Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ Шаңғы /Кросс/ Коньки дайындығы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:5 бөлім – Шаңғы /Кросс/ Коньки дайындығы мектеп: Мерзімі: мұғалім: Сынып: 10 қатысқандар: қатыспағандар: |
|||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі |
||||||
Оқыту мақсаты |
10.1.5.1. Қиындықтар мен тәуекелдерге еңсеру және жауап берудегі дағдыларды бағалау 10.1.4.1. Денені қыздыру және қалыпқа келтірудегі ерекшеліктерді талдау және бағалау |
||||||
Сабақ мақсаты |
Арнайы дене қыздыру және қалпына келу жаттығулар кешенін құрастыру |
||||||
Бағалау критериі |
|
||||||
Оқытудың тілдік мақсаты |
Оқушылар: Физикалық жаттығулардың төзімділік пен денсаулықты нығайтуға қаншалықты әсер етендігін сипаттау, көрсету, талқылау. Пәндік лексика және терминология Мыналарды қамтиды:
физикалыққасиеттері: күш, жылдамдық, икемділік, төзімділік, ептілік Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Жоспарланған сабақ кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
ресурстар |
|||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен сәлемдесу, сабақтың тақырыбымен және жетістік критериімен таныстыру.Сабақ барысындағы немесе дене жаттығуларын орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерімен таныстыру.
Сыныптың
сабақ жүктемелерін орындау алдындағы көңіл күйлерін көтеру
мақсатында «Жер, ауа, от, су» ойынын
ойнату. Жер –өзімізді еркін сезіну ұшін біз жермен тығыз байланыс орнатуымыз керек. Оқушылар мұғаліммен бірге бір орында тұрып еденді қаттырақ басу , жүру, орнында тұрып айналу, жоғары секіру арқылы өзімізде аяқ бар екенін және осы дене мүшесі арқылы өзімізге деген сенімділіктің бар екенін сезіну. От – оқушылар осы сөзді естісімен қолдарымен денелерімен, аяқпен белсенді қимылдар жасай бастайды , оттың жалынын салып.Мұғалім оқушылардан осы қимылдарды орындау барысында адам ағзасындағы жылу мен знергияның сезінуін СУ - оқушылар осы сөзді естісімен тұрған жерлерінің бассейінге айналғандығын елестетіп қолмен аяқпен , иықпен, тіземен ,шынтақпен еркін баяу қимылдар жасай бастайды буындардың жұмыс істеуін қадағалау.Егерде мұғалім өзі осы жаттығуларға қатысса сыныптағы ұяң ұялшақ өзіне сенімсіз оқушылардың ойынға белсенді араласуына түрткі болады. Жүгіру жаттығулары – 3 – 4 минут бірқалыпты жүгіру Жүру – тыныс алу жаттығуларын орындау Орында тұрып орындалатын жалпы дамыту жаттығулары (6 -7 жаттығу) Оқушыларға сұрақ: • Түрлі деңгейдегі жаттығулар жүрек соғысының жиілігіне қалай әсер етеді? |
Мұғалімге ысқырық секундомер конустар эстафеталық таяқшалар |
|||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырма 1 1 топтың тапсырмасы - кросстық дайындықтағыарнайы дене қыздыруға байланысты жаттығулар жинағын құрастыру
Топ жетекшілері өз топтарының құрған жаттығуларын сынып оқушыларымен орындайды Дескриптор:
көрсетеді;
Оқушылардан сұрау:Кросс даярлығында өзін өзі сақтандырудың қандай әдістерін біліп, қолдану қажет? Формативті бағалау – бақылау парағы,сұрақ- жауап Тапсырма №2 « Шабуылдау» - ойыны (Т) Оқушылар бірдей екі топқа бөлінеді. Екі топ бір біріне қарама қарсы сөре сызығына орналасады. Бірінші топ жоғарғы сөре қалпын ұстайды, ал екінші топ «шабылдаушы» бір бірінің қолдарынан ұстап, бірінші топқа қарай жүреді. Бірінші топқа 5 – 6 қадам қалғанда мұғалімнің белгісі бойынша шабуылдаушы топ қолдарын жіберіп өз үйлеріне қарай жүгіреді.Бірінші топтың мақсаты екінші топты үйлеріне жеткізбей ұстап алу.келесі кезекте топтар рөлдерімен ауысады. 6-7 жүгіруден кейін жеңімпазды анықтайды. Дескриптор:
Оқушылардан сұрау:Физикалық жаттығулар сіздің көңіл күйіңіз бен сезіміңізге қалай әсер етеді? |
жаттығуларды орындау үшін кең таза кеңістік, үлестірме материалдар
|
|||||
Сабақтың соңы |
Жұмыс орнын жинастыру . Оқушыларды тынықтыру мақсатында «сынып» ойынын ойнату.Ойын ережесі - егер мұғалім көрсекен қимыл қозғалысқа «сынып» сөзі қосылып айтылса ,оқушылар орындайды,егер «сынып» сөзі айтылмаса ештеңе орындамайды. Қате жіберген оқушы бір қадам алға шығады, осылай ойын жалғаса береді. Сабақты қорытындылау: Оқу мақсатына жетуі бойынша оқушыларға кері байланыс беру Үй тапсырмасы 6-8 жаттығудан тұратын жалпы дамыту жаттығулар кешенін құрып келу Рефлексия: Не білдім,неге үйрендім? - Не түсініксіз болды? - Қандай қабілетті дамытуға жұмыс жасауым керек? |
Кері байланыс парағы |
|||||
Түрленім – көбірек көмек беруді қалай жоспарлайсыз? Көбірек қабілетті оқушылар үшін жаттықтыруды қалай жаттығулар жиынтығын орындауды Әр оқушы дене қабілетінің дамуына және мүмкіндігіне қарай орындайды.
|
Бағалау – оқушылардың білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Сұрақ –жауап
;бақылау; өзін өзі
бағалау |
Денсаулық және
қауіпсіздік ережелері |
|||||
|
|
|
|||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/танымдық мақсаттар жүзеге асатындай болды ма? Оқушылар бүгін не үйренді? Оқу ортасы қандай болды? Жоспарланған түрленім пайдалы болды ма? Уақыт жоспарын орындадым ба? Жоспарға қандай өзгерістер және неге енгіздім? |
|
||||||
|
|
||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
Қалыптастырушы бағалау парағы № ____________
Сынып: _____
Мерзімі:__________
Тақырыбы: Қауіпсіздік ережесі. Арнайы дайындық жаттығулары
Оқу мақсаты:9.1.5.1. Қозғалыс әрекеттері кезінде сақтандыруды және өзін-өзі сақтандыруды орындау
9.1.4.1. Белгілі бір қызмет түріне денені қыздыру жаттығулар жинағын құру
№ |
Оқушының аты-жөні |
Дескрипторы |
||||||||
Тапсырма№ 1 |
Тапсырма№ 2 |
Тапсырма№ 3 |
||||||||
|
|
дене қабілеттерін дамытуға арнайы жаттығуларды құрастырады; |
құрастырған жаттығуларды орындап көрсетеді; |
.жаттығуларды орындауда қауіпсіздік ережесін сақтайды |
жылдамдық дағдыларын көрсетеді; |
ойын ережесін орындайды; |
қауіпсіздік ережесін сақтайды.
|
жаттығуды орындайды; |
төзімділік қабілетін дамытады. |
Өзінің жұмысын бағалайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |