Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Қ.Мұхамедқалиев "Тар кезең" тарихи романына менің көзқарасым. 7-сабақ
Оның қандай түрлері бар?
(оқушылар жауабы
тыңдалады).
Сабақтың
тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлері
таныстырылады.
Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырады.
Оқушылар эссе туралы түсінік
қалыптастырады.
Сабақтың тақырыбы,
мақсаты және бағалау критерийлерін
анықтайды.
Қалыптастырушы
бағалау
9-сынып
«Қазақ әдебиеті»
оқулығы
Сабақтың
ортасы
ІІІ.Мағынаны
тану
Әдеби эссенің түрлері
Бүгін біз сабағымызда әдеби-талдау эссесін
жазатын боламыз. Ол үшін әдеби-талдау эссесінің құрылымын еске
түсірейік.
Тапсырма. «Тар кезең»
тарихи романыныңидеясын ғаламдық тұрғыдан
талдап , әдеби эссе
жазыңыз.
Дескриптор:
Тақырыпты түсіну сөйлемін
жазады;
Тақырыптың өзектілігін анықтап
жазады;
Тезис
жазады.
Тапсырма. Құрылымы
бойыншанегізгі бөлімді
жазыңыз.
Дескриптор:
Негізгі бөлім бойынша тезисті қолдаушы пікір
жазады;
Аргументке дейінгі баяндау сөйлемін
жазады;
Аргумент жазады;
Аргументті
талдайды;
Абзацты қорытындылаушы сөйлемді
жазады;
Негізгі бөлімнің бір абзацынан екінші абзацына
өтетін сөйлемді жазады.
ҚБ
Негізгі бөлімнің екінші
бөлімін жазады.
Дескриптор:
Тезисті қолдаушы пікірді
жазады;
Тезиске байланысты аргументті
анықтайды;
Аргументке талдау
жасайды;
Абзацты қорытындылаушы сөйлем
жазады.
Қорытынды бөлім. Бұл
бөлімді тезиске оралу міндетті емес. Қорытынды бөлімде не
жазылады?
Дескриптор:
Қорытынды бөлімді
жазады.
ҚБ
Балалар, бүгін
сіздер әдеби-талдау эссесін жазып
шықтыңыздар.
«Автор орындығы».
Үздік эсселер «Автор орындығында»
оқылады.
Оқушылар әдеби эссенің
түрлерімен танысады.
Оқушылар
әдеби-талдау эссесінің құрылымын еске
түсіреді.
«Тар кезең» тарихи
романының идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап , әдеби эссе
жазыңыз.
Кіріспе бөлімнің
құрылымымен танысады.
Кіріспе бөлім
бойынша тақырыпты түсіну сөйлемін
жазады;
тақырыптың
өзектілігін анықтап жазады;
тезис
жазады.
Әдеби-талдау эссе
құрылымы бойыншанегізгі бөлімді
жазыңыз.
Негізгі бөлім
бойынша тезисті қолдаушы пікір
жазады;
Аргументке дейінгі
баяндау сөйлемін жазады;
Аргумент
жазады;
Аргументті
талдайды;
Абзацты
қорытындылаушы сөйлемді
жазады;
Қорытынды бөлімді
жазады.
Үздік эсселер «Автор
орындығында» оқылады.
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
Қ.Мұхамбетқалиев
«Тар кезең» романы
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз