Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ой
шақыру:
-Бүгінгі сабақта:
қылмыстық-процестік заңының тұжырымдамасын және оның мәнін,
халықаралық қылмыстық процедуралар стандарттарын
қарастырамыз.
Оқушыларды
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
|
Оқушылар өз
жауаптарын ұсынады
|
мадақтау
|
Мұғалім
презентациясы
|
Жаңа
сабақ
|
Зерттеу
Мәтінмен
жұмыс
Қылмыстық-процестік
құқығы - қылмыстық істер бойынша іс жүргізу тәртібін бекітетін және
қылмыстық істерді қозғау, тергеу, сотта қарау бойынша анықтау,
алдын ала тергеу, прокуратура мен сот үкімінің орындалуы мен іс
жүргізу мәселелерін реттейтін құқықтық нормалар жүйесі. Қылмыстық
іс жүргізу заңы азаматтардың қылмыстық қолсұғушылықтан қорғауын
қамтамасыз
Оқушыларға тарих
беттерінен тарихи оқиғаны талдауды
ұсыныңыз.
1-тапсырма
Қылмыстық сот ісінің
қызметтері:
|
|
істі
шешу
|
|
Айыптау
|
|
Қорғау
|
|
2-тапсырма
1. Қылмыстық процестік
құқығы деген не? Қазақстан Реслубликжының Қылмыстық кодексінің
қазақстан Республикасының Қылмыстық процестік кодексінің айыр
машылыгы неде?
2. Казақстан
Республикжында сот төрелігін кім жүзеге
асырады?
3. Қылмыстық үдерістің
міндеттері қандай?
1 деңгейлі тапсырма Жеке
жұмыс
"Қазақстан
Республикжының қылмыстық процестік заңының мәні" тақырыбына
эссе
2 деңгейлі тапсырма
Жағдаяттық тапсырманы
шешіндер
А банктерді, біріне
қарумен шабуыл жасады Сотоның әрекетін қылмыс деп тапты Бұл
шешімнің себептері қандай? Азамат А қандай жаза
қолданады?
|
Мәтінмен
жұмыс
Дескриптор:
- Қылмыстық сот ісінің қызметтерін
анықтайды;
Дескриптор:
- Қазақстан Реслубликжының Қылмыстық кодексінің қазақстан
Республикасының Қылмыстық процестік кодексінің айыр машылыгын
ажыратады;
- Қылмыстық үдерістің
міндеттерін
анықтайды;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»
«Бармақпен»
|
Қазақстан
Республикасының Қылмыстық кодексі. 2014 жылғы 3
шілдеде
қабылданған.
Қазақстан
Республикасының Қылмыстық-процестік кодексі. 2014 жылы 4
шілдеде
қабылданған.
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
« Білімді стикер». Мына
сұрақтар бойынша жауап
береді.
- Не
білдім?
- Не
білемін?
- Не білгім
келеді?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз
әрекетіне рефлексия жасау;
|
А4,
конспект
|