Материалдар / Қ.Мырзалиевтің "Қызыл кітап" поэмасындағы көркемдік ерекшелігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қ.Мырзалиевтің "Қызыл кітап" поэмасындағы көркемдік ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қ.Мырзалиевтің "Қызыл кітап" поэмасындағы көркемдік ерекшелігі" тақырыбындағы ҚМЖ. Сабақ мақсаты: 11.2.3.1 - шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
1633
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Пәні: қазақ әдебиеті

Мектеп:


Күні:

Сынып: 11 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Бөлім: Табиғат және адам

Сабақтың тақырыбы

Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасының көркемдік ерекшелігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.3.1 - шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау.

Сабақтың мақсаты

«Қызыл кітап» поэмасындағы шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау.

Бағалау критерийлері

  • Көркемдегіш құралдарды ажырата алады;

  • Қолдану аясын түсініп, талдай алады;

  • Автор стиліне баға бере алады.

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Қолдану, талдау

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

2.Қызығушылығын ояту. Ой шақыру. Берілген суретті «Қызыл кітап» поэмасының идеясымен байланыстыра суреттеңіз.

Оқушыларға сабақтың мақсатын, бағалау критерийлерін, күтілетін нәтижені түсіндіріледі

Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Ой шақыру. Берілген суретті «Қызыл кітап» поэмасының идеясымен байланыстыра суреттеңіз.

Оқушыларға сабақтың мақсатын, бағалау критерийлерін, күтілетін нәтижені түсіндіріледі.


ҚБ


11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы





Сабақтың ортасы






















ІІІ. Мағынаны тану. Жазушы тілі.

1-тапсырма. «Қызыл кітап» поэмасындағы жазушы тілінің сөздігі.

Жазушы тілі

Мысал

Мақал – мәтел


Шешендік сөздер


Басқа тілден енген сөздер


Тұрақты тіркес


Көнерген сөз


Жазушы жиі қолданатын сөздер



2-тапсырма. Шығармадағы көркемдегіш құралдарды (троп пен фигура) анықтау

Шығарманың үзіндісін кесте бойынша талдау.

Көркемдегіш құрал

Үзінді

Беретін мағынасы







Дескриптор:

  1. Шығармадағы жазушының тілін анықтайды;

  2. Шығармадағы көркемдегіш құралдарды тауып, талдай алады.

Бір-біріне кері байланыс береді.

2-тапсырма. Зерттеу сұрақтары арқылы автор стилін анықтау мақсатында әр топ ашық сұрақтарын құрастырады.

(Оқушылардың топта өзара сұрақ құрастыруына мүмкіндік беріңіз. Егер уақыт жетімсіздігі болса, дайын клишелерді беруге болады.)

1. Ақынның поэмасына негізгі арқау болған тақырып не?

2. Автор өзі көтерген мәселені қаншалықты аша білген?

3. Автордың стиліне баға беріңіз

Дескриптор:

  • Әр топ бір-бірінің сұрақтарына жауап бере алады;

  • Автор стиліне баға бере алады

Бағалау. Кері байланыс бере отырып, топ арасында төмендегі бағалау кестесі арқылы бір-бірін бағалайды:

Қ. Мырза Әлі «Қызыл кітап» поэмасындағы жазушы тілінің сөздігі кестесін толтырады.






Шығармадағы көркемдегіш құралдарды (троп пен фигура) анықтайды.







Зерттеу сұрақтары арқылы автор стилін анықтау мақсатында әр топ ашық сұрақтарын құрастырады.

















ҚБ






ҚБ


Әдебиет теориясы




«Қызыл кітап» поэмасын таратпа материалдар арқылу ұсыну




















Сабақты бекіту

4 мин

Қ. Мырза Әлі туралы пікірлер.



Қ. Мырза Әлі туралы тың деректер тыңдайды.



ҚБ



https://massaget.kz/layfstayl/debiet/kkzhiek/24361/



Рефлексия

5 мин


«Бес минуттық эссе»

Бүгінгі сабақ жайлы Не түсінді? Не қиын болды? Қандай сұрақтары бар? Осы сұрақтар аясында бес минут ішінде кері байланыс жазып шығады.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабаққа рефлексия жасау кезінде берілген сұрақтарға жауап беруге тырысыңыз. Сұрақтың құрылымын жабасаңыз болады.

  1. Оқушылардың барлығы оқу мақсатына жетті ме? Жетпесе, неліктен?

  2. Қолданылған дифференциация сабақтың мақсатына жетуге қалай ықпал етті?

  3. Сабақ кезеңдері уақытқа сай жүзеге асты ма?

  4. Сабақ жоспарында қандай ауытқулар болды? Неліктен?

  5. Сабақты жақсартуда не ықпал етер еді (оқыту мен оқу туралы ойланыңыз)?







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!