Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ тәрбие сағаты 2 сыныптар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Педагогтің аты-жөні |
Есениязова С.О. |
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 2 «В» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Ахмет Байтұрсынұлының туғанына-150 жыл. |
|||||
Сабақ мақсаты |
1. Ахмет Байтұрсыновтың шығармашылығы, кітаптары, ғылыми еңбектері туралы мағлұмат беру. 2. Ақын өмірін оқушыларға үлгі ете отырып, өз елін сүюге, оның көркеюіне үлес қосуға тәрбиелеу 3. Оқушылардың танымдық деңгейін дамыту |
|||||
Сабақтың барысы. |
|
|||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Жұмыс ережесін келісу
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
|
Психологиялық ахуал. |
||
Ортасы |
Балалар, бүгінгі тәрбие сағатымыз Ахмет Байтұрсынұлының шығармашылық өмір жолына арналады. Ахмет Байтұрсынұлы. Осы бір есім елге таныс болғалы «Мен-қазақпын» деген азаматтың бір селт етпейтіні жоқ та шығар. -Ахмет Байтұрсынұлы өмірі туралы не білеміз, қане ортаға салайық. Ол кісі қай жылы, қай өңірде дүниеге келген? Ахмет Байтұрсынұлы Ахмет Байтұрсынұлы- қыры мен сыры мейлінше мол адам. Біріншіден, ол қазақ тілінің тұңғыш әліппесі мен оқулықтарының авторы. Ол жазған мектеп оқулықтары 1914- 1915 жылдан 1927- 1928 жылға дейін пайдаланылып келді. Қазақ оқушыларының бірнеше буыны сауатын Байтұрсынұлының “Әліпбиімен” ашып, ана тілін Байтұрсынұлының “Тіл құралы” арқылы оқып үйренді. Ахмет Байтұрсынұлы-қазақ ән-күй өнеріне де терең ой жіберген ғалым. А.В.Затаевичтің айтуынша, ол шебер домбырашы, әнші болған. Халық әндерін, күйлерін жинаған және олардың шығу тарихын да білген. 1895 жылы 1 маусымнан бастап мұғалім болады. Ақтөбе, Қостанай, Қарқаралы атырабында бала оқытады, өмір, тіршілік күресіне араласады, әділет үшін күреседі, байларға қарсылық білдіреді, патшаның отаршылық саясатын айыптайды. 1901 жылдан бастап қолы бос кездерде өзі ізденіп, сан алуан, кітаптар оқиды, әдебиетпен айналысады, оқу құралдарын жасайды, өлең – жыр тудырады. Ел ішінде жас, оқыған, еркін мінезді батыл ойшыл бедел- атағы өсе бастайды. Ахмет Байтұрсынұлы- ақын және аудармашы. Оның өлеңдері “Қырық мысал” , “Маса”, “Үзік” деген аттармен 1912 жылдан 1922 жылға дейін бірнеше рет жарияланған. “Масаға” енген өлеңдер қараңғылық, надандық, шаруаға енжарлық, қазақты шағуға дайын тұрған жылан. Оның иесі аяқтары ұзын, сары маса болып ызыңдап, ұйықтап жатқан халқын оятпақшы. (презентация) |
Берілген сұраққа жауап беріп, өз ойларын білдіру. |
Форма тивті бағалау. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
. |
|
||
Соңы |
Ахмет өмірі мен шығармашылығы келер ұрпаққа мәңгілік өнеге болып қала бермек. Ахмет рухына тағзым ете отырып, бүгінгі тәрбие сағатын осымен аяқтайық. |
Тірек сөздермен жұмыс жасау. |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Есениязова С.О. |
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 1 «В» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
«Бір ел, бір тағдыр» |
|||||
Сабақ мақсаты |
1) Оқушыларды елін сүюге, Отанға деген
мақтаныш сезімін арттыруға, еліміздің тәуелсіздігінің паш ететін
түрлі тарихи оқиғаларды зерделей отырып, егемен елімізге қамқор
болу, мемлекетімізді одан әрі нығайту, еліміздің ертеңі жастардың
қолында екенін
ұғындыру. |
|||||
Сабақтың барысы. |
|
|||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Жұмыс ережесін келісу
Әнұран орындалады. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
|
Психологиялық ахуал. |
||
Ортасы |
Мұғалім: Талай ғасырлар
бойы ата - бабаларымыз еркіндік пен тәуелсіздік таңын аңсап келген.
Иншалла олар көксеген арманға ХХ ғасырдың соңына қарай қол
жеткіздік. Соның арқасында бүгінгі таңда өз бағыт - бағдарын
ұстанған, өркениет елдер мойындаған жеке мемлекетке айналдық.
Осыған байланысты оның қадір - қасиетін оқушылар бойына сіңіру,
ұғындыру мақсатында «Бір халық – бір ел – бір тағдыр» атты ашық
тәрбие сағатын өткізіп отырмыз. |
Берілген сұраққа жауап беріп, өз ойларын білдіру. |
Форма тивті бағалау. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
. |
|
||
Соңы |
Тәуелсіз Қазақстан – ұлы
Отаным, |
Тірек сөздермен жұмыс жасау. |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Есениязова С.О. |
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 2 «В» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
«Елімнің тұңғыш Президенті» |
|||||
Сабақ мақсаты |
1. Оқушыларға Президентіміз Н.Ә. Назарбаев туралы мәлімет беру, сан қырлы талант иесі, құдіретті тұлға екенін таныту. 2. Елімізге еңсе тіктетіп, мемлекетімізді мығымдап берген, халқымызды әлемге танытып, алаш баласының абыройын ақсақтатқан Елбасының кісілік келбетін меңгерту. 3. Отанын сүюге, елжандылыққа, елі сүйген Елбасынан үлгі алуға тәрбиелеу. |
|||||
Сабақтың барысы. |
|
|||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||
450 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |