Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
-
Сәлемдесу
- Оқушыларды
түгелдеу
- Сабаққа зейінін
аударту
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Қызығушылықты
ояту.
Оқушыларға Қ. Мырза Әлінің
нақыл сөздері ұсынылады. Оқушылар нақыл сөздердің мағынасын ашып,
мазмұнын түсіндіреді.
Сабақтың
тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
Оқушыларға Қ. Мырза
Әлінің нақыл сөздері ұсынылады. Оқушылар нақыл сөздердің мағынасын
ашып, мазмұнын түсіндіреді.
|
Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты»
әдісі арқылы бағалау
жүргізу:
*Нені жақсы деп айтуға
болатынын айта аласыз
ба?
*Не ұнамағандығы туралы айта
аласыз ба?
*Не қызықты болғандығы
туралы айта аласыз
ба?
|
11-сынып қазақ
әдебиеті
|
Сабақтың
ортасы
20
минут
|
Мағынаны
тану.
1-тапсырма. «Зерделі сұрақ,
ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын
талқылайды:
-
Шығарма атауы қандай идеядан
туындаған? Оның атауын басқаша қалай өзгертер
едің?
-
Ақын неліктен табиғаттан
кешірім сұрайды? Адамзаттың табиғат алдында парызы
қандай?
-
Автор шығармада қандай
мәселелерді көтерген?
-
«Адамзаттың табиғатсыз күні
жоқ, оны айтуға табиғаттың тілі жоқ» дегендей, табиғаттың тілсіз
болуы мүмкін бе?
Дескриптор:
1.Сұрақтарға жауап
береді
2.Шығарманың идеясын
ашады
3. Өз пікірлерін ортаға
салады
4.Дәлелдер
келтіреді.
ҚБ
2-тапсырма. Шығармадағы сипатталған
мінездеулер.
Мінездеме
|
Бойларында
сен
ұнатқан
қасиеттер
|
Бұл қасиеттер бүгінгі жастарда
бар ма?
|
|
|
|
Дескриптор:
-
Шығармадағы сипатталған
мінездеулерді іріктеп
жазады;
-
Нақты мысалдар арқылы
дәлелдейді;
-
Бүгінгі жастардың әрекетімен
салыстыра көрсетеді.
3-тапсырма:
«Кейіпкермен сырласу» әдісі
арқылы өздеріңізге ұнаған кейіпкерге өз көзқарастарыңызды білдіріп,
бүгінгі өмірмен байланыстыра хаттың түрлерін пайдаланып, хат
жазыңыздар.
Дескриптор:
1. Ойын нақты әрі қысқа
жеткізеді
2. Өз көқарасын
білдіреді
3. Бүгінгі өмірмен
байланыстырады.
ҚБ
|
Оқушылар «Зерделі
сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы «Қызыл кітап» шығармасы бойынша
білімдерін жинақтайды, шолу
жасайды.
Кейіпкерлерге
салыстырмалы мінездеме
жасайды.
Кестені толтырып,
кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын
белгілейді.
«Кейіпкермен
сырласу» әдісі арқылы өздеріңізге ұнаған кейіпкерге өз
көқарастарыңызды білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстыра хаттың
түрлерін пайдаланып, хат
жазыңыздар.
|
Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты»
әдісі арқылы бағалау
жүргізу:
*Нені жақсы деп айтуға
болатынын айта аласыз
ба?
*Не ұнамағандығы туралы айта
аласыз ба?
*Не қызықты болғандығы
туралы айта аласыз
ба?
Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты»
әдісі арқылы топтық бағалау
жүргізу:
*Нені жақсы деп айтуға
болатынын айта аласыз
ба?
*Не ұнамағандығы туралы айта
аласыз ба?
*Не қызықты болғандығы
туралы айта аласыз
ба?
|
Қ.Мырза Әлі «Қызыл кітап»
поэмасы
|
1. Оқушылардың
барлығы оқу мақсатына жетті ме? Жетпесе,
неліктен?
2. Қолданылған
дифференциация сабақтың мақсатына жетуге қалай ықпал
етті?
3. Сабақ
кезеңдері уақытқа сай жүзеге асты
ма?
4. Сабақ
жоспарында қандай ауытқулар болды?
Неліктен?
5. Сабақты
жақсартуда не ықпал етер еді (оқыту мен оқу туралы
ойланыңыз)?
|
|