Материалдар / Қобыланды батыр жыры 5 класс

Қобыланды батыр жыры 5 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жатқа айтады Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2021
388
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


САБАҚ: 2

Мектеп: Қорғантұз жалпы орта білім беретін мектебі

Күні: 10.10.2020 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Л. Изтлеуова

Сынып: 5

Оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы



«Қобыланды батыр» жыры

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т/Ж3.Көркем шығармадағы образ


Т/Ж4.Шығарма үзінділерімен жұмыс

Сабақтың мақсаттары

Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жатқа айтады

Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады.

Бағалау критерийлері

Жырдан үзінді айтады.

Жырдың үзіндісі арқылы кейіпкер бейнесін ашады.

Тілдік мақсаттар

Тақырып бойынша өз ойларын сауатты және дәлелді жеткізе білуге даярлау, зерттеу қабілеттерін дамыту

Пән лексикасы және терминология: астарлы ой

Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер: таңдау, іріктеу, салыстыру, анықтау, баяндау


Осыған дейін меңгерілген білім

«Қобыланды батыр» жырының мазмұнымен танысу

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)

Дереккөздер

Сабақтың басы








5 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі

(Оқушылар назарын сабаққа аударамын,сабақ мақсатымен ,тақырыбымен таныстырамын , топқа бөлінеді)

Қызығушылықты ояту

https://www.youtube.com/watch?v=_pOgd96qfpc

Бейнематериал көреді.


  • Үзіндіде қай кейіпкер туралы айтылады?

Оқушылар кейіпкер бейнесіне пікір айтады





Сабақтың ортасы



30 минут

Берілетін тапсырмалар :

1.Оқушылар өздері жаттап келген жыр үзінділерін дыбыс шкаласы бойынша кезектесіп айтады.


2. Оқушылар үзінділерді тыңдай отырып, кейіпкер бейнесін ашатын жолдарды жазып алады.
3. Мұғалім оқушыларға Қобыланды туралы бірнеше үзінді таратады.

Оқушылар Қобыланды образы мен іс-әрекетін сипаттайтын тірек сөздердің астын сызады. Олар асты сызылған сөздердің Қобыланды образын ашудағы нақты әсерін талқылайды.


4.Оқушылар айтып жатқанда тыңдай отырып кесте толтырады


Кейіпкер

Жырдағы әрекеті

Образы

Оқушыныңөз ойы

Қобыланды





Дескриптор:

Жырдағы кейіпкердің әрекетін талдайды.

Кейіпкерге мінездеме береді.

Өзіндік көзқарасын танытады.


Shape6 Shape5 Shape1 Shape4 Shape3 Shape2

Сабақтың соңы

5 минут

ІІІ. Ойтолғаныс

«Қобыланды батыр» жыры несімен есіңізде қалады?

Сабақты бекіту үшін оқушылар пікірі сұралады.


Бағалау

5 минут


Кері байланыс


3 «Қ»

Маған қиын болды

Маған қызық болды

Маған қажет болды




Үй тапсырмасы

Жырдан өзі таңдаған бір кейіпкерге хат жазып келеді.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