Материалдар / Қ:мырза Әлі !Қызыл кітіап" поэмасының сюжеті менкомпозициясы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қ:мырза Әлі !Қызыл кітіап" поэмасының сюжеті менкомпозициясы

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖЖЖЖЖЖ
Авторы:
.
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
1510
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






Бөлім: Табиғат және адам

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасының сюжеті мен композициясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну.

Сабақ мақсаттары

Қ.Мырза Әлі «Қызыл кітап» поэмасын құрылысын талдау, мазмұнын терең түсіну.

Бағалау критерийлері

  • композициялық құрылымына талдау жасайды;

  • сөздердің мағынасын ашады;

  • мазмұнын терең түсінеді.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Тілдік

мақсат

Пән лексикасы және терминология

Авторлық идея, өмір шындығы, композиция

Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер:

Менің ойымша...;

Салыстыра қарғанда...;

Өмірмен байланыстыратын болсам...;

Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...

Алдыңғы білім

Қ.Мырза Әлі шығармашылығы

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





І. Ұйымдастыру кезеңі. Түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады.

Қызығушылықты ояту. «Байланыс тізбегі» әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіріңдер.

Овал 1

АДАМ


Овал 3

ТАБИҒАТ








Овал 4

ПАРЫЗ






ПАРЫЗ







Берілген Қ. Мырза әлінің мына өлеңінен қанда ой түйдіңдер?

Неге ауылдың лайладым бұлағын?

Неге аттым тауешкінің лағын?

Қадыр Мырзалиев

Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.


Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады.

«Байланыс тізбегі» әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіреді.







Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі


11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы






Сабақтың

ортасы



















Мағынаны тану. 1-тапсырма.

Оқушыларға «Қызыл кітап» поэмасы таратылады. Оқушылар поэманың негізгі идеясын, мақсатын анықтап, сюжеттік-композициялық құрылысын талдайды, түсіндірмелі сөздікпен жұмыс жасайды.


Шығарманың композициялық құрылысы:

Сюжеттің басталуы


Сюжеттік байланыс


Шиеленісуі


Шарықтау шегі


Шешімі



Дескрипторлар:

  • поэманың негізгі идеясын анықтайды;

  • Мақсатын анықтайды;

  • Құрылысына талдау жасайды;

  • Сөздердің мағынасын ашады.

ҚБ

Сөздік жұмыс:

Күрделі-қиын кезең

Қызыл күмбез- белгі, ескерткіш

Қызыл мандат –құжат.

2-тапсырма. Поэманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыр. «География», «Биология» пәндерінен алған білімдеріңе сүйеніп, коллажды тақырыппен байланыстырып, талдаңдар.














Дескриптор:

  • өлеңнің құрылымын анықтайды;

  • ерекшелігін көрсетеді;

  • үзінділердің ретін көрсетеді.

ҚБ

3-тапсырма.

Өлеңнен алынған үзінділерді қара сөзге айналдырып, өз ойларын қосып, өңдеп жазады.

Дескриптор:

  • Үзінділерді қисынды қолданады;

  • Қара сөзге айналдырады;

  • Өзіндік ойын қосады.


Бағалау

Әр тапсырманы орындағаннан кейін оқушылар бір-бірін дескрипторлар бойынша бағалайды.

Оқушыларға «Қызыл кітап» поэмасы таратылады. Оқушылар поэманың негізгі идеясын, мақсатын анықтап, сюжеттік-композициялық құрылысын талдайды, түсіндірмелі сөздікпен жұмыс жасайды. жасайды.









Поэманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыр. «География», «Биология» пәндерінен алған білімдеріңе сүйеніп, коллажды тақырыппен байланыстырып, талдаңдар.














Өлеңнен алынған үзінділерді қара сөзге айналдырып, өз ойларын қосып, өңдеп жазады.















ҚБ

















ҚБ



ҚБ





Қадыр Мырзалиев

«Қызыл кітап» поэмасы.

Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс. «3-2-1» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтағы 3-маңызды ақпаратты айтады, 2-ұсыныс білдіреді, 1-сұрақ қояды.



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы









Сабақ бойынша рефлексия

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!