Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:5 бөлім – Шаңғы /Кросс/ Коньки дайындығы мектеп:


    Мерзімі: мұғалім:


    Сынып: 10 қатысқандар: қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі

    Техникалық дағдыларды қолдану

    Оқыту мақсаты

    10.1.5.1. Қиындықтар мен тәуекелдерге еңсеру және жауап берудегі дағдыларды бағалау

    10.1.4.1. Денені қыздыру және қалыпқа келтірудегі ерекшеліктерді талдау және бағалау

    Сабақ мақсаты

    Арнайы дене қыздыру және қалпына келу жаттығулар кешенін құрастыру

    Бағалау критериі

    • Дене қыздыружаттығулар кешенін құрастырады,түсіндіреді;

    • Дене қыздыру жаттығулар кешенін орындайды;

    • Жаттығулардың денсаулыққа әсерін талқылайды;

    • Жаттығудан кейінгі қалпына келу тиімділігін бағалайды;

    Оқытудың тілдік мақсаты

    Оқушылар:

    Физикалық жаттығулардың төзімділік пен денсаулықты нығайтуға қаншалықты әсер етендігін сипаттау, көрсету, талқылау.

    Пәндік лексика және терминология

    Мыналарды қамтиды:

    • • жүрек соғысының жиілігі (ЖСЖ);

    • демалыс кезіндегі, жұмыс кезіндегі, қайта қалпына келу кезіндегі тамыр соғысы

    • жүрек-қантамыржүйесі

    • қиындықтар мен тәуекелдер

    • дененідаярлау, қалпынакелутехникасы

    физикалыққасиеттері: күш, жылдамдық, икемділік, төзімділік, ептілік

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Түрлі деңгейдегі жаттығулар жүрек соғысының жиілігіне қалай әсер етеді?

    • Физикалық жаттығулар сіздің көңіл күйіңіз бен сезіміңізге қалай әсер етеді?

    • Бұлшықет тартылғанда өзіңізді қалай сезінесіз?

    • Қандайжаттығуларшыдамдылықтыарттырады?

    • Кросс даярлығында өзін өзі сақтандырудың қандай әдістерін біліп, қолдану қажет?


    Сабақтың барысы

    Жоспарланған сабақ кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    ресурстар

    Сабақтың басы

    Оқушылармен сәлемдесу, сабақтың тақырыбымен және жетістік критериімен таныстыру.Сабақ барысындағы немесе дене жаттығуларын орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерімен таныстыру.

    Сыныптың сабақ жүктемелерін орындау алдындағы көңіл күйлерін көтеру мақсатында «Жер, ауа, от, су» ойынын ойнату.
    Мұғалімнің белгісі бойынша оқушылар аталған зат есімдерді дене қимылдары арқылы келтіру керек.
    Ауа. Оқушылар терең тыныс ала бастайды және оқушылар ауаның дененің әр мүшесіне жеткендігін сезінуі керек. Оқушылар бір екі рет өз бетінше есіней бастайды осыдан кейін табиғи есінедің де болуы мүмкін.Есінеу ол адам ағзасындағы оттегінің жетіспеуін толықтыру сол себептен де есінеу адам ағзасына пайдалы

    Жер –өзімізді еркін сезіну ұшін біз жермен тығыз байланыс орнатуымыз керек. Оқушылар мұғаліммен бірге бір орында тұрып еденді қаттырақ басу , жүру, орнында тұрып айналу, жоғары секіру арқылы өзімізде аяқ бар екенін және осы дене мүшесі арқылы өзімізге деген сенімділіктің бар екенін сезіну.

    От – оқушылар осы сөзді естісімен қолдарымен денелерімен, аяқпен белсенді қимылдар жасай бастайды , оттың жалынын салып.Мұғалім оқушылардан осы қимылдарды орындау барысында адам ағзасындағы жылу мен знергияның сезінуін

    СУ -  оқушылар осы сөзді естісімен тұрған жерлерінің бассейінге айналғандығын елестетіп қолмен аяқпен , иықпен, тіземен ,шынтақпен еркін баяу қимылдар жасай бастайды буындардың жұмыс істеуін қадағалау.Егерде мұғалім өзі осы жаттығуларға қатысса сыныптағы ұяң ұялшақ өзіне сенімсіз оқушылардың ойынға белсенді араласуына түрткі болады.

