Сабақтың
басы
|
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру.
2.Қызығушылығын ояту. Ой
шақыру. Берілген суретті «Қызыл кітап»
поэмасының идеясымен байланыстыра
суреттеңіз.
Оқушыларға
сабақтың мақсатын, бағалау критерийлерін, күтілетін нәтижені
түсіндіріледі
|
Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
Ой
шақыру. Берілген суретті «Қызыл кітап»
поэмасының идеясымен байланыстыра
суреттеңіз.
Оқушыларға сабақтың
мақсатын, бағалау критерийлерін, күтілетін нәтижені
түсіндіріледі.
|
ҚБ
|
11-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
ІІІ. Мағынаны
тану. Жазушы
тілі.
1-тапсырма. «Қызыл кітап»
поэмасындағы жазушы тілінің
сөздігі.
Жазушы
тілі
|
Мысал
|
Мақал –
мәтел
|
|
Шешендік
сөздер
|
|
Басқа тілден енген
сөздер
|
|
Тұрақты
тіркес
|
|
Көнерген
сөз
|
|
Жазушы жиі
қолданатын сөздер
|
|
2-тапсырма.
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды (троп пен фигура)
анықтау
Шығарманың үзіндісін
кесте бойынша талдау.
Көркемдегіш
құрал
|
Үзінді
|
Беретін
мағынасы
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-
Шығармадағы
жазушының тілін анықтайды;
-
Шығармадағы
көркемдегіш құралдарды тауып, талдай
алады.
Бір-біріне кері
байланыс береді.
2-тапсырма. Зерттеу сұрақтары арқылы
автор стилін анықтау мақсатында әр топ ашық сұрақтарын
құрастырады.
(Оқушылардың топта
өзара сұрақ құрастыруына мүмкіндік беріңіз. Егер уақыт жетімсіздігі
болса, дайын клишелерді беруге
болады.)
1. Ақынның поэмасына
негізгі арқау болған тақырып
не?
2. Автор өзі
көтерген мәселені қаншалықты аша
білген?
3. Автордың стиліне
баға беріңіз
Дескриптор:
Бағалау. Кері байланыс бере отырып, топ
арасында төмендегі бағалау кестесі арқылы бір-бірін
бағалайды:
|
Қ. Мырза Әлі «Қызыл
кітап» поэмасындағы жазушы тілінің сөздігі кестесін
толтырады.
Шығармадағы
көркемдегіш құралдарды (троп пен фигура)
анықтайды.
Зерттеу сұрақтары
арқылы автор стилін анықтау мақсатында әр топ ашық сұрақтарын
құрастырады.
|
ҚБ
ҚБ
|
Әдебиет
теориясы
«Қызыл кітап»
поэмасын таратпа материалдар арқылу
ұсыну
|