Оқушыларға
психология
лық ахуал
туғызу
|
Мұғалім ұйымдастыру
кезеңінде «Амандасып алайық!»
тренингін өткізеді. Оқушыларға А4
парағын таратады.
|
Слайдта жазылған қимылдарды
қайталайды
|
Өткен сабақты
тексеру
|
Үй тапсырмасын
тексереді.
Тест
жауабын «Зипгрэйд»
әдісі арқылы
тексереді
|
«Көксерек» повесі бойынша тест
шешеді
|
І.
Қызығушы
лықты
ояту
|
«Пазл»
әдісімен топқа бөледі Оқушылардың жаңа
сабаққа деген қызығушылықтарын ояту мақсатында суреттер
көрсетіледі. Суреттер бойынша сұрақтар
қойылады.
|
1-топ.
«Бейбітшілік»
2-топ:
«Достық»
Суреттер туралы өз ойларын
айтады.
|
ІІ. Мағынаны
тану
|
Мұғалім жаңа тақырыпты айтып,
мақсатымен таныстырады
|
Мұқият
тыңдайды
|
2.Мәтіналды
жұмыс.
Қ Қайсеновтың өмірбаяны туралы
видео көрсетеді
ШҚО картасымен
жұмыс
Саяси картамен
жұмыс
|
Видео
көреді
Туған жері
көрестіледі
Партизан-жазушының жолдарын
көрсетеді
|
3. Мәтінмен
жұмыс
Повесть туралы айтады.
Прототип.
«Жау тылындағы
бала» повесінен үзінді
оқиды.
Қысқаша мазмұнын
айтады
2 топқа повестен үзінділер
беріледі
Мазмұны
«Стоп-кадр» стр.бойынша
сұралады
|
Үзіндіні
тыңдайды
Мәтіннен түсінгенін
баяндайды.
|
Оқушылармен
бірге «Шығарма
кестесі» толтырылады
1.Шығ.аты
2.Авторы
3.Оқиға болған уақыт,
кезең
4.Оқиға болған
жер
5.Негізгі
кейіпкерлер
6.Қосалқы
кейіпкерлер
7.Негізгі
ой
8.Шығарманың
идеясы
|
Кестені дәптерлеріне
жазады
|
ІІІ.
Ойтолғаныс
|
Повестің композициялық
құрылысы талданады
1.Оқиғаның
басталуы
2.Оқиғаның
дамуы
3.Оқиғаның
байланысы
4.Оқиғаның
шиеленісуі
5.Оқиғаның шарықтау
шегі
6.Оқиғаның
шешімі
ТЖ «Хикая картасын» жинауды
тапсырады
|
ТЖ
1-топ: «Хикая
картасын» жинайды. Мазмұны бойынша
реттілігін қалыпқа келтіреді
|
Повестен өте маңызды және
маңыздылау ақпараттарды табу тапсырмасы
беріледі
|
2-топ: «Қарым-қатынас
аймағы» стратегиясы бойынша ватманға
топтық жұмыс орындайды, қорғайды
|
ІV.
Бекіту
|
Оқушыларға 6 түсті қалпақ
таратылады
|
Повесть бойынша қорытынды
ойларын «Ақылдың 6
қалпағы» айтады
|
V.
Бағалау
|
Сабақ барысында оқушыларға әр
дұрыс жауаптары үшін көгершіндер беріліп
отырады.
|
Жинаған көгершіедерін
санайды
|
VІ. Үйге
тапсырма
|
«10 сөйлемдік
ойтолғау» жазу
|
Автор осы повесті жазу арқылы
өз мақсатына жетті ме? Бұл шығарма арқылы біз не үйрендік? Қандай
ой түйдік? Сілтеме сұрақтары беріледі
|
VІІ. Кері
байланыс
|
«Күн шапағы»
әдісі бойынша сабақтың қалай
өткендігін анықтау. Жауап нәтижесі бойынша сабақ
қорытындыланады.
|
Оқушылар сабақ барысында
үйренгендерін күн шапағына жазады.
|
«PRES»
тәсілі бойынша сабақта ерекше көзге
түскен оқушының пікірі тыңдалады.
|
«PRES»
тәсілі:
Позиция: «Менің
ойымша...»
Негіздеу:
«Өйткені...»
Мысал келтіру:
«Мысалы...»
Қорытынды: «Сондықтан мен ....
санаймын»
|
|
|
|