    Жүгіру жаттығулары – 3 – 4 минут бірқалыпты жүгіру

    Жүру – тыныс алу жаттығуларын орындау

    Орында тұрып орындалатын жалпы дамыту жаттығулары (6 -7 жаттығу)

    Оқушыларға сұрақ:

    • Түрлі деңгейдегі жаттығулар жүрек соғысының жиілігіне қалай әсер етеді?

    Мұғалімге ысқырық секундомер конустар эстафеталық таяқшалар

    Сабақтың ортасы

    1. Сабақтың тақырыбын, оқыту мақсаты мен сабақ мақсатын оқушының есіне салу

    2. Оқушыларды екі топқа бөлу – бірінші екіншіге саналту арқылы, топқа бөлу. Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды.

    Тапсырма 1

    1 топтың тапсырмасы - кросстық дайындықтағыарнайы дене қыздыруға байланысты жаттығулар жинағын құрастыру

    1. топтың тапсырмасы – Дене қыздыру жаттығуларын орындаудан кейінгі ағзаның қалпына келу тәсілдерін түсіндіреді,көрсетеді

    Топ жетекшілері өз топтарының құрған жаттығуларын сынып оқушыларымен орындайды

    Дескриптор:

    • дене қыздыру жаттығулар жинағын құрастырады;

    көрсетеді;

    • жаттығуларды орындауда қауіпсіздік ережесін сақтайды

    • жаттығудан кейінгі ағзаның қалпына келу тәсілдерін түсіндіреді,бағалайды

    Оқушылардан сұрау:Кросс даярлығында өзін өзі сақтандырудың қандай әдістерін біліп, қолдану қажет?

    Формативті бағалау – бақылау парағы,сұрақ- жауап

    Тапсырма №2 « Шабуылдау» - ойыны (Т)

     Оқушылар бірдей екі топқа бөлінеді. Екі топ бір біріне қарама қарсы сөре сызығына орналасады. Бірінші топ жоғарғы сөре қалпын ұстайды, ал екінші топ «шабылдаушы» бір бірінің қолдарынан ұстап, бірінші топқа қарай жүреді. Бірінші топқа 5 – 6 қадам қалғанда мұғалімнің белгісі бойынша шабуылдаушы топ қолдарын жіберіп өз үйлеріне қарай жүгіреді.Бірінші топтың мақсаты екінші топты үйлеріне жеткізбей ұстап алу.келесі кезекте топтар рөлдерімен ауысады. 6-7 жүгіруден кейін жеңімпазды анықтайды.

    Дескриптор:

    • жылдамдық дағдыларын көрсетеді;

    • ойын ережесін орындайды;

    • қауіпсіздік ережесін сақтайды.

    Оқушылардан сұрау:Физикалық жаттығулар сіздің көңіл күйіңіз бен сезіміңізге қалай әсер етеді?











    жаттығуларды орындау үшін кең таза кеңістік,


    үлестірме материалдар












    Сабақтың соңы

    Жұмыс орнын жинастыру . Оқушыларды тынықтыру мақсатында «сынып» ойынын ойнату.Ойын ережесі - егер мұғалім көрсекен қимыл қозғалысқа «сынып» сөзі қосылып айтылса ,оқушылар орындайды,егер «сынып» сөзі айтылмаса ештеңе орындамайды. Қате жіберген оқушы бір қадам алға шығады, осылай ойын жалғаса береді.

    Сабақты қорытындылау: Оқу мақсатына жетуі бойынша оқушыларға кері байланыс беру

    Үй тапсырмасы 6-8 жаттығудан тұратын жалпы дамыту жаттығулар кешенін құрып келу

    Рефлексия:

    Не білдім,неге үйрендім?

    - Не түсініксіз болды?

    - Қандай қабілетті дамытуға жұмыс жасауым керек?


    Кері байланыс парағы

    Түрленім – көбірек көмек беруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Көбірек қабілетті оқушылар үшін

    жаттықтыруды қалай

    жаттығулар жиынтығын орындауды Әр оқушы дене қабілетінің дамуына және мүмкіндігіне қарай орындайды.




    Бағалау – оқушылардың білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Сұрақ –жауап ;бақылау; өзін өзі бағалау


    Денсаулық және қауіпсіздік ережелері
    кросс дайындығы сабағындағы қауіпсіздік ережелері





    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/танымдық мақсаттар жүзеге асатындай болды ма?

    Оқушылар бүгін не үйренді?

    Оқу ортасы қандай болды?

    Жоспарланған түрленім пайдалы болды ма?

    Уақыт жоспарын орындадым ба? Жоспарға қандай өзгерістер және неге енгіздім?




    Жалпы баға



    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:


    2:


    Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

    1:


    2:


    Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?


    Қалыптастырушы бағалау парағы № ____________

    Сынып: _____

    Мерзімі:__________



    Тақырыбы: Қауіпсіздік ережесі. Арнайы дайындық жаттығулары

    Оқу мақсаты:9.1.5.1. Қозғалыс әрекеттері кезінде сақтандыруды және өзін-өзі сақтандыруды орындау

    9.1.4.1. Белгілі бір қызмет түріне денені қыздыру жаттығулар жинағын құру

    №

    Оқушының аты-жөні



    Дескрипторы

    Тапсырма№ 1

    Тапсырма№ 2

    Тапсырма№ 3



    дене қабілеттерін дамытуға арнайы жаттығуларды құрастырады;



    құрастырған жаттығуларды орындап көрсетеді;


    .жаттығуларды орындауда қауіпсіздік ережесін сақтайды


    жылдамдық дағдыларын көрсетеді;


    ойын ережесін орындайды;


    қауіпсіздік ережесін сақтайды.


    жаттығуды орындайды;


    төзімділік қабілетін дамытады.


    Өзінің жұмысын бағалайды


    1











    2











    3











    4

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Махбуов Арон Ароманович
    19 Қаңтар 2022
    1379
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ Шаңғы /Кросс/ Коньки дайындығы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ Шаңғы /Кросс/ Коньки дайындығы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қауіпсіздік ережесі Техникалық дағдыларды қолдану. Қиындықтар мен тәуекелдерге еңсеру және жауап берудегі дағдыларды бағалау.Денені қыздыру және қалыпқа келтірудегі ерекшеліктерді талдау және бағалау
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:5 бөлім – Шаңғы /Кросс/ Коньки дайындығы мектеп:


    Мерзімі: мұғалім:


    Сынып: 10 қатысқандар: қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі

    Техникалық дағдыларды қолдану

    Оқыту мақсаты

    10.1.5.1. Қиындықтар мен тәуекелдерге еңсеру және жауап берудегі дағдыларды бағалау

    10.1.4.1. Денені қыздыру және қалыпқа келтірудегі ерекшеліктерді талдау және бағалау

    Сабақ мақсаты

    Арнайы дене қыздыру және қалпына келу жаттығулар кешенін құрастыру

    Бағалау критериі

    • Дене қыздыружаттығулар кешенін құрастырады,түсіндіреді;

    • Дене қыздыру жаттығулар кешенін орындайды;

    • Жаттығулардың денсаулыққа әсерін талқылайды;

    • Жаттығудан кейінгі қалпына келу тиімділігін бағалайды;

    Оқытудың тілдік мақсаты

    Оқушылар:

    Физикалық жаттығулардың төзімділік пен денсаулықты нығайтуға қаншалықты әсер етендігін сипаттау, көрсету, талқылау.

    Пәндік лексика және терминология

    Мыналарды қамтиды:

    • • жүрек соғысының жиілігі (ЖСЖ);

    • демалыс кезіндегі, жұмыс кезіндегі, қайта қалпына келу кезіндегі тамыр соғысы

    • жүрек-қантамыржүйесі

    • қиындықтар мен тәуекелдер

    • дененідаярлау, қалпынакелутехникасы

    физикалыққасиеттері: күш, жылдамдық, икемділік, төзімділік, ептілік

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Түрлі деңгейдегі жаттығулар жүрек соғысының жиілігіне қалай әсер етеді?

    • Физикалық жаттығулар сіздің көңіл күйіңіз бен сезіміңізге қалай әсер етеді?

