Материалдар / Қ.Мұхамедқалиев "Тар кезең" тарихи романындағы астарлы ой. 6-сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қ.Мұхамедқалиев "Тар кезең" тарихи романындағы астарлы ой. 6-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қ.Мұхамедқалиев "Тар кезең" тарихи романындағы астарлы ой. 6-сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2024
59
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: Мұғалім:

Күні:

Сынып 9-сынып

Бөлім: «Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат»

Сабақтың тақырыбы

Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романындағы астарлы ой. .

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

Сабақтың мақсаты

Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романындағы үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады.

Бағалау критерийлері

  • Шығарма үзінділерін оқиды;

  • Шығармашылық жұмыстарда қолдана алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жинақтау, бағалау

Тілдік

мақсат

Пән лексикасы және терминология

Авторлық идея, өмір шындығы, көркем шындық пен тарихи шындық

Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер:

Менің ойымша...;

Салыстыра қарғанда...;

Өмірмен байланыстыратын болсам...;

Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...

Алдыңғы білім

Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І.Ұйымдастыру кезеңі (Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, сабаққа дайындығын пысықтау)

ІІ.Қызығушылықты ояту

Оқушылар пікірі сұралады.


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар бір-бірлеріне сұрақ қойып, кезекпен айналым жасап шығады, барлық оқушылар сұрақтарға жауап беруге ұмтылады. Үй тапсырмасын еске түсіреді.

Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі



9-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы




Сабақтың ортасы












ІІІ. Мағынаны тану. Шығарма үзіндісін толық оқып шығыңыз (оқулықтағы 250-беттегі үзіндімен жұмыс).

1-тапсырма. Мәтінді ИНСЕРТ әдісімен оқып, қажетті белгілерді қойыңдар. Маңызды ақпараттың астын сызыңдар «___».

Келіскен пікірдің жанына немесе үстіне «+» белгісін қойыңдар. Келіспеген пікірдің жанына немесе үстіне «Х» белгісін қойыңдар.

Түсінбеген мәліметтің қасына «?» белгісін қойыңдар.

Дескриптор:

  • Шығарма үзіндісімен танысады;

  • Белгілерді қою себебін түсіндіреді.

ҚБ

2-тапсырма. Неліктен Сырым батыр хандық биліктен бастартуды ұсынды?

«Қысқа сөйлемдер» стратегиясын қолданып, жауаптарыңды

дәлелдеп жазыңдар.

Дәлел___________________________________________________

Дәлел___________________________________________________

Дәлел___________________________________________________

Дескриптор:

  • Сұраққа жауап береді;

  • Жауабын мысалдармен дәлелдейді;

  • Өз көзқарасын білдіреді.

ҚБ

2.Үзіндіні пайдаланып, Сырым бидің шешендігі, қара қылды қақ жарған әділдігін сипаттап өлең немесе ойтолғау жазып шығыңыз.

«... Әйтсе де, Тұрманбет би бірден қайтып кете қоймай, қонақтарын көзбен ұзатып салып, тағы едәуір кідіріп қалды. – Апырай! – деп, ол енді міне Сырымның сыртынан әрі сүйсіне, әрі қимастықпен әлі қарап тұр. – Адам түгілі, астындағы атының, жағы түкті жылқы айуанның, жақсылығын ештеңеге айырбастамайтын, дәті берік мұндай жігіт соңына ерген кісіге сенімді серік, айнымас жолдас болмағанда, кім болады! Асылы, ел де осындай ердің соңынан ереді ғой! Тіпті, түптің түбінде бәріміз де, бәлкім, осының қасынан табылармыз, сірә!» – деп, іштей тілеулестік етіп тұрғанын өзі де аңдаған жоқ».

Дескриптор:

  • Шығарма үзіндісінде айтылған ойды түсінеді;

  • Көтерілген мәселені анықтайды;

  • Шығармашылық жұмыс жазады;

  • Өзіндік көзқарасын білдіреді;

  • Айтайын деген ойын нақты жеткізеді.

ҚБ

Бекіту. «Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісімен ой қорытындылайды.

Оқушылар үзіндімен жұмыс жүргізеді.















Шығарма үзіндісімен танысады;

Белгілерді қою себебін түсіндіреді.


Сұраққа жауап береді;

Жауабын мысалдармен дәлелдейді;

Өз көзқарасын білдіреді.









Шығарма үзіндісінде айтылған ойды түсінеді;

Көтерілген мәселені анықтайды;

Шығармашылық жұмыс жазады;

Өзіндік көзқарасын білдіреді;

Айтайын деген ойын нақты жеткізеді.


«Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісімен ой қорытындылайды















ҚБ








ҚБ











ҚБ

Әдебиет хрестоматиясы






Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы

Сабақтың соңы

5 минут

  • Кері байланыс


Үй тапсырмасы

Кейіпкерге хат жазып келу


Сабақ бойынша рефлексия

Сабаққа рефлексия жасау кезінде берілген сұрақтарға жауап беруге тырысыңыз. Сұрақтың құрылымын жабасаңыз болады.

  1. Оқушылардың барлығы оқу мақсатына жетті ме? Жетпесе, неліктен?

  2. Қолданылған дифференциация сабақтың мақсатына жетуге қалай ықпал етті?

  3. Сабақ кезеңдері уақытқа сай жүзеге асты ма?

  4. Сабақ жоспарында қандай ауытқулар болды? Неліктен?

  5. Сабақты жақсартуда не ықпал етер еді (оқыту мен оқу туралы ойланыңыз)?



.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!