Сабақтың
басталуы
5 минут
Сабақтың
ортасы
6 минут
7 минут
7 минут
10 минут
5 минут
Сабақтың
аяқталуы
5
минут
|
1.Оқушылармен амандасу,
қатысуын түгендеу.
Психологиялық көңіл
күй тудыру
«Амандасып алайық»
2. Суреттер арқылы
топқа бөлу
Сабақтың тақырыбы
мен мақсатын хабарлау
3.
«Кездейсоқ
дөңгелек» әдісі
Өткен сабақты
қайталау сұрақтары
1.Шығарманың «Даналық
кітабы» деп аталу себебі неде? «Хикмет» сөзін қалай
түсінесіңдер?
2.Кітапта не туралы
айтылған?
3. Ақын өз шығармасында
нені басты мақсат етіп көрсетеді? Шығарманың жанрлық ерекшелігі
неде?
4. Ақынның туған жерге
деген сүйіспеншілігі қай жолдарда
берілген?
5. Ғұмырдың мәңгі еместігін, өмір сүрудің
мәнін қалай суреттейді?
Тапсырма
Берілген үзіндіні
өңдеп, өзге жанрда (өлең, әңгіме, диалог, т.б.) жазыңдар.
Креативтілікті ескеріңдер.
Халайықтан мейірім мен
рақым кетті,
Момынға
телі-тентек
зақым
етті,
Тал түсте талапайда
ақыл кетті,
Бұл не деген замана
болды, достар?
8-тапсырма.
а) Берілген өлең
шумағының идеясын негізге ала отырып, өз ойларыңды келер ұрпаққа ой
салатын, ақыл-өнеге беретін қарасөз
түрінде жазыңдар.
Дәруіштер дұғасының
шипасы жоқ,
Тым болмаса үстінде
лыпасы жоқ,
Құнарсыз қу тақырдай
бұтасы жоқ,
Бұл не деген замана
болды, достар?
Төмендегі үзіндіні
өңдеп, қазіргі жастарға «Бойға жиғын жақсылықты» тақырыбында ой
салатын монолог жазыңыз
Өз көркіңе өзің мәз бола
берме, Өзіңе-өзің сұқтанғаның, сірә, жөн
бе?
Алланы айтып, тәубе қылғын,
жөнге кел де,
Түн ұйқыңды төрт бөліп,
алдыңды ойла.
Күмәнсіз ғой бұл дүниеден
барша жанның өтері,
Мал-мүлкіңе мәз болмағын,
бә рі қол дан кетеді.
Ата-анаң, бауырлар, қайда
кетті ойланшы, Төрт аяқты ағаш ат саған да бір күн жетеді.
«Дүние-дүние» дей берме, бір Алла болсын
айтарың,
Кісі ақысын жей көрме,
ысырт көпір бар,
байқағын
Ешкім де саған жолдас боп,
бірге еріп кетпейді,
Бірге тұрған бауырың мен
аялап сүйген жан-жарың.
Құл Қожа Ахмет, тағат қыл,
білмеймін
ғұмырың неше
жыл,
Не де болса жазмыштың
көрерсің басқа салғанын...
Сабақты
бекіту
Қожа Ахмет Ясауи туралы
білгендеріңді «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы
түсіндіріңдер:
Пікір. Мәтін бойынша өзіндік
пікірлеріңді бір сөйлеммен жазыңдар.
Дәлел. Өз пікірлеріңді бір
сөйлеммен дәлелдеңдер.
Мысал. Пікірлеріңді өмірмен
байланыстырып, мысал келтіріңдер. Қорытынды. Тақырып бойынша
қорытынды шығарыңдар
Үйге тапсырма:
4-тапсырма
Рефлексия
«3 Қ: қызық, құнды,
қиын»
|
Психологиялық ахуал
«Амандасып алайық»
Оқушылар бірі-бірімен сандары таңдау арқылы берілген
суреттерге қарап, амандасады.
Wordwall арқылы
«Кездейсоқ дөңгелек»
әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.
Шығармадан алған
үзінділерді өз шығармашылығы арқылы
қайта өңдеп креативті
жазады
Берілген өлең шумағының
идеясын негізге ала отырып, өз ойларын келер ұрпаққа ой салатын,
ақыл-өнеге беретін қарасөз
түрінде жазады.
Қожа Ахмет Ясауи туралы
білгендерін «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы
түсіндіреді.
Оқушылар өздері үшін
сабақта не қызық, қиын, құнды болғанын айтып, іс-әрекетіне баға
береді.
|
Екі жұлдыз, бір ұсыныс
арқылы бағалау
Ауызша мадақтау
арқылы бағалау Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!
Дескриптор
Білім
алушы
-үзіндіні қайта
өңдейді;
-шығармашылы
ғын
танытады;
-креативті
жазады
Берілген бұлт, ағаш,
күн суреттері арқылы бағалау
|
Оқулық
8-сынып
«Атамұра»
баспасы
2018жыл
https://kk.wikipedia.org/wiki/
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары
2018
жыл
https://wordwall.net/ru
|