    • Бұлшықет тартылғанда өзіңізді қалай сезінесіз?

    • Қандайжаттығуларшыдамдылықтыарттырады?

    • Кросс даярлығында өзін өзі сақтандырудың қандай әдістерін біліп, қолдану қажет?


    Сабақтың барысы

    Жоспарланған сабақ кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    ресурстар

    Сабақтың басы

    Оқушылармен сәлемдесу, сабақтың тақырыбымен және жетістік критериімен таныстыру.Сабақ барысындағы немесе дене жаттығуларын орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерімен таныстыру.

    Сыныптың сабақ жүктемелерін орындау алдындағы көңіл күйлерін көтеру мақсатында «Жер, ауа, от, су» ойынын ойнату.
    Мұғалімнің белгісі бойынша оқушылар аталған зат есімдерді дене қимылдары арқылы келтіру керек.
    Ауа. Оқушылар терең тыныс ала бастайды және оқушылар ауаның дененің әр мүшесіне жеткендігін сезінуі керек. Оқушылар бір екі рет өз бетінше есіней бастайды осыдан кейін табиғи есінедің де болуы мүмкін.Есінеу ол адам ағзасындағы оттегінің жетіспеуін толықтыру сол себептен де есінеу адам ағзасына пайдалы

    Жер –өзімізді еркін сезіну ұшін біз жермен тығыз байланыс орнатуымыз керек. Оқушылар мұғаліммен бірге бір орында тұрып еденді қаттырақ басу , жүру, орнында тұрып айналу, жоғары секіру арқылы өзімізде аяқ бар екенін және осы дене мүшесі арқылы өзімізге деген сенімділіктің бар екенін сезіну.

    От – оқушылар осы сөзді естісімен қолдарымен денелерімен, аяқпен белсенді қимылдар жасай бастайды , оттың жалынын салып.Мұғалім оқушылардан осы қимылдарды орындау барысында адам ағзасындағы жылу мен знергияның сезінуін

    СУ -  оқушылар осы сөзді естісімен тұрған жерлерінің бассейінге айналғандығын елестетіп қолмен аяқпен , иықпен, тіземен ,шынтақпен еркін баяу қимылдар жасай бастайды буындардың жұмыс істеуін қадағалау.Егерде мұғалім өзі осы жаттығуларға қатысса сыныптағы ұяң ұялшақ өзіне сенімсіз оқушылардың ойынға белсенді араласуына түрткі болады.

    Жүгіру жаттығулары – 3 – 4 минут бірқалыпты жүгіру

    Жүру – тыныс алу жаттығуларын орындау

    Орында тұрып орындалатын жалпы дамыту жаттығулары (6 -7 жаттығу)

    Оқушыларға сұрақ:

    • Түрлі деңгейдегі жаттығулар жүрек соғысының жиілігіне қалай әсер етеді?

    Мұғалімге ысқырық секундомер конустар эстафеталық таяқшалар

    Сабақтың ортасы

    1. Сабақтың тақырыбын, оқыту мақсаты мен сабақ мақсатын оқушының есіне салу

    2. Оқушыларды екі топқа бөлу – бірінші екіншіге саналту арқылы, топқа бөлу. Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды.

    Тапсырма 1

    1 топтың тапсырмасы - кросстық дайындықтағыарнайы дене қыздыруға байланысты жаттығулар жинағын құрастыру

    1. топтың тапсырмасы – Дене қыздыру жаттығуларын орындаудан кейінгі ағзаның қалпына келу тәсілдерін түсіндіреді,көрсетеді

    Топ жетекшілері өз топтарының құрған жаттығуларын сынып оқушыларымен орындайды

    Дескриптор:

    • дене қыздыру жаттығулар жинағын құрастырады;

    көрсетеді;

    • жаттығуларды орындауда қауіпсіздік ережесін сақтайды

    • жаттығудан кейінгі ағзаның қалпына келу тәсілдерін түсіндіреді,бағалайды

    Оқушылардан сұрау:Кросс даярлығында өзін өзі сақтандырудың қандай әдістерін біліп, қолдану қажет?

