ҚМЖ Қазақ халқының қалыптасуы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

ҚМЖ Қазақ халқының қалыптасуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады?
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ақтөбе қаласындағы физика-математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Пән: Қазақстан тарихы

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні: 03.02-07.02

Класс: 7

Оқушы саны: 14/15

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

7.3В Қазақ халқының қалыптасуы және біртұтас Қазақ мемлекетінің құрылуы

Тарихи концепт

маңыздылық


Сабақтың тақырыбы

Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады?

Бастапқы білім

Алтын Орда ыдрағаннан кейін пайда болған мемлекеттер.

Оқыту мақсаттары

7.2.3.5 – Мұхаммед Хайдар Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің тарихи дерек ретінде құндылығын түсіндіру

7.3.1.7 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау

7.3.1.8 – Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын бағалау

7.2.1.3 – тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттау үшін «Ұлы Дала» ұғымын қолдану


Сабақтың мақсаттары

Мұхаммед Хайдар Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің тарихи дерек ретінде құндылығын түсіндіреді

Қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтайды

Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын бағалайды

Тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттау үшін «Ұлы Дала» ұғымын қолданады

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Халық, консолидация, этносаяси бірлестік, этнос, этноним, ұлт, миграция, ассимиляция, орда, хандық, мемлекет, сұлтан, уәзір


Дифференциация

А, В, С тобы оқушыларымен жұмыс

Құндылықтарды

дарыту

отбасылық құндылықтар мен дәстүрлер


АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, бейнебаян, презентация

Пәнаралық байланыстар

Дүние жүзі тарихы

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сәлемдесу. Ұйымдастыру кезеңі.

Өткен тақырыпты қайталау: Сұрақ жауап арқылы

Миға шабуыл әдісі.

  • Өткен тақырыптардан Керей мен Жәнібек туралы не білеміз?

  • Керей мен Жәнібекке қатысты өткен тақырыптардан басқа да тұлғаларды атаймыз?


Жаңа тақырыпқа шығу

Сабақтың мақсатын оқушыларға таныстыру



Слайд №1-3



Сабақтың ортасы

30 мин
























1-Тапсырма: «жеке»

Оқулықтағы берілген мәтінді пайдаланып Қазақ хандығы құрылуының себептерін анықтаңыз. Себептерді маңыздылығына қарай сатылай орналастырыңыз. (130 бет)

Дескриптор:

  • Қазақ хандығы құрылу себептерін маңыздылығына қарай саты бойынша көрсетеді

2-Тапсырма: «жұппен» Зерттеу жұмысы

  • Қазақ хандары неліктен Ақ Орда жерлері үшін күрес жүргізді

  • Олардың күресінің нәтижесін талдау

Дескриптор:

    • Қазақ хандарының күрес жүргізуін анықтайды

    • Қазақ хандарының күресін талдайды




3-Тапсырма: «дерекпен жұмыс»

М.Х.Дулатидің «Тарих-и-Рашиди» еңбегінен үзіндіні оқып, келесі сұрақтарға жауап жазыңыз. (оқулық 133 бет)

  • Қазақ хандығының құрылуында маңызды рөль атқарған тұлғалар кімдер?

  • Автор деректе Қазақ хандығының құрылуы туралы қандай дәйектер мен дәлелдер келтірген?

  • Деректің маңыздылығы неде?

Дескриптор:

  1. Қазақ хандығының құрылуында маңызды тұлғаларды анықтайды.

  2. Қазақ хандығының құрылуы туралы дәлелдер келтіреді.

  3. Деректің маңыздылығын талдайды.








4-Тапсырма: «Жұптық» Қазақ хандығы құрылуының артықшылықтарын кестеге жіктеп жазыңыз. оқулық 132-133 беттер

Дескриптор:

  • Кем дегенде екі экономикалық артықшылықтарын анықтайды

  • Кем дегенде екі саяси артықшылықтарын анықтайды

  • Кем дегенде екі әлеуметтік артықшылықтарын анықтайды

  • Кем дегенде екі мәдени артықшылықтарын анықтайды

Слайд №4-7




Сабақтың соңы

5 мин.

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

  • Мен үшін орындалуында қиындық тудырған мәселе

  • Бұған дейін мен естісем де, аса мән бермей келген қызықты мәлімет

  • Сабақ барысындағы өзімнің жұмысымды мен қаншалықты бағалаймын? (өз бағалау критерийлеріңізді түсіндіріңіз)

  • Өтілген сабақ бойынша менің түйінді ойым:

.................................................................................. (ауызша/жазбаша)


Үйге тапсырма.

  • Қазақтың алғашқы хандарына ескерткіш ретінде монумент арнап,өз дизайндарын ұсыну

  • Мен Қазақстанға алғаш келген шетелдік туристке

Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет

екендігін қалай түсіндіремін?




Слайд №8-9







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2025
177
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі