Сабақтың басы
5
минут
Ойтүрті
Сабақтың ортасы
30
минут
|
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.
Сабаққа психологиялық дайындық. Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты айтылады.
1.Берілген сөйлемдердің мағынасын ашыңдар.
2.Мәтінді тыңдай отырып,
сұрақтарға жауап беріңдер. 1.Үзіндіде ересектер мен балалар арасындағы
қарым-қатынас қалай көрініс тапқан?
2.Абайды сағынған Ұлжанның
баласын алдымен әкесіне жіберуі нені
аңғартады?
3.Әкесі неге Абайды
сүймеді, неге құшақтамады?
4.«Ес
білгеннен бері қарай әкесінің қабаңын жұтаң қыста күн райын баққан
кәрі бақташыдай бағып, танып өскен» деген жолдардан не
ұқтың?
|
Оқушылар
хормен:
Мейірімді
жүрекпен
Ақ пейілді
тілекпен.
Аманадасып
алайық,
Бір жадырап
қалайық.
Оқушылар сөйлемдерді дәптеріне
жазады.
Жақсының сөзі де жақсы, өзі де
жақсы.
Жақсы сөзге жан
семіреді.
Ықтимал
жауаптар:
Қарым-қатынас арасында
салқындық, үлкеннен сескену байқалады.
Амандасудың жөнін
білгендігі байқалады. Әкенің жоғары қоятындығы
көрінеді.
Әке мен бала арасндағы
қарым-қатынастың арасында қаталдық бар.
Абайдың әкесін сыйлайтыны, оның айтқан әрбір сөздерін
байыппен тыңдап, ойлап жауап беретіндігі және әкесінің қас қабағына
қарайтындығы көрінеді.
|
Жарайсыңдар, балалар!
Дұрыс жауапқа
1
ұпай
Дескриптор:
-мәтінді тыңдайды, сұрақтарға дұрыс жауап
береді.
|
Оқулық
86-бет
Тыңдалым мәтіні №5 слайд
|
Оқылым мәтіні
|
«Қоңыр қозым» мәтіні
3.Төмендегі тапсырмаларды орындаңдар:
-Мәтіннің бас кейіпкері:
-мәтіндегң негізгі ой-
-Мәтіннің стилі, жанры, тілдік
ерекшеліктері-
|
Оқушылар мәтінді рөлге бөліп оқиды.
Абай, Ұлжан
Абайдың шешесі мен әжесінің балаға деген сүйіспеншілігі,
сыйластығы, әкеге деген құрмет, баласын қызғану
Көркем әдебиет
Әңгіме
Құлаққа жағымды, көңілге жайлы, адамның ішкі жан әлеміне
ерекше әсер ететін тұстары көп кездеседі.
|
Дескриптор:
Мәтіннің бас кейіпкерін анықтайды;
Мәтіннің негізгі ойын табады.
Стилін, жанрын, тілдік ерекшеліктерін анықтайды.
(3б)
|
Оқулық
87-бет
|
ӘТН
|
Етістіктің ерекше түрлері. Есімше туралы.
4.
Оқылым мәтіні бойынш есімшелері бар сөйлемдерді теріп жазыңдар,
түбір мен қосымшасын анықтаңдар.
|
Оқушылар ережемен танысады. Есімшенің жұрнақтарын теріп
жазады.
1.-ған,-ген,-қан, -кен
оқы-ған, біл-ген, айт-қан, теп-кен;
2.
-ар, -ер, -р
Айт-ар, біл-ер, көр-ер, біл-ме-с,
көр-ме-с
3.-атын, -етін, -йтын, -йтін
айт-атын, біл-етін, тыңда-йтын, есті-йтін
4.-мақ, -мек, -бақ, -бек, -пақ, -пек
Бар-мақ, көр-мек, жаз-бақ. сез-бек, қаш-пақ,
шеш-пек т.б.
Оқушылар мәтіннен есімшелері бар сөйлемдерді теріп жазады,
қосымшасын анықтайды.
-Абайды шын балаға айналдырырып жіберген осы
сүйістер еді.
Жібер-ген – бұрынғы өткен
шақ
-Бала топтан шыға бергенде Айғыз күлді.
Бер-ген-де -бұрынғы өткен шақ
Ұлжан көп ұста-ған жоқ
|
Дескриптор:
Мәтіннен есімшесі бар сөйлемдерді табады,
қосымшасын және қандай шақта тұрғанын анықтайды.
|
88-бет
|