Қоғамдық саяси өмір

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қоғамдық саяси өмір

Материал туралы қысқаша түсінік
Қоғамдық саяси өмір
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Қазақстан тарихы

Күні: 17. 01.2019ж

Сынып: 9«Б»

«Г.Титов атындағы №54 ЖОМ.КММ»

Мұғалімнің аты жөні:Кенжебекова Айбала

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:


Қоғамдық саяси өмір

Оқу мақсаттары:

Республиканың 1954-1965 ж қоғамдық саяси өмірі туралы анықтау

Сабақ мақсаттары:

1950 ж ортасындағы біршама прогресшіл бастамалар туралы анықтау

Республиканың қоғамдық саяси жағдайы туралы сипаттау

Қазақстанның мәдени ,ғылыми және сауда қатынастары туралы түсіндіру

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу

Түсіну

Бағалау критерийлері

1950 ж ортасындағы біршама прогресшіл бастамалар туралы анықтайды

Республиканың қоғамдық саяси жағдайы туралы сипаттайды

Қазақстанның мәдени ,ғылыми және сауда қатынастары туралы түсіндіреді

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Жаңа тақырыпты меңгереді, қосымша мәліметтер алады

Терминдік сөздер: комсомол,совхоз,колхоз,пионер, отарлық саясат, делегация идиология



Талқылауға арналған сұрақтар:

1950-1960 ж Қазақстанның саяси жағдайы туралы талдау

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік - Ел» ұлт жоспары бойынша : «Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік,өңірлік мәселелерді шешуге жаhандық тұрғыдан қатысуы»

Пәнаралық байланыс

География

АКТ қолдану дағдылары

Оқулық,стикерлер,Бас бармақ,карта ,жұмыс дәптер,

Бастапқы білім

Ұлы Отан соғысы

Жоспарлан

ған уақыт

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басталуы

10 мин

Ұйымдастыру кезеңі

О қушылармен сәлемдесу

Кезекші мәлімдемесі бойынша түгелдеу

Психологиялық ахуал қалыптастыру,

Топқа бөлу

«Кім біледі?» әдісі бойынша сұрақ-жауап қойылады.

1989ж 22 қыркүйек - «Тіл туралы» заң қабылданды. Қазақ тілі мемлекеттік тіл мәртебесіне ие болғанын айтады .
1992ж - Дүниежүзі қазақтарының І құрылтайы болды.
1992ж - «ҚР көші - қон туралы» Заңы қабылданды.
1995ж – «ҚР тұратын шетел азаматтарының құқықтары туралы» Заң қабылданғанын айтады
1995 ж - Қазақстан Халықтар Ассамблеясы құрылды
1997ж - «Көші - қон және демография агенттігі» құрылғанын анықтайды

Қ,Б«Бас бармақ»

Карта,

оқулық,

стикерлер,

смайликтер

Сабақтың ортасы

20мин

Жаңа сабақ мақссатымен таныстырып өтемін

Джигсо әдісі бойынша мына тақырыптарды бөліп беремін:

1-тапсырма: Мәтінмен жұмыс

Кеңестік қоғамның әлеуметтік проблемалары

Республиканың 50 ж қоғамдық саяси жағдайы

Қазақстанның сауда байланыстары

Дескриптор:

Әлеуметтік проблемалар туғызған наразылық туралы анықтайды

Қазақстанның қоғамдық саяси жағдайын түсіндіреді

Ғылыми және мәдени байланыстарын сипаттайды

Қ.Б «Бас бармақ»

2- тапсырма «Ой толғау »әдісі арқылы

Орталық саясат,Делегация дегенміз не?

М. Елікбаев не үшін қудаланды ?

Теміртау қаласындағы толқулардың себебі неде?

1950-1960 ж Қазақстанның саяси жағдайы

3-тапсырма Кесте толтыру 1950 ж қоғамдық саяси өмір

КОКП ОК –нің 1956 ж маусымда қабылданған қаулысы

Теміртаудағы толқулардың себеп тері

Елікбаев не үшін қудалауға ұшырады




Дескриптор:

1 .1950 жқоғамдық саяси өмір кедергілері туралы анықтайды

Қ.Б «Бас бармақ»


Соңы (10мин)

Оқушылыр жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жапсырады .өз пікірлерін айтып, сабақ қорытындылады

Үй тапсырмасы Тақырыпты Оқып келу


Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қауіпсіздік және қорғау ережелері

АКТ –мен байланыс








«Бас бармақ»


Рефлексия (4мин)

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен?




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ?


2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2019
855
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі