«Қобыланды батыр» жыры. Тарих және жыр

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Қобыланды батыр» жыры. Тарих және жыр

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қобыланды батыр» жырындағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығына баға береді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 1. Таза, мінсіз асыл сөз

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«Қобыланды батыр» жыры. Тарих және жыр

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар орындай алады: «Қобыланды батыр» жырындағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығына баға береді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: «Қобыланды батыр» жырындағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалай отырып, қазіргі өмірмен байланысын анықтайды

Кейбір оқушылар орындай алады:

«Қобыланды батыр» жырындағы эпизодтардың тарихи құндылығына қатысты өзіндік көзқарастарын білдіреді

Тілдік мақсаттар


Оқушылар орындай алады:

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Құндылық, сауыт, болат, садақ, қозыжауырын жебе, күйме, көш, қият, қосын, сөз маржаны, құндылық,


Талқылауға арналған сұрақтар:

«Қобыланды батыр» жырындағы құндылықтар қазіргі заман адамдарына қалай әсер етеді?


Құндылықтарға баулу

Отанды қорғау, ұлттық құндылық, отбасы, адамгершілік құндылықтарға баулу

Пәнаралық байланыс

Тарих, қазақ тілі

Тақырып бойынша алдыңғы білім

«Қобыланды батыр» жырының мазмұнын біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

5-сынып Қазақ әдебиет оқулығы «Атамұра» баспасы даярлаған

2017

«Қобыланды батыр» жыры

30-бет

Сабақтың басы





















3 минут






Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу «Өзгертулерді тап»

Оқушылар жұптарға бөлінгеннен кейін оларға мынандай тапсырмалар беріледі.

-Жұбыңызға қарама-қарсы тұрып, бір-біріңізге 10-15 секундтай қарап алыңыздар.

-Енді сырт айналып, бір-біріңізге арқа беріп тұрыңыздар. Сыртқы пішініңізге, киіміңізге, шашыңызға қандай да болмасын үш өзгерту енгізіңіз.

Бұл жерде оқушылар шаштарының жатуын өзгертіп, сыртқы киімін, сағат, сырға немесе көзілдірігін шешіп немесе киіп, сыртқы пішіндерін өзгертулері керек.

-Екі жақ та өзгертулерді аяқтағанда, бір-біріңізге қараңыздар да, сол өзгертулерді табыңыздар.


Топқа бөлу.

Пазл құрастыру арқылы топқа бөлу. Оқушылар жылқының, батырдың, семсердің суреттерінің қиындыларын құрастырады және сол арқылы топтарға бөлінеді.

Топтардың аттары «Тайбұрыл», «Қобыланды», «Семсер» болады


Сабақтың мақсатымен таныстыру



Сабақтың ортасы





10 минут










































8 минут

























6 минут





























3 минут









10 минут



  1. тапсырма


1 тапсырма. (Ө;Ж;Т)

«Ойлан. Жұптас. Пікірлес» әдісі

бойынша тарихи құндылығы бар эпизодтарды «Уақыт тізбегі» графикалық органайзер бойынша жинақтау

Жеке отырып, эпизодтарды тізбектейді;

Жұптасып іріктеп, толықтырады;

Топпен талқылайды.


Shape1



(Қ) «Бутерброд» әдісі бойынша топтық жұмысты бағалайды

Екі жұмсақ: - Маған ұнады, себебі...

Бір қатты: - Келесі жолы... (Неліктен толықтыруды қажет етеді?)



Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар


Бөлім

Тақырып

«Қобыланды батыр» жыры. Тарих және жыр.

