Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
7.3.2.1 Жанрлық және
стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана
отырып, шағын әңгіме құрастырып
жазу;
7.4.5.1 сөйлем соңында
және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және
ерекшелеуші) дұрыс
қолдану;
|
Оқу
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: мәтіннің жанрлық және стильдік
ерекшелігін анықтау, мәтіндегі тыныс белгілерін дұрыс
қолдану:
Көпшілігі: Жанрлық және стильдік
ерекшеліктеріне сай шағын әңгіме құрастыру, даралаушы және
ерекшелеуші тыныс білгілерін дұрыс
қолдану;
Кейбірі: Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш
құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу,
сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін дұрыс
қолдану.
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Оқушыларды
түгелдеу.
Қызығушылықты
ояту. Сабақтың тақырыбын
болжау.
Болжам
сұрақтар:
-
Бұл қай
ғаламшар?
-
Ол туралы не
білесің?
-
Ғаламшарды
сипатта.
Сабақтың тақырыбы айтылады
және сабақтың
мақсаты, сабақтың құрылымы
таныстырылады.
|
Сәлемдесу. Оқушыларды
түгелдеу.
Сұрақтарға жауап
беру арқылы бүгінгі сабақпен байланысын
анықтайды.
Сабақтың тақырыбы айтылады
және сабақтың мақсаты
анықталады.
|
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
|
7-сынып қазақ
тілі
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны тану. Мәтінді оқып
шығыңыз.
Төмендегі тақырып бойынша
шағын әңгіме жазыңыз. Сөз саны (80-100
сөз).
Дескриптор:
-
Мәтін мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап береді;
-
әңгіменің жанрлық және
стильдік ерекшеліктерін
сақтайды;
-
көркемдегіш құралдарды
қолданады;
-
әңгімені тақырыпқа сай
жазады.
ҚБ
2-тапсырма.
Дескриптор:
ҚБ
ЖАЗЫЛЫМНАН
КЕЙІН. Артық болмас білгенің
(165-бет)
Деңгейлік
тапсырма
1-деңгей. «Артық болмас білгенің»
айдарымен берілген сөйлемдердегі үтірдің қойылу себебін
түсіндіріңдер.
2-деңгей. «Артық болмас білгенің»
айдарымен берілген сөйлемдерді оқылым мәтінімен салыстырып,
айырмашылығын «Т кестесіне» түсіріңдер. Даралаушы, ерекшелеуші
тыныс белгілерін
ажыратыңдар.
3-деңгей. Осы мәліметтер туралы сұхбат
құрып, сезімдеріңді эмоциялы сөйлемдермен беріңдер. Сұхбатты жазып,
тыныс белгілерінің қойылу себебін
түсіндіріңдер.
Дескриптор:
-
Болжам сұрақтарға
жауап береді;
-
«Артық болмас
білгенің» айдарымен берілген сөйлемдердегі үтірдің қойылу себебін
түсіндіреді;
-
сөйлемдерді оқылым
мәтінімен салыстырып, айырмашылығын анықтайды, даралаушы,
ерекшелеуші тыныс белгілерін
ажыратады;
-
Осы мәліметтер
туралы эмоциялы сөйлемдермен сұхбат құрады, тыныс белгілерінің
қойылу себебін түсіндіреді.
ҚБ
|
Төмендегі тақырып
бойынша шағын әңгіме жазыңыз. Сөз саны (80-100
сөз).
Мәтін мазмұны
бойынша сұрақтарға жауап
береді;
әңгіменің жанрлық
және стильдік ерекшеліктерін
сақтайды;
көркемдегіш
құралдарды қолданады;
әңгімені тақырыпқа
сай жазады.
Грамматикалық
тапсырма орындайды.
Болжам сұрақтарға
жауап береді;
«Артық болмас
білгенің» айдарымен берілген сөйлемдердегі үтірдің қойылу себебін
түсіндіреді;
сөйлемдерді оқылым
мәтінімен салыстырып, айырмашылығын анықтайды, даралаушы,
ерекшелеуші тыныс белгілерін
ажыратады;
Осы мәліметтер
туралы эмоциялы сөйлемдермен сұхбат құрады, тыныс белгілерінің
қойылу себебін түсіндіреді.
|
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
|
7-сынып қазақ
тілі
(Жүніс
Сахиев)
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Кері байланыс. «Бес
саусақ» әдісі
Балалар параққа
алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан
соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған
саусақтарына жазады:
1.«Бас
бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі
сабақта саған не ұнады?
2.
«Балалы
үйрек» - ұсыныс. Келесі
сабақтың өтілуіне қандай ұсыныс айтар
едің?
3.
«Ортан
терек»- ойлану. Мен бүгін
қандай білім мен тәжірибе
алдым?
4.
«Шылдыр
шүмек»-шынайылық. Сабақта
саған не қиын болды?
5
«Кішкентай
бөбек»- Көңіл-күйіңді тұрақты
сөз тіркесімен білдір
Үйге
тапсырма:
4-тапсырма
|
|