-
Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу.
2 Үй
тапсырмасын тексеру:
Мақсаты: Үй жұмысын ашық сұрақтар арқылы
тексере отырып, оқушылардың географиялық білімін
дамыту. 2.
Психологиялық
дайындық. Оқушылар бірі - біріне қарап, бүгінгі күнге
сәттілік тілейді. (Сынып түстер арқылы топтарға бөлінеді. Әр топ
басшысын
тағайындайды.)
Белсенді
оқыту: «Сұрақтар
қобдишасы» әдісі бойынша өткен тақырыпты
бекіту.
1. «Елдің басты қазынасы – халық» деген оймен
келісесіңдер ме? Не лік тен?
2. Халық санының өсуі немесе кемуі мемлекеттің
бақылауында болуы мүмкін бе? Әлде оған әсер ететін басқа факторлар
бар ма? Ойларыңды дәлелдеңдер.
3. Мемлекеттің демографиялық саясаты қандай
болуы мүмкін? Барлық мемлекет бірдей демографиялық саясат
ұстана ма?
ҚБ «Бас
бармақ» әдісі
.
«Миға
шабуыл» стратегиясын пайдаланып,
сабақтың тақырыбына бейнекөрсетілім көрсету арқылы
шығу.
Тапсырма-1.«Транспорант»
әдісі. Мәтінмен жұмыс. Әр
топқа мәтін беріледі.
Блум таксономиясыныңбілім
дағдырысы: Білу, түсіну, қолдану.
4.«Ой
шақыру»
Мемлекеттің демографиялық
саясаты қандай болуы мүмкін? Барлық мемлекет бірдей демографиялық
саясат ұстана ма?
1 -
тапсырма.Екі ұқсас мәтінді оқу, сөздікке сүйене отырып
түсіну. Мәтін бойынша әр топ екі сұрақтан даярлап
отырады.
1
мәтін
.
«Жаһандық демографиялық тең герімсіздік күн өт
ен сайын күшейе түсуде. Жалпыәлемік тренд – адамзаттың қартаюы.
Туудың азаюы және адам заттың қартаюы көптеген елде еңбек
нарығындағы мәселелерге, атап айт қан да, еңбек ресурстарының
жетіспеушілігіне әклееді. Біз Қазақстанда жекелеген өңірлердегі
заңсыз еңбек мигрант тары жергілікті еңбек нарық тарын
тұрақсыздыққа әкелген көші-қон қы сымымен бетпе-бет келіп отырмыз.
Таяу болашақ та кері
процеспен – елдің шегінен тыс
жерлерден бізге келетін еңбек иммиг рациясымен бетпе-беткелуіміз
әбден мүмкін.
2
мәтін
Мемлекеттiк демографиялық саясаттың тұжырымдамасы (бұдан әрi -
Тұжырымдама) елдiң демографиялық дамуының негiзгi қағидаттарын,
басымдықтарын және мiндеттерiн білдiредi. Аталған Тұжырымдамада
демографиялық даму ретiнде халық санының өсуiн ынталандыруға
бағытталған, ағымдағы және перспективадағы қажеттiлiктерге жауап
беретiн саяси, әкiмшiлiк, экономикалық және
әлеуметтiк-психологиялық шаралардың кешенi
ұғылады.
Демографиялық даму
экономиканың өсуiне, елдiң қорғаныс қабiлетi мен мемлекеттiк
қауiпсiздiктi қамтамасыз етуге тiкелей әсер
етедi.
Ақпарат дереккөзі:
https://massaget.kz/laws/kaz/docs/P000001272_/
«Қар кесегі» стратегиясы арқылы сұрақтарын 1
- топ 2 - топқа екі мәтінге сүйене отырып
қояды. Дескрипторлар:
-
Мәтінді түсініп оқиды, сөздікпен жұмыс
жасайды.
-
Мәтін бойынша сұрақтар
дайындайды.
2-тапсырма. Екі мәтіннің жанрлық ерекшелігіне талдау
жаса.
Тақырыбы: Стилі: Жанры: Негізгі
идеясы:
Дескрипторлар:
-
Мәтіндерге салыстырмалы анализ
жасайды.
-
Жанрлық ерекшелігіне талдау
жасайды.
3-тапсырма.«Қос диаграммаға» сала отырып мәтіндердің
үзінділерін
салыстыр.
Дескрипторлар:
-
Ұқсас тақырыптар бойынша мәтіндердегі нақты
үзінділерді
салыстырады.
-
Ортағын, білезік пен бесіктің артықшылықтарын
жазады.
4-тапсырма.«Ғылыми жаңалықтар мен технологиялар»
тақырыбы бойынша өз көзқарастарын
білдіреді.
Ақ қалпақ – негізгі фактілер, орташа
объективті ақпарат. Қызыл қалпақ – ішкі сезім, эмоцияны
білдіру. Қара қалпақ – сыни аналитик, логикалық
негатив. Сары қалпақ – шуақты оптимизм, логикалық
позитив. Жасыл қалпақ – мүмкіндіктер,
идеялар. Көк қалпақ – қорытынды,
шешім.
Дескрипторлар:
-
«Алты ойшыл қалпақ» стратегиясы
арқылы өз көзқарастарын
білдіреді.
-
Әр топ тапсырмаларын
қорғайды.
|