Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ Наурыз көже ішеміз
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Астана қаласы
әкімдігі
«№25 орта мектеп»
КММ
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Наурызкөже
ішеміз.
Бөлім: |
Наурыз мейрамы. Ақ мол болсын! Ұлыс оң
болсын! |
|
Мұғалім: |
Бимагамбетова А.М. |
|
Сынып:7 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Наурызкөже
ішеміз. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді. Көптеген оқушылар: тақырыпқа сәйкес тірек сөздерді,сөз тіркестерін анықтап, теріп жазады. Кейбір оқушылар: мәтіннің мазмұнын ашатын сөйлемдерді таба алады,бес жолды өлең құрастырады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Амандасып,отырады |
|
|
2. Психологиялық ахуал тудыру,өткен сабаққа шолу жасап өту 8 мин. Ортасы. Жаңа сабақ. 30 мин Соңы Кері байланыс Бағалау 7 мин |
Сұрақтар қояды -Өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық? Наурыз мейрамы келіп жетті,біз қазақ халқы Наурызды қалай қарсы алатынын білдік. Ендеше,сабақты солай бастайық. -Тағы қандай дәстүрлер бар екен? -Сонымен қатар бұл күні дастарқанға әртүрлі тағамдар қояды.Солардың ең бастысы-Наурызкөже.Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы- Наурызкөже ішеміз. Сабақтың мақсаты: мәтін бойынша негізгі мазмұнын түсінесіздер;негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайсыздар. Жаңа сөздермен жұмыс: сүр ет -, арпа жармасы - , бидай- , Наурызкөже - тары- мол-көп,ниет-тілек Тапсырма бермей тұрып айтамын:--Бүгінг сабақта өздеріңізді өздеріңіз бағалайсыздар,бағалау парағына әр тапсырманың қасына балл қойып отырасыңдар,сабақ соңында қорытынды балл қоясыздар (бағалау парағы таратылады) Деңгейлік тапсырманы орындау. Жеке жұмыс. 1-тапсырма. 1-деңгей.Мәтінді оқу,түсіну, негізгі 3-5 тірек сөздерді анықтап, дәптерге жазу . 2-деңгей.Негізгі тірек сөздермен сөз тіркестерін құрастыру немесе мәтіннен табу. 3-деңгей. Мәтін мазмұнын ашатын 3 сөйлемді анықтау. Дескриптор: мәтінді оқиды,түсінеді; негізгі 3-5 тірек сөздерді жазады; тірек сөздермен сөз тіркестерін құрады; мәтін мазмұнын ашатын 3 сөйлемді анықтайды (әр дұрыс жауапқа 1 балл беріледі) Өзіңді тексер! (оқушы жауабы ескеріледі) 1-деңгей: наурызкөже, сүр ет, қазы,бидай, тары, арпа жармасы 2-деңгей: наурызкөже дайындау, сүр ет сақтайды, қазы сорпасы, бидай қосылады, тары қосады, дәмді арпа жармасы 3-деңгей: 1.Наурызкөже-осы мейрамда дайындалатын арнайы дәм. 2.Қазақ халқы наурызкөжені жеті түрлі тағамнан дайындаған. 3.Наурызкөжеге сүр ет,бидай,тары,арпа жармасы,су,тұз,құрт қосылады. 2-тапсырма. Топпен жұмыс. Наурызкөжеге қажетті дәмнің суретін А3 қағазға орналастыру (клеймен жапсыру).Мұғалім керекті дайындалған суреттерді таратады. Дескриптор:
3-тапсырма. «Наурызкөже» сөзіне бес жолды өлең құрастыру 1 зат есім - Наурызкөже 2 сын есім _____ _______ 3 етістік ______ _____ ________ Сезімді білдіретін сөз ________________ Синоним _____________ Дескриптор:
Өзіңді тексер! 1.Наурызкөже 2.Дәмді, құнарлы 3.Ішеміз, пісіреді,дайындайды. 4.Мен наурызкөжені жақсы көремін 5.Ұлттық тағам Сіздерге бүгінгі сабақ түсінікті болды ма? Ендеше оқушылар, қалай өздеріңді бағалайсыңдар? Оқушы жауабы ескеріледі. Үйге тапсырма: 80-бет, 11-тапсырма. Бата жаттау. |
Жауап береді Оқушылар құшақтасып көріседі және бір-біріне жақсы тілек айтады. Оқушылар бір-бірімен татуласады, тақпақтар айтады. Оқушылар жаңа сөздерді қайталап,жазып алады. Мәтінді оқиды,түсінеді, негізгі тірек сөздерді тауып,дәптерге жазады,тірек сөздермен сөз тіркестерін құрайды және мәтін мазмұнын ашатын 3 сөйлемді анықтап, дәптерге жазады. Әртүрлі азық-түліктің суреттері оқушыларға таратылады. Керекті дәмнің суреттерін А3 қағазға желімдеп орналастырады, түсіндіреді. «Наурызкөже» сөзіне бес жолды өлең құрастырады Көңіл – күйіне байланысты суреттерді тақтаға іледі. «керемет» «жақсы» «орташа» |
ҚБ ҚБ «екі жұлдыз бір тілек» ҚБ «Мадақтау» ҚБ «Мадақтау» |
Слайд, кеспе қағаздар, суреттер 7-сынып Қазақ тілі мен әдебиеті: Бәйшешек |