Қазақстан Республикасының Білім және ғылым
министрлігі
ЖББ М.Өтемісов атындағы орта
мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Роботтың сызық бойымен қозғалысы
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Робототехника |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
25.02 |
|
|
Сынып:5а,ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Роботтың сызық бойымен қозғалысы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.3.3 Робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) |
Оқушылар мұғаліммен амандасады, өз орындарында отырады. |
Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын тексереді. |
- |
- |
|
Өткенді қайталау (10 минут) |
Оқушылар робототехника туралы білетіндерін айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Мұғалім оқушылардың білімдерін тексереді, сұрақтар қояды. |
Ауызша бағалау |
- |
|
Жаңа материалды түсіндіру (15 минут) |
Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды, түс датчигінің жұмыс істеу принципін түсінеді. |
Мұғалім түс датчигінің не екенін, оның қалай жұмыс істейтінін түсіндіреді, мысалдар келтіреді. |
- |
Компьютер, проектор, презентация (түс датчигі туралы) |
|
Практикалық жұмыс (20 минут) |
Жеке тапсырма: Әр оқушыға сызық бойымен жүретін робот программасын құру. Жұптық тапсырма: Оқушылар жұптасып, роботтың сызық бойымен қозғалысын жақсарту жолдарын іздейді. Топтық тапсырма: Оқушылар топтасып, роботтар жарысына қатысатын робот құрастырады. |
Мұғалім оқушыларға көмектеседі, бағыт береді, қажет болған жағдайда түсіндіреді. |
Әр тапсырма бойынша бағалау критерийлері арқылы бағалау |
LEGO Mindstorms EV3 (немесе басқа робот), түс датчигі, компьютер, бағдарламалық қамтамасы (EV3 Classroom) |
|
Қорытынды (5 минут) |
Оқушылар өз жұмыстарын көрсетеді, талқылайды, қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушылардың жұмысын бағалайды, сабақты қорытындылайды. |
- |
- |
Бағалау критерийлері:
-
Жеке тапсырма:
-
Программаның дұрыстығы (робот сызық бойымен жүре ме?)
-
Программаның тиімділігі (бағдарлама қаншалықты қарапайым?)
-
-
Жұптық тапсырма:
-
Ұсынылған идеялардың жаңашылдығы
-
Ұсынылған идеялардың практикалық қолданымы
-
-
Топтық тапсырма:
-
Роботтың сызық бойымен жүру жылдамдығы
-
Роботтың кедергілерден өту қабілеті
-
Топтың жұмыс істеуі (ынтымақтастық, бөлісу)
-
Дискрипторлар:
-
Жоғары деңгей:
-
Программа толық дұрыс жұмыс істейді.
-
Программа тиімді және қарапайым.
-
Ұсынылған идеялар жаңашыл және практикалық қолданымы бар.
-
Робот жылдам және кедергілерден сәтті өтеді.
-
Топ мүшелері ынтымақтастықта жұмыс істейді.
-
-
Орташа деңгей:
-
Программа негізінен дұрыс жұмыс істейді.
-
Программа жеткілікті тиімді.
-
Ұсынылған идеялар жаңашыл, бірақ практикалық қолданымы толық емес.
-
Робот жеткілікті жылдам, бірақ кейбір кедергілерден өте алмайды.
-
Топ мүшелері ынтымақтастықта жұмыс істейді, бірақ кейбір қиындықтар туындайды.
-
-
Төмен деңгей:
-
Программа толық дұрыс жұмыс істемейді.
-
Программа тиімсіз.
-
Ұсынылған идеялар жаңашыл емес немесе практикалық қолданымы жоқ.
-
Робот баяу және көптеген кедергілерден өте алмайды.
-
Топ мүшелері ынтымақтастықта жұмыс істемейді.
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ Роботтың сызық бойымен қозғалысы 5-сынып
ҚМЖ Роботтың сызық бойымен қозғалысы 5-сынып
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым
министрлігі
ЖББ М.Өтемісов атындағы орта
мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Роботтың сызық бойымен қозғалысы
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Робототехника |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
25.02 |
|
|
Сынып:5а,ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Роботтың сызық бойымен қозғалысы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.3.3 Робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) |
Оқушылар мұғаліммен амандасады, өз орындарында отырады. |
Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын тексереді. |
- |
- |
|
Өткенді қайталау (10 минут) |
Оқушылар робототехника туралы білетіндерін айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Мұғалім оқушылардың білімдерін тексереді, сұрақтар қояды. |
Ауызша бағалау |
- |
|
Жаңа материалды түсіндіру (15 минут) |
Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды, түс датчигінің жұмыс істеу принципін түсінеді. |
Мұғалім түс датчигінің не екенін, оның қалай жұмыс істейтінін түсіндіреді, мысалдар келтіреді. |
- |
Компьютер, проектор, презентация (түс датчигі туралы) |
|
Практикалық жұмыс (20 минут) |
Жеке тапсырма: Әр оқушыға сызық бойымен жүретін робот программасын құру. Жұптық тапсырма: Оқушылар жұптасып, роботтың сызық бойымен қозғалысын жақсарту жолдарын іздейді. Топтық тапсырма: Оқушылар топтасып, роботтар жарысына қатысатын робот құрастырады. |
Мұғалім оқушыларға көмектеседі, бағыт береді, қажет болған жағдайда түсіндіреді. |
Әр тапсырма бойынша бағалау критерийлері арқылы бағалау |
LEGO Mindstorms EV3 (немесе басқа робот), түс датчигі, компьютер, бағдарламалық қамтамасы (EV3 Classroom) |
|
Қорытынды (5 минут) |
Оқушылар өз жұмыстарын көрсетеді, талқылайды, қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушылардың жұмысын бағалайды, сабақты қорытындылайды. |
- |
- |
Бағалау критерийлері:
-
Жеке тапсырма:
-
Программаның дұрыстығы (робот сызық бойымен жүре ме?)
-
Программаның тиімділігі (бағдарлама қаншалықты қарапайым?)
-
-
Жұптық тапсырма:
-
Ұсынылған идеялардың жаңашылдығы
-
Ұсынылған идеялардың практикалық қолданымы
-
-
Топтық тапсырма:
-
Роботтың сызық бойымен жүру жылдамдығы
-
Роботтың кедергілерден өту қабілеті
-
Топтың жұмыс істеуі (ынтымақтастық, бөлісу)
-
Дискрипторлар:
-
Жоғары деңгей:
-
Программа толық дұрыс жұмыс істейді.
-
Программа тиімді және қарапайым.
-
Ұсынылған идеялар жаңашыл және практикалық қолданымы бар.
-
Робот жылдам және кедергілерден сәтті өтеді.
-
Топ мүшелері ынтымақтастықта жұмыс істейді.
-
-
Орташа деңгей:
-
Программа негізінен дұрыс жұмыс істейді.
-
Программа жеткілікті тиімді.
-
Ұсынылған идеялар жаңашыл, бірақ практикалық қолданымы толық емес.
-
Робот жеткілікті жылдам, бірақ кейбір кедергілерден өте алмайды.
-
Топ мүшелері ынтымақтастықта жұмыс істейді, бірақ кейбір қиындықтар туындайды.
-
-
Төмен деңгей:
-
Программа толық дұрыс жұмыс істемейді.
-
Программа тиімсіз.
-
Ұсынылған идеялар жаңашыл емес немесе практикалық қолданымы жоқ.
-
Робот баяу және көптеген кедергілерден өте алмайды.
-
Топ мүшелері ынтымақтастықта жұмыс істемейді.
-
шағым қалдыра аласыз