    Формативті бағалау – бақылау парағы,сұрақ- жауап

    Тапсырма №2 « Шабуылдау» - ойыны (Т)

     Оқушылар бірдей екі топқа бөлінеді. Екі топ бір біріне қарама қарсы сөре сызығына орналасады. Бірінші топ жоғарғы сөре қалпын ұстайды, ал екінші топ «шабылдаушы» бір бірінің қолдарынан ұстап, бірінші топқа қарай жүреді. Бірінші топқа 5 – 6 қадам қалғанда мұғалімнің белгісі бойынша шабуылдаушы топ қолдарын жіберіп өз үйлеріне қарай жүгіреді.Бірінші топтың мақсаты екінші топты үйлеріне жеткізбей ұстап алу.келесі кезекте топтар рөлдерімен ауысады. 6-7 жүгіруден кейін жеңімпазды анықтайды.

    Дескриптор:

    • жылдамдық дағдыларын көрсетеді;

    • ойын ережесін орындайды;

    • қауіпсіздік ережесін сақтайды.

    Оқушылардан сұрау:Физикалық жаттығулар сіздің көңіл күйіңіз бен сезіміңізге қалай әсер етеді?











    жаттығуларды орындау үшін кең таза кеңістік,


    үлестірме материалдар












    Сабақтың соңы

    Жұмыс орнын жинастыру . Оқушыларды тынықтыру мақсатында «сынып» ойынын ойнату.Ойын ережесі - егер мұғалім көрсекен қимыл қозғалысқа «сынып» сөзі қосылып айтылса ,оқушылар орындайды,егер «сынып» сөзі айтылмаса ештеңе орындамайды. Қате жіберген оқушы бір қадам алға шығады, осылай ойын жалғаса береді.

    Сабақты қорытындылау: Оқу мақсатына жетуі бойынша оқушыларға кері байланыс беру

    Үй тапсырмасы 6-8 жаттығудан тұратын жалпы дамыту жаттығулар кешенін құрып келу

    Рефлексия:

    Не білдім,неге үйрендім?

    - Не түсініксіз болды?

    - Қандай қабілетті дамытуға жұмыс жасауым керек?


    Кері байланыс парағы

    Түрленім – көбірек көмек беруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Көбірек қабілетті оқушылар үшін

    жаттықтыруды қалай

    жаттығулар жиынтығын орындауды Әр оқушы дене қабілетінің дамуына және мүмкіндігіне қарай орындайды.




    Бағалау – оқушылардың білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Сұрақ –жауап ;бақылау; өзін өзі бағалау


    Денсаулық және қауіпсіздік ережелері
    кросс дайындығы сабағындағы қауіпсіздік ережелері





    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/танымдық мақсаттар жүзеге асатындай болды ма?

    Оқушылар бүгін не үйренді?

    Оқу ортасы қандай болды?

    Жоспарланған түрленім пайдалы болды ма?

    Уақыт жоспарын орындадым ба? Жоспарға қандай өзгерістер және неге енгіздім?




    Жалпы баға



    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:


    2:


    Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

    1:


    2:


    Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?


    Қалыптастырушы бағалау парағы № ____________

    Сынып: _____

    Мерзімі:__________



    Тақырыбы: Қауіпсіздік ережесі. Арнайы дайындық жаттығулары

    Оқу мақсаты:9.1.5.1. Қозғалыс әрекеттері кезінде сақтандыруды және өзін-өзі сақтандыруды орындау

    9.1.4.1. Белгілі бір қызмет түріне денені қыздыру жаттығулар жинағын құру

    №

    Оқушының аты-жөні



    Дескрипторы

    Тапсырма№ 1

    Тапсырма№ 2

    Тапсырма№ 3



    дене қабілеттерін дамытуға арнайы жаттығуларды құрастырады;



    құрастырған жаттығуларды орындап көрсетеді;


    .жаттығуларды орындауда қауіпсіздік ережесін сақтайды


    жылдамдық дағдыларын көрсетеді;


    ойын ережесін орындайды;


    қауіпсіздік ережесін сақтайды.


    жаттығуды орындайды;


    төзімділік қабілетін дамытады.


    Өзінің жұмысын бағалайды


    1











    2











    3











    4

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дене шынықтыру Ашық сабақ 10 сынып
    19.01.2022
    1379
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Махбуов Арон Ароманович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации