×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру Республикалық чаттарға қосылу нұсқаулығын көру үшін осы сілтемені басу керек https://blog.ust.kz/422
Сайт бойынша сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Қоғамның саяси өмірі.Қоғам және саясат,қоғамның саяси жүйесі.

Автор:Пирназаров Ергали Мырзамуратович
Бағыты: Адам және қоғам
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-19

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Адам және қоғам пәні бойынша 9-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары.Материал оқулық пен әдістемелік нұсқаулыққа сүйеніп жазылған.9-сынып мұғалімдеріне оқу үдерісінде тәжірибе алмасуда таптырмас материал.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары Тексерілді: ________________

Сабақ: Адам.Қоғам.Құқық

Мектеп : Мақталы ЖОМ КММ



Күні:10.11.2018ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Пирназаров Ергали Мырзамуратович


Сынып: 9

Тақырыбы:.Қоғам түсінігі.Қоғамның пайда болуының негізгі тұжырымдамасы


Сабаққа негізделген

оқу мақсаты

Қоғам –ерекше құбылыс екенін сипаттау,ашып көрсету,айқындау.


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:Қоғамды тұтас жүйе ретінде сипаттайды




Оқушылардың басым бөлігі:Қоғам және оның құраушы бөліктері туралы өз білімін көрсетеді.




Кейбір оқушылар:Адам мен адам,адам мен қоғам,қоғам мен табиғат арасындағы байланыстарды туралы сипаттайды.



Бағалау критерийі

1. Қоғам ұғымы дегенді түсіну

2.Қоғамды құраушы бөліктер екенін сипаттау

3.Қоғамдағы адамдардың арақатынастарын сипаттайды.


Тілдік мақсат

Оқылым-жазылым: АКТ-ны қолдана отырып, адамдардың өзара әлемі туралы өз білімдерін арттырады.


Тыңдалым: «Миға шабуыл» әдісін пайдалана отырып ,өзгелердің пікірлерін тыңдайды.


Жазылым-айтылым: « Ойлан,бірік,бөліс»әдісі арқылы білімін көрсетеді.


Тіркес сөздер мен терминдер:

Философия,органикалық,психикалық,коммуникативті,перцевтивті


Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Төте және жанама қарым-қатынастар арасындағы айырмашылықтарды сипаттайды.


Құндылықтарға баулу.

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы


Пәнаралық байланыс

тарих


Алдыңғы оқу

Адам.Қоғам.Құқық.


Жоспар



Жоспарланған уақыт


Сабақтың

басы

Ұйымдастыру:

3 минут

Үй жұмысын

тексеру.

5 минут

Ынтымақтастық орнату:

Сәлемдесу, «Жүректен-жүрекке» әдісі бойынша психологиялық дайындық жүргіземін.

Топқа біріктіру.Құндылықтарға қарай топқа біріктіру.

Алдыңғы сабақты пысықтау үшін«Миға шабуыл» әдісін қолданамын.

Оқушы рефлексиясы «Смайликтер»әдісі

Ресурстар

Суреттер,


Үлестірмелі қағаздар,

маркерлер


Сабақтың ортасы

23 минут


  Жаңа сабаққа таныстырылым жасаймын.

Тапсырма №1

«Микрафон»әдісі арқылы таныстырылымға байланысты сұрақтар қойылады.
Тапсырма №2

«Джигсо»әдісі арқылы әр топқа тапсырма беріледі.

Сұрақ қою және талқылау.

Топтық талқылауға қатысады,топпен жұмыс жасап,қорғайды.

1. Қоғамды тұтас жүйе ретінде сипаттауға негіз болатын қандай фактролар деп ойлайсыңдар?

2. Қоғам және оның құраушы бөліктері туралы түсініктеріңді қысқаша тұжырымдаңар

3. Адам мен адам,адам мен қоғам,қоғам мен табиғат арасындағы байланыстардыдың мәні неде?

АКТ,оқулық,

стикер,

үлестірмелі

қағаздар,


суреттер

Үлестірмелі қағаздар,

маркерлер




Сабақтың соңы

Бағалау

5минут

Үйге тапсырма: 2 минут

Рефлексия 2минут

Сабақты бекіту:

Бекіту және қолданысқа енгізу.

«Түйінді сөздер»әдісі арқылы сабақты қорытындылау.

Тақтаға сөздер жазылады.Оқушылар сол сөздерге байланысты өз ойларын тұжырымдап,қорытындылап ортаға салады

Бағалау ағашы.

Өзін-өзі бағалау:

БББ кестесі(Білемін,Білгім келеді,білдім)

Б (Мен не білемін?)

Б (Менің не білгім келеді?)

Б (Мен не білдім?)






Түйінді сөздер,

бағалау

парағы,





Саралау – Сізқосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларғатапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?


Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-менбайланыс

Құндылықтардағы

байланыс


Фармативті бағалау, бір-біріне түсіндіру және дұрыс нәтижеге бағыттау әдістері арқылы қосымша көмек көрсетемін. Деңгейлік тапсырмалар, беру арқылы қаблетті оқушыларды дамытамын.


тарих

Компьютер


Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынға

жазыңыз.(Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардың арасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.)


Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.

2.



Тапсырма


Критерийлер


Дескрипторлар

Білім алушы

Балл


1

1. Қоғам ұғымы дегенді түсіну

2.Қоғамды құраушы бөліктер екенін сипаттау

3.Қоғамдағы адамдардың арақатынастарын сипаттайды.

1. Қоғам ұғымы дегенді түсінеді.


1

2. Қоғамды құраушы бөліктер ажыратып береді

1

3. Қоғамдағы адамдардың арақатынастарын сипаттайды..

1

Барлығы

3


3







50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: