Материалдар / Қ.Мұхамедқалиев "Тар кезең" тарихи романының тарихи және көркемдік құндылығы. 8-сабақ

Қ.Мұхамедқалиев "Тар кезең" тарихи романының тарихи және көркемдік құндылығы. 8-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қ.Мұхамедқалиев "Тар кезең" тарихи романының тарихи және көркемдік құндылығы. 8-сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2024
704
5 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


САБАҚ:

Мектеп:



Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:



Сынып: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:



Сабақтың тақырыбы

Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романының тарихи және көркемдік құндылығы.



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;



Сабақтың мақсаты

Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романындағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.

Шығарманы мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.



Бағалау критерийлері

  • Авторлық идеяны анықтайды;

  • Өмір шындығын таниды;

  • мазмұндас шығармамен салыстырады;

  • тарихи құндылығын бағалайды;

  • көркемдік құндылығын бағалайды.



Ойлау дағдыларының деңгейі

Жинақтау, бағалау



Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)



Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология

Авторлық идея, өмір шындығы, көркем шындық пен тарихи шындық

Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер:

Менің ойымша...;

Салыстыра қарғанда...;

Өмірмен байланыстыратын болсам...;

Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...



Осыған дейін меңгерілген білім

Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы



Сабақтың барысы:



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал

«Мен саған сенемін!» тренингі.

Қызығушылықты ояту.«Галереяда ой шарлау» стратегиясы арқылы қабырғада ілінген тұжырымды оқып, ой қорытып, сабақтың мақсатын анықтайды.


Сабақтың мақсатын анықтайды. Сабақтың тақырыбы мен бағалау критерийлері таныстырылады.

Оқушылар «Галереяда ой шарлау» стратегиясы арқылы қабырғада ілінген тұжырымды оқып, ой қорытып, сабақтың мақсатын анықтайды.






ҚБ «Түстер»





9-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы



Сабақтың ортасы

















































Мағынаны тану. Тапсырма №1. «Дөңгелек үстел» стратегиясы арқылы авторлық идея, тарихи шындық пен көркем шындық ұғымдарын талқылайды.

1.Әңгіменің авторы мен тақырып арасындағы байланыс?

2.Оқиға қай жерде өтті?

3.Оқиғаны қалай өрбітеді?

4.Оқиғада басты шешім жасаушы кім?

5.Оқиғаның негізгі идеясы неде?

6. Шығармада көркемдік шындық басым ба әлде тарихи ма?

Дескриптор:

  • Әңгіменің авторы мен тақырып арасындағы байланысты анықтайды;

  • 2.Оқиға болған мекенін біледі;

  • 3.Оқиғаның өрбіген тұсын анықтайды, дәлел келтіреді;

  • 4.Оқиғадағы басты шешім жасаушыны анықтайды, ойын дәлелдейді;

  • 5.Оқиғаның негізгі идеясын анықтайды.

  • 6. Шығармада көркемдік шындық пен тарихи шындықты талдап түсіндіреді.

ҚБ

Тапсырма №2. «Тар кезең» романындағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындайды.


Авторлық идея

Байланысы

Өмір шындығы











Дескриптор:

- Авторлық идеяны анықтайды;

- Өмір шындығын таниды;

- Авторлық идея мен өмір шындығын айқындайды.

Тапсырма. Қажығали Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы қазақ әдебиетінде қай шығармаға ұқсас

болып келеді? Өзіңіз білетін шығармалармен салыстыра талдап, шығармалардың тарихи және көркемдік құндылығын бағалаңыз.



Тарихи құндылығы

Көркемдік құндылығы

Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы







М. Шаханов «Нарынқұм зауалы»







Дескриптор:

  • Тарихи құндылығын бағалайды.

  • Көркемдік құндылығын бағалайды.

ҚБ

Бекіту.

«Дөңгелек үстел» стратегиясы арқылы авторлық идея, тарихи шындық пен көркем шындық ұғымдарын талқылайды.














«Тар кезең» романындағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындайды.








Шығармалардың тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды.

Қажығали Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы қазақ әдебиетінде қай шығармаға ұқсас

болып келеді? Өзіңіз білетін шығармалармен салыстыра талдап, шығармалардың тарихи және көркемдік құндылығын бағалаңыз.










Үзінді бойынша ой қорытындылайды.








ҚБ «Түстер»

















ҚБ «Түстер»










ҚБ «Түстер»


Әдебиет хрестоматиясы




Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы



















Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы








450 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