2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / ҚМЖ Қазақ халқының қалыптасуы

ҚМЖ Қазақ халқының қалыптасуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ақтөбе қаласындағы физика-математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Пән: Қазақстан тарихы

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні: 03.02-07.02

Класс: 7

Оқушы саны: 14/15

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

7.3В Қазақ халқының қалыптасуы және біртұтас Қазақ мемлекетінің құрылуы

Тарихи концепт

маңыздылық


Сабақтың тақырыбы

Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады?

Бастапқы білім

Алтын Орда ыдрағаннан кейін пайда болған мемлекеттер.

Оқыту мақсаттары

7.2.3.5 – Мұхаммед Хайдар Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің тарихи дерек ретінде құндылығын түсіндіру

7.3.1.7 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау

7.3.1.8 – Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын бағалау

7.2.1.3 – тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттау үшін «Ұлы Дала» ұғымын қолдану


Сабақтың мақсаттары

Мұхаммед Хайдар Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің тарихи дерек ретінде құндылығын түсіндіреді

Қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтайды

Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын бағалайды

Тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттау үшін «Ұлы Дала» ұғымын қолданады

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Халық, консолидация, этносаяси бірлестік, этнос, этноним, ұлт, миграция, ассимиляция, орда, хандық, мемлекет, сұлтан, уәзір


Дифференциация

А, В, С тобы оқушыларымен жұмыс

Құндылықтарды

дарыту

отбасылық құндылықтар мен дәстүрлер


АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, бейнебаян, презентация

Пәнаралық байланыстар

Дүние жүзі тарихы

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сәлемдесу. Ұйымдастыру кезеңі.

Өткен тақырыпты қайталау: Сұрақ жауап арқылы

Миға шабуыл әдісі.

  • Өткен тақырыптардан Керей мен Жәнібек туралы не білеміз?

  • Керей мен Жәнібекке қатысты өткен тақырыптардан басқа да тұлғаларды атаймыз?


Жаңа тақырыпқа шығу

Сабақтың мақсатын оқушыларға таныстыру



Слайд №1-3



Сабақтың ортасы

30 мин
























1-Тапсырма: «жеке»

Оқулықтағы берілген мәтінді пайдаланып Қазақ хандығы құрылуының себептерін анықтаңыз. Себептерді маңыздылығына қарай сатылай орналастырыңыз. (130 бет)

Дескриптор:

  • Қазақ хандығы құрылу себептерін маңыздылығына қарай саты бойынша көрсетеді

2-Тапсырма: «жұппен» Зерттеу жұмысы

  • Қазақ хандары неліктен Ақ Орда жерлері үшін күрес жүргізді

  • Олардың күресінің нәтижесін талдау

Дескриптор:

    • Қазақ хандарының күрес жүргізуін анықтайды

    • Қазақ хандарының күресін талдайды




3-Тапсырма: «дерекпен жұмыс»

М.Х.Дулатидің «Тарих-и-Рашиди» еңбегінен үзіндіні оқып, келесі сұрақтарға жауап жазыңыз. (оқулық 133 бет)

  • Қазақ хандығының құрылуында маңызды рөль атқарған тұлғалар кімдер?

  • Автор деректе Қазақ хандығының құрылуы туралы қандай дәйектер мен дәлелдер келтірген?

  • Деректің маңыздылығы неде?

Дескриптор:

  1. Қазақ хандығының құрылуында маңызды тұлғаларды анықтайды.

  2. Қазақ хандығының құрылуы туралы дәлелдер келтіреді.

  3. Деректің маңыздылығын талдайды.








4-Тапсырма: «Жұптық» Қазақ хандығы құрылуының артықшылықтарын кестеге жіктеп жазыңыз. оқулық 132-133 беттер

Дескриптор:

  • Кем дегенде екі экономикалық артықшылықтарын анықтайды

  • Кем дегенде екі саяси артықшылықтарын анықтайды

  • Кем дегенде екі әлеуметтік артықшылықтарын анықтайды

  • Кем дегенде екі мәдени артықшылықтарын анықтайды

Слайд №4-7




Сабақтың соңы

5 мин.

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

  • Мен үшін орындалуында қиындық тудырған мәселе

  • Бұған дейін мен естісем де, аса мән бермей келген қызықты мәлімет

  • Сабақ барысындағы өзімнің жұмысымды мен қаншалықты бағалаймын? (өз бағалау критерийлеріңізді түсіндіріңіз)

  • Өтілген сабақ бойынша менің түйінді ойым:

.................................................................................. (ауызша/жазбаша)


Үйге тапсырма.

  • Қазақтың алғашқы хандарына ескерткіш ретінде монумент арнап,өз дизайндарын ұсыну

  • Мен Қазақстанға алғаш келген шетелдік туристке

Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет

екендігін қалай түсіндіремін?




Слайд №8-9







27 Ақпан 2025
80
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі