×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру
Байқаулар басталды Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Қоғамның саяси өмірі.Қоғам және саясат,қоғамның саяси жүйесі.

Автор:Пирназаров Ергали Мырзамуратович
Бағыты: Адам және қоғам
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-19

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Адам және қоғам пәні бойынша 9-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары.Материал оқулық пен әдістемелік нұсқаулыққа сүйеніп жазылған.9-сынып мұғалімдеріне оқу үдерісінде тәжірибе алмасуда таптырмас материал.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары Тексерілді: ________________


оқу мақсаты
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар:Қоғамды тұтас жүйе ретінде сипаттайды














2.Қоғамды құраушы бөліктер екенін сипаттау
Тілдік мақсат


Тыңдалым: «Миға шабуыл» әдісін пайдалана отырып ,өзгелердің пікірлерін тыңдайды.




Тіркес сөздер мен терминдер: Философия,органикалық,психикалық,коммуникативті,перцевтивті


Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы
тарих
Алдыңғы оқуАдам.Қоғам.Құқық.
Жоспар

Жоспарланған уақыт

Сабақтың басыҰйымдастыру:3 минутҮй жұмысын 5 минутЫнтымақтастық орнату: Сәлемдесу, «Жүректен-жүрекке» әдісі бойынша психологиялық дайындық жүргіземін. Топқа біріктіру.Құндылықтарға қарай топқа біріктіру.Алдыңғы сабақты пысықтау үшін«Миға шабуыл» әдісін қолданамын. РесурстарСуреттер,

Үлестірмелі қағаздар,маркерлер


Тапсырма №1 Сұрақ қою және талқылау.Топтық талқылауға қатысады,топпен жұмыс жасап,қорғайды.1. Қоғамды тұтас жүйе ретінде сипаттауға негіз болатын қандай фактролар деп ойлайсыңдар?3. Адам мен адам,адам мен қоғам,қоғам мен табиғат арасындағы байланыстардыдың мәні неде?АКТ,оқулық,стикер,үлестірмелі қағаздар,

суреттерҮлестірмелі қағаздар,маркерлер



Сабақтың соңыБағалау 5минутРефлексия 2минутСабақты бекіту: Бекіту және қолданысқа енгізу.«Түйінді сөздер»әдісі арқылы сабақты қорытындылау.Тақтаға сөздер жазылады.Оқушылар сол сөздерге байланысты өз ойларын тұжырымдап,қорытындылап ортаға саладыБағалау ағашы.Өзін-өзі бағалау:БББ кестесі(Білемін,Білгім келеді,білдім)



Түйінді сөздер,бағалау парағы,


Саралау – Сізқосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларғатапсырманыкүрделендіруді қалайБағалау – Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-менбайланысҚұндылықтардағыбайланыс



тарихКомпьютер

РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынғажазыңыз.(Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардың арасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.)




Қорытынды бағамдау:Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1. 2.

Тапсырма



Балл


1
2.Қоғамды құраушы бөліктер екенін сипаттау

1




1




1
Барлығы3

3



50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: