Сыныбы: 9 | Күні: |
Сабақтың тақырыбы
| §16.Қоғамның саяси өмірі.
|
Мақсаты
| Қоғамның саяси өміріндегі- Ұлт жоспары Н.Назарбаевтың бес институттық реформасын жүзеге асыруға бағытталған 100 нақты қадам туралы біліммен сусындау. |
Күтілетін нәтижелер
| А. Саясат, саяси жүйе және саяси қызмет субьектілері, адамдар арасындағы еріктік қатынастардың көрінісі туралы біледі.В. Демократиялық ұстанымдарды жүзеге асырудың басты кепілі халықтың саяси сауаттылық деңгейі екенін саралап, «аурулардың сыртқы белгілерін» сылап- сипап қою емес, оларды «жүйелі емдеу» болып табылатын қоғам мен мемлекетті түбегейлі қайта өзгертуге негіздей, қоғамымыздағы мәселелерді талқылайды. С. «100 нақты қадам»- бұл жаһандық және ішкі сын- қатерлерге жауап және сонымен бір мезгілде, жаңа тарихи жағдайларда Ұлттың дамыған мемлекеттердің отыздығына кіруі жөнінде жоспары екенін зерделейді. |
Керекті жабдықтар
| Адам. Қоғам. Құқық оқулығы, флипчарт, ақ парақ, қалам сап, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, бланкілер және фламастер, Бейне роликтер, карта, тірек- сызба, интербелсенді тақта. |
Сабақ барысы: |
Сабақ кезеңдері | Уақыты
| Мұғалім әрекеті
| Оқушы әрекеті |
Кіріспе
| 5мин
| Ұйымдастыру. Амандасу. «Бір шаңырақ астында»әдісі арқылы топқа бөлу,
«Бинго» әдісімен үй тапсырмасын сұрау,
АББҚ бар оқушыға бағдар карта беру.
| Топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.Оқушылар «Бинго» әдісі арқылы үй тапсырмасына дайындығын көрсетеді. «Бағдаршам» әдісі арқылы өзара бағалау. |
Тұсаукесер
| 5мин
| Табыс критерийлері: А. Саясат, саяси жүйе және саяси қызмет субьектілері, адамдар арасындағы еріктік қатынастардың көрінісі туралы білу.В. Демократиялық ұстанымдарды жүзеге асырудың басты кепілі халықтың саяси сауаттылық деңгейі екенін саралап, «аурулардың сыртқы белгілерін» сылап- сипап қою емес, оларды «жүйелі емдеу» болып табылатын қоғам мен мемлекетті түбегейлі қайта өзгертуге негіздей, қоғамымыздағы мәселелерді талқылау. С. «100 нақты қадам»- бұл жаһандық және ішкі сын- қатерлерге жауап және сонымен бір мезгілде, жаңа тарихи жағдайларда Ұлттың дамыған мемлекеттердің отыздығына кіруі жөнінде жоспары екенін зерделеу.Бейне фильмінен үзінді |
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады. |
Негізгі бөлім
| 25мин
| «Кезбе тілші» әдісімен қоғамның саяси өмірі туралы жаңалықтар бағдарламасын жасау.
/ Ұлт жоспары Н.Назарбаевтың бес институттық реформасын жүзеге асыруға бағытталған 100 нақты қадам туралы /
| Топтар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін оқып, бөліп берілген материалдарды меңгеріп, бағдарлама жасайды. Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы өз ара бағалайды.
|
Қорытынды
| 10 мин |
«Сұрақты ұстап ал!» әдісі арқылы жаңа сабақты бекіту.
«Блоб ағашы» арқылы кері байланыс, | Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады. |