Оқу мақсаты

Б/С1. Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Жинақтау, бағалау


Бағалау критерийлері

Жырдағы тарихи құндылығы бар эпизодтарды жинақтайды

Шынайы өмірмен салыстыра байланыстырады

Тарихи құндылығына байланысты өз ой-тұжырымдарын жасайды

Тапсырма


1-тапсырма. «Қос диаграмма» графикалық органайзерді қолдана отырып, Қобыланды батырды шынайы өмірдегі батырлардың ерлік істерімен салыстыру



Shape3 Shape2 Shape4

Shape6 Shape8 Shape5 Shape7

Shape9

Shape14 Shape15 Shape12 Shape13 Shape11 Shape10

Shape16 Shape18

Shape24 Shape23 Shape22 Shape21 Shape20


Shape25 Shape27 Shape26






2-тапсырма. «Балық қаңқасы» графикалық органайзер арқылы жырда кездесетін құндылықтарға қатысты эпизодтарды тақырыптар бойынша жазып шығып, өзіндік ой-тұжырым жасайды

Бас қаңқасы – тақырып

Қабырға қаңқалары – құндылықтар

Құйрық қаңқасы – өзіндік ой-тұжырым

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Жырдағы тарихи құндылығы бар эпизодтарды жинақтайды

Шынайы өмірмен салыстыра байланыстыру арқылы өз ой-тұжырымдарын жасайды

Тарихи құндылығы бар эпизодтарды тақырыптар бойынша анықтайды

Шынайы өмірдегі батырларды жырдағы батырлармен салыстыра байланыстырады

Тарихи құндылығына байланысты өзіндік көзқарастарын білдіреді





(Қ) Дескриптор арқылы жұптасып, бірін-бірі бағалайды



Сергіту сәті: «Аустралия жаңбыры»

Мұғалім көрсеткен қимылды қайталап жасайды




Блум таксономиясы бойынша саралау жұмысына арналған тапсырма:


Білу

Қобыланды батырдың бойында кездесетін құндылықтарды өз сөзіңмен сипаттап жаз

(5-7 сөйлем)

Түсіну

Қобыланды, Құртқа, Қараманның бойындағы құндылықтарды салыстыр

(5-7 сөйлем)

Қолдану

Жырдағы негізгі оқиға желісін сипаттау үшін сурет сал

Талдау

Қобыланды батырдың бойында кездесетін құндылықтарды маңыздылығына қарай ажыратып жазып шық

(5-7 сөйлем)

Жинақтау

Қобыланды батырдың ерлік істеріне қатысты 1, 2 шумақ өлең жаз


Бағалау

Қобыландының ең маңызды әрекетіне баға береді

(5-7 сөйлем)


(Қ) Оқушылардың жауаптары өзара топ ішінде «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады:

Басбармақ жоғарыға қарай: «Өте жақсы жауап»
Басбармақ көлденең: « Жақсы жауап»
Басбармақ төмен қарай: « Жауапқа қанағаттанбадым»









Үлестірме материалдар жинағы

8-күн







Майк Гершон ҚБ 8-бет


































Үлестірме материалдар жинағы

8-күн






















Үлестірме материалдар жинағы

8-күн










































Асхат Алимов

«Оқытудағы интербелсенді әдіс-тәсілдер»
















Үлестірме материалдар


Сабақтың соңы


5 минут

Рефлексия

«3 – 2 – 1»

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет


Қосымша ақпараттар


Саралау – Сіз қандай

тəсілмен көбірек қолдау

көрсетпексіз? Сіз басқаларға

қарағанда қабілетті

оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасын

сақтау

Сабақта «Блум таксономиясы» бойынша білім алушылардың танымдық деңгейіне байланысты саралау тапсырмасын беремін. Білім алушылардың қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсетіп отырамын.

Сабақтың барысында білім алушылар «Бутерброд» тәсілі арқылы топтық жұмысты бағалайды, дескрипторлар арқылы жұптасып, бірін-бірі бағалайды, саралау жұмысы бойынша оқушылардың жауаптары өзара топ ішінде «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

Денсаулық сақтау

технологиялары.

Сабақта ширату жаттығулары, «Аустралия жаңбыры» атты сергіту

жаттығулары мен

белсенді жұмыс түрлерін

қолданамын

Сабақ бойынша

рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу

мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп

ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.

Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап

беріңіз.


Кері байланыс. Бутерброд әдісі

Рефлексия. «3 – 2 – 1»

3 маңызды ақпарат

Қиындық тудырған 2 аспекті

Ұнаған 1 іс-әрекет

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге

назар аудару қажет?



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
5711
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі