"Қобыланды батыр" жыры. Тарих және жыр

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Қобыланды батыр" жыры. Тарих және жыр

Материал туралы қысқаша түсінік
5.3.1.1 шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау мақсатына құрылған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

«Таза, мінсіз асыл сөз»

Педагогтың аты-жөні:

Ражанова А.

Күні:

08.10.24ж.

Сынып: 5А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Қобыланды батыр» жыры. Тарих және жыр

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.3.1.1 шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;

Сабақтың мақсаты:

Шығарманың тарихи эпизодын анықтап, жырдың тарихи құндылығына өзіндік пікір береді.



Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

«Миға шабуыл».

Оқушыларды сабақ мақсатына жетелеу үшін сұрақтар қойылады.





«3сұрақ» әдісі.


-Бұл жырды не үшін тарихи жыр деп атайды?

-Қобыланды мен Құртқаның бойындағы қандай қасиеттерді бағаар едіңіз?

Оқушылардың түрлі пікірлері тыңдалады.


Әр топ келесі топтарға «Қобыланды батыр» жырына байланысты 3 сұрақ қояды. Келесі топтар жауап береді. Жауапты қанағат етсе, қабылданады. Қанағат етпесе, өз тобының мүшелері дұрыс жауап беруге тырысады.


Бас бармақ

Оқулық, жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы

«Қобыланды батыр» жырынан бейнежазба көрсетеді.

Бейнежазба бойынша сұрақтарға жауап береді.

1.Қазақ батырлары қандай қару түрлерін пайдаланған?

2.Сол кезде тағы қандай қару-жарақ түрлерін пайдаланған?

3.Бұрынғы батырлар мен бүгінгі батырлардың қандай ұқсастығы бар деп ойлайсыңдар?


Мұғалімнің кері байланысы арқылы

1-тапсырма.

Қобыланды батырдың , Қараманның, Құртқаның бойында кездесетін құндылықтарды жазу.

3-4 сөйлеммен батыр бойындағы құндылықтарды жазып шығады.

Дескриптор:

-Құндылықтарды анықтайды;

-өз сөзімен сипаттап жазады;

-кейіпкерлер бойындағы құндылықтарды салыстырады.


Мадақтау сөздері арқылы

2-тапсырма.

«Балық қаңқасы» графикалық органайзері арқылы жырда кездесетін құндылықтарға қатысты эпизодтарды тауып, қзіндік ой-тұжырым жазу.

Бас қаңқасы –тақырып

Қабырғасы – құндылықтар

Құйрық- қорытынды.


Дескриптор:

-Тарихи құндылығы бар эпизодтарды тақырыптар бойынша  анықтайды

- Шынайы өмірдегі батырларды жырдағы батырлармен салыстыра байланыстырады

- Тарихи құндылығына байланысты өзіндік көзқарастарын білдіреді


Мадақтау сөздері арқылы

Сабақтың соңы

Ой –толғаныс.

-Ел тәуелсіздігі үшін күрескен батырларды білеміз бе?

-Олардың есімдері тарихта қала алды ма?

-Сенің қосар үлесің қандай?

Оқушылар бағаланады.

Үй тапсырмасын жазып алады.

ФБ





Shape2 Shape5 Shape4 Shape3 Shape1









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.10.2024
225
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі