Материалдар / "Қ.Мырзалиевке "Қызыл кітап" поэмасындағы авторлық идея және өмір шындығы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Қ.Мырзалиевке "Қызыл кітап" поэмасындағы авторлық идея және өмір шындығы"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қ.Мырзалиевке "Қызыл кітап" поэмасындағы авторлық идея және өмір шындығы" тақырыбындағы ҚМЖ. Сабақ мақсаты: 11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
73
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Табиғат және адам

Сынып: 11

Бөлім. Адам жанының құпиясы

Сабақтың тақырыбы

Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасындағы авторлық идея және өмір шындығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету.

Сабақтың мақсаты

Барлығы орындай алады: көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау;

Көпшілігі орындай алады:

Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін салыстыру.

Кейбір оқушылар орындай алады: көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету.

Бағалау критерийлері

  • көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтап, даралайды;

  • өмір шындығын көрсетеді.

Ойлау дағдыларының

деңгейі

  • Қолдану, талдау

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді.

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы,музыка.

Алдыңғы білім

Қ.Мырза Әлі «Қызыл кітап»

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

- Сәлемдесу

- Оқушыларды түгелдеу

- Сабаққа зейінін аударту

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Қызығушылықты ояту.

Оқушыларға Қ. Мырза Әлінің нақыл сөздері ұсынылады. Оқушылар нақыл сөздердің мағынасын ашып, мазмұнын түсіндіреді.

Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.







Оқушыларға Қ. Мырза Әлінің нақыл сөздері ұсынылады. Оқушылар нақыл сөздердің мағынасын ашып, мазмұнын түсіндіреді.


Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты» әдісі арқылы бағалау жүргізу:

*Нені жақсы деп айтуға болатынын айта аласыз ба?

*Не ұнамағандығы туралы айта аласыз ба?

*Не қызықты болғандығы туралы айта аласыз ба?


11-сынып қазақ әдебиеті

Сабақтың ортасы



20 минут




















Мағынаны тану.

1-тапсырма. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылайды:

  • Шығарма атауы қандай идеядан туындаған? Оның атауын басқаша қалай өзгертер едің?

  • Ақын неліктен табиғаттан кешірім сұрайды? Адамзаттың табиғат алдында парызы қандай?

  • Автор шығармада қандай мәселелерді көтерген?

  • «Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, оны айтуға табиғаттың тілі жоқ» дегендей, табиғаттың тілсіз болуы мүмкін бе?

Дескриптор:

1.Сұрақтарға жауап береді

2.Шығарманың идеясын ашады

3. Өз пікірлерін ортаға салады

4.Дәлелдер келтіреді.

ҚБ

2-тапсырма. Шығармадағы сипатталған мінездеулер.

Мінездеме



Бойларында

сен ұнатқан

қасиеттер

Бұл қасиеттер бүгінгі жастарда бар ма?





Дескриптор:

  • Шығармадағы сипатталған мінездеулерді іріктеп жазады;

  • Нақты мысалдар арқылы дәлелдейді;

  • Бүгінгі жастардың әрекетімен салыстыра көрсетеді.

3-тапсырма:  «Кейіпкермен сырласу» әдісі арқылы өздеріңізге ұнаған кейіпкерге өз көзқарастарыңызды білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстыра хаттың түрлерін пайдаланып, хат жазыңыздар.

Дескриптор:

1. Ойын нақты әрі қысқа жеткізеді

2. Өз көқарасын білдіреді

3. Бүгінгі өмірмен байланыстырады.

ҚБ


Оқушылар «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы «Қызыл кітап» шығармасы бойынша білімдерін жинақтайды, шолу жасайды.







Кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме жасайды.


Кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілейді.


«Кейіпкермен сырласу» әдісі арқылы өздеріңізге ұнаған кейіпкерге өз көқарастарыңызды білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстыра хаттың түрлерін пайдаланып, хат жазыңыздар.







Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты» әдісі арқылы бағалау жүргізу:

*Нені жақсы деп айтуға болатынын айта аласыз ба?

*Не ұнамағандығы туралы айта аласыз ба?

*Не қызықты болғандығы туралы айта аласыз ба?


Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты» әдісі арқылы топтық бағалау жүргізу:

*Нені жақсы деп айтуға болатынын айта аласыз ба?

*Не ұнамағандығы туралы айта аласыз ба?

*Не қызықты болғандығы туралы айта аласыз ба?







Қ.Мырза Әлі «Қызыл кітап» поэмасы









Сабақтың соңы

5 минут


Кері байланыс.

Сабақта не қиын болды? Не оңай болды?

Оқушылар стикерге пікір жазып қалдырады.

Мен үшін маңызды бір ақпарат...

Қиындық тудырған тапсырма не сұрақ...

Мен үйрендім не білдім...





Үйге тапсырма:

Поэманы тілдік ерекшелігіне қарай талдау.



Сабақ бойынша рефлексия

1. Оқушылардың барлығы оқу мақсатына жетті ме? Жетпесе, неліктен?

2. Қолданылған дифференциация сабақтың мақсатына жетуге қалай ықпал етті?

3. Сабақ кезеңдері уақытқа сай жүзеге асты ма?

4. Сабақ жоспарында қандай ауытқулар болды? Неліктен?

5. Сабақты жақсартуда не ықпал етер еді (оқыту мен оқу туралы ойланыңыз)?



















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!