ҚМЖ "Қыпшақ Сейітқұл" әңгімесі 5 сынып

Тақырып бойынша 20 материал табылды

ҚМЖ "Қыпшақ Сейітқұл" әңгімесі 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиеті пәнінен 5 сыныпқа арналған ҚМЖ.Тақырыбы: "Қыпшақ Сейітқұл" әңгімесі .
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Таза, мінсіз асыл сөз

Педагогтің аты-жөні:

Исаева Г.Б.

Күні:


Сыныбы: 5 «А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.3.1-көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

Сабақтың мақсаттары

Білім алушылар көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 мин.


1.Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу. Ынтымақтастық атмосфераны туғызу «Жылы жүрек лебізі»

2. «Миға шабуыл» әдісі

1.Бұл кім?

2.Ы.Алтынсарин кім?

3.Ақынның қандай өлеңін білесіңдер?

Сабаққа дайындық жүргізеді.

Бір-біріне жылы сөз айтады


Жаңа сабақтың тақырыбьынборлжау мақсатында сұрақтаға жауап береді.

ҚБ: «Жарайсың, бас бармақ!»









Сабақтың ортасы

30 мин.






«Джиксо» әд. Оқылым

«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесін топқа бөліп оқы.

Әңгімені топқа бөліп оқып, бір-біріне түсіндіреді.


Дескриптор: Жалпы -5 балл.

- Әңгімені топқа бөліп оқып, бір-біріне түсіндіреді

- шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

- кейіпкер образын ашады

- кейіпкерге хат жазады

- кейіпкер қасиетін көрсетеді


4-тапсырма.Жазылым.

Әңгіменің сюжеті бойынша дәптерлеріңе жаз.


Әңгімені сюжеті бойынша дәптерлеріңе жазады

Дескриптор: Жалпы -2 балл.

- кейіпкер образын ашады

-әңгімені сюжеті бойынша дәптерге жазады

5-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері

5-тапсырма.

Сейітқұл кейіпкеріне

«Бесжолды» өлең құрастыр.


Өлең құрылымын сақтай отырып ,

өлең шығарады.

Дескриптор: Жалпы -3 балл.

-өлең құрылымын сақтайды

-өлең шығарады


Сабақтың соңы

Рефлексия

7 мин.




Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдау.

Үйге тапсырма: 8- тапсырма

Бағалау «Смартфон»


Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексия жасайды

«ПОПС формуласы»

Дескриптор арқылы өзін-өзі бағалайды.







1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың

сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.01.2025
175
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі