ҚМЖ “Зар заман толғауы-дәуір шыңдығы” қазақ әдебиеті 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ “Зар заман толғауы-дәуір шыңдығы” қазақ әдебиеті 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып Қазақ әдебиеті пәні “Зар заман толғауы-дәуір шыңдығы” тақырыбына арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін: _____________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті 2-сабақ

Бөлім:

2-бөлім: Толғауы тоқсан қызыл тіл

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

А.Б.Даулетиярова

Күні:

07.11.24ж

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Зар заман» толғауы – дәуір шындығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7. 1. 2. 1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

Сабақтың мақсаты

Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдай алады.

Құндылықтарға баулу

Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық

-Қазақстанның тарихын, мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және оны сақтаудың маңыздылығын түсіну;

Құндылық: бірлік және ынтымақ

-бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу;

Құндылық: әділдік және жауапкершілік

-оқу тапсырмасын орындауда табандылық таныту;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут









Сабақтың ортасы

5 минут




















10 минут















































5 минут













8 минут
















7 минут


























Сабақтың соңы

5 минут

1.Сәлемдесу

Психологиялық ахуал

«Арқаға массаж жасау»

Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады.

Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады.

Миға шабуыл

1.Шортанбай Қанайұлы өмір сүрген заман туралы не білесіңдер? ХІХ ғасырда қазақ даласында қандай тарихи оқиғалар орын алды?

2. «Зар заман» өлеңінде ақын өткен заманның келбетін қалай суреттеген?

3. Заманның тарлығының белгісі өлеңнің қай жолдарында берілген? Өз сөздеріңмен түсіндіріп көріңдер.

(3- сұрақ ЕББҚ оқушыға)

4.Шортанбай ақын өлеңінің «Зар заман» аталу себебі неде?

5. Сол кездегі ақындарды не себепті М.Әуезов «Зар заман ақындары» деп атады?


1-тапсырма

Өлең жолдарындағы автор бейнесіне сипаттама бер. Мысалдармен ойыңды дәлелде. Кейіпкер бейнесін гуманистік тұрғыдан талда.



Шығарма

дан үзінді

Автор бейнесін гуманис

тік тұрғыдан талдау

Менің түйге

нім

Дуан басы болыс тұр

Кәпірдің сөзін мақұлдап. Бейшараның пұлы жоқ,

Қорыққаннан

қақылдап.

Жарысқа кірген жақсылар,

Аша алмассың көзің деп,

Сол себепті қорқамын!



Бұ дүниенің жарығы.
Бағасы кеткен жігіттің
Бетінен алар зайыбы.
Бір алладан басқаның
Көпті қылған айыбы.
Кесапаттың кесірі
Келе ме деп керт басқа,
Сол себептен қорқамын!



Жаһаннамның белгісі —
Жалғанға болар расың.
Мұқым қылмай құдайым
Ол залымның тау басып.
Сақта құдай солардан,
Сол себепті қорқамын!




2-тапсырма

«Зар заман» өлеңінің мазмұны бойынша пікірлеріңді «ПОПС формуласы» арқылы білдіріңдер. Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ...» Екінші сөйлем: «Себебі мен оны былай түсіндіремін ...» ‚

Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдар мен дәлелдей аламын ...»

Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ...»

6-тапсырма (оқулықтан)

Шортанбай бейнесіне портреттік сипаттама беріңдер.


ЕББҚ оқушыға

Шортанбай қандай ақын?

«Топтастыру» стратегиясы бойынша Шортанбайға мінездеме бер.


Овал 1

Шортанбай



Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 2



Прямая со стрелкой 3 Прямая со стрелкой 5

Прямая со стрелкой 4 Прямая со стрелкой 6




Қорытындылау

Венн диаграммасы» арқылы Ш.Қанайұлының «Зар заман» өлеңін «Қазтуғанның қонысымен қоштасу» өлеңімен салыстырыңыздар.

Овал 2 Овал 3






Жауабы:

Ш.Қанайұлы «Зар заман» өлеңінде, ел ішіндегі әлеуметтік мәселені жырға арқау етіп, жұртқа төрелік айтатын әділ билер мен ел билеушілерінің парақорлығы мен әділетсіздігін, ел ішіндегі алауыздықты жырлап торығады.Өлеңде ел ішіндегі алауыздықты, әділетсіздікті тілге тиек еткен.






Рефлексия






Психологиялық ахуал

«Арқаға массаж жасау» Оқушылар шеңбер құрып тұрады да, мұғалімнің айтуы бойынша оңға бұрылып, ілгері қарай жүреді. Әр оқушы алдында тұрған жолдасының арқасына массаж жасауы керек. Бір минуттан кейін шеңбер теріс айналып, қайтадан алдында тұрған сыныптастарына массаж жасайды.


Сұрақтарға жауап береді.







Өлең жолдарындағы автор бейнесіне сипаттама береді. Мысалдармен ойын дәлелдейді. Кейіпкер бейнесіне гуманистік тұрғыдан талдау жасайды.





































«Зар заман» өлеңінің мазмұны бойынша пікірлеріңді «ПОПС формуласы» арқылы білдіреді.










«Топтастыру» әдісі арқылы Шортанбайға мінездеме беріледі.





Шортанбай ақылды, сыпайы, жырау және ақын. Ол бала кезінде қараторы бала болған, өткеннен кейін Ақсақал атанды. Атақты жырау.

Шығармасы арқылы Шортанбайдың заман бейнесін көрсете білген, елдің мұңын, жайын ойлайтын жырау екенін білеміз.Ақын қазақ даласына келген отарлау дың сал да рын, ха лық қа тигізер зияны мен зардабын, ел мен жер тағдырын жырлайды. Теңсіздікті, байлардың үстемдігі мен зорлығын ашық айтады.


Венн диаграммасы» арқылы Ш.Қанайұлының «Зар заман» өлеңін «Қазтуғанның қонысымен қоштасу» өлеңімен салыстырады.















Сабақты қаншалықты меңгергенін, қандай тапсырмаларда қиындық кездескенін смайликтердің түстері арқылы рефлексия жасайды.






Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!











Дескриптор

Білім алушы

-кейіпкер бейнесін гуманистік тұрғыдан талдайды;

-мысалдар арқылы өз ойын дәлелдейді;

-көңілге түйгенін жазып, ойын қорытынды

лайды.

























Дескриптор

Білім алушы

-өз ойын бір сөйлеммен білдіреді,

- бір сөйлеммен көзқарасын түсіндіреді,

-мысалдармен дәлелдейді,

-өз ойын қорытындылап, шешім шығарады.




Дескриптор

Білім алушы

-портреттік сипаттама береді,

-шығармадан дәлел келтіреді.




Дескриптор

Білім алушы

-өзіндік ерекшелігін жазады.

-өлеңдерінің тақырыбы мен мазмұн, мағына жағынан ұқсастығын атап көрсетеді





















Оқулық

7-сынып

«Атамұра» баспасы

2017жыл



Қалыптас

тырушы бағалауға арналған


тапсырма

лар жинағы

7-сынып






ОҚЫТУДАҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫНАН ЕСБОСЫН НАҒИША ҚОЖАҚ

ҚЫЗЫ











































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.12.2024
186
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі