарматематика
Алдыңғы білім 5-6 сыныптағы өтілген тақырыптар
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы 5-7 минут













Топтарға бөлу. Парақшаларды алу арқылы оқушылар топтарға бірігіп отырады.Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, оқушылардың сабаққа қатысы мен дайындығын қадағалау. Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру. «Екі шындық, бір өтірік» әдісі. Ынтымақтастық атмосферасын құруға арналған. Мұғалім бірінші бастайды. Оқушылар жалғастырады. Оқушыларда сыни тұрғыдан ойлау дағдысы дамиды. Оқушылар жүйелі ойлап, нақты айтуға тырысады.«Миға шабуыл» әдісі. Өтілген тақырыптарға байланысты сұрақтар қою. Үй тапсырмасын тексеру.Парақшалар













Сабақтың ортасы30 минутТақырыпты ашу.Оқушыларды тақырыппен таныстыру. Мақсатын және күтілетін нәтижелерін оқушылармен талқылау. Оқушылар нақты мақсатқа қол жеткізуге бағытталады.Оқушыларға смайликтер беру арқылы бағалаймын.Оқушылардың санның квадраты, кубы туралы не білетініндерін сұраудан бастаңыз. Бірнеше бірдей көбейткіштердің көбейтіндісін қысқаша қалай жазуға болатынын көрсетіңіз. Мысалы: a∙a∙a∙a∙a=a5.Оларды орындау барысында өз беттерінше натурал көрсеткішті дәреже қасиеттерін тұжырымдап қорытынды жасауға баулитындай, негіздері бірдей, ал дәреже көрсеткіштері әртүрлі және негіздері әртүрлі, ал дәреже көрсеткіштері бірдей дәрежелерді көбейтуді орындауға, сондай ақ дәрежені дәрежеге шығаруға тапсырмалар ұсыныңыз. Мысалы:

















(25)3=...

(ym)2= ...

(3 × 4)3= ... 34 × 24 = …. = 64 және т.б.Әрі қарай, келесі тапсырмаларды оқушыларға жұптасып талқылауға ұсынуға болады. Мысалы:1) Оң сандарды дәрежеге шығарудың нәтижесі қандай болмақ?2) Теріс сандарды жұп/тақ көрсеткішті дәрежеге шығарудың нәтижесі қандай болмақ? 3) Егер болса, онда болатынын дәлелдеңіз.4) Егер болса, онда болатынын дәлелдеңіз.5) және (а-ның барлық мүмкін мәндерінде) салыстырыңыз. 6) үнемі –дан үлкен бола ма?7) мен а тең бола ала ма?Әрбір жұп жұмыстарының нәтижесін жалпы талқылауға ұсынады.Оқулықтан №1.2-1.5 есептерді шығару












Алгебра, 7-сынып, Алматы, «Атамұра», 2017ж.
Сабақтың соңы3-5 минут

Өтілген сабаққа рефлексия «Еркін микрофон» әдісімен жасалады. Оқушылар еркін микрофонды ала отырып сабақты қорытындылайды. Оқушылар оқып білгендерін таразылайды. Оқушылардың оқуға деген белсенділіктері мен қызығушылықтары артады. Алған білімдерін өмірде тиімді пайдалануға үйренеді. Әрі кері байланыс беріп кетеді.Үйге тапсырма беру. № 1.6, 1.7 есептерді шығару.Алгебра, 7-сынып, Алматы, «Атамұра», 2017ж.
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Топтарда қабілеті жоғары оқушылар нашар оқушыларға көмектеседі, сыныптасының білмегенін үйретеді, үйрете отырып өзі үйренеді.Оқушыларды сабақтың әр кезеңдерін қорытындылап отыру.Оқушылардың денсаулығын және қауіпсіздік техникасының сақталуын қадағалау
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?





Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Мектеп директоры:_________________

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