Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы: 8-бөлім
АДАМНЫҢ
СЫРТ
КЕЛБЕТІ МЕН
МІНЕЗІ
|
Мектебі:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Күні: 20.04.2017
ж
|
Сабаққа қатысқан
оқушылардың саны: 20
Сабаққа қатыспаған
оқушылардың саны: 0
|
Сынып: 5
а
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Қожаның портреті. Көптік
жалғау
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары
|
Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық,
әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі
(ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені
түсіндіру.
О4. Ауызекі стильдегі
мәтіндердің
мазмұнын, тақырыбын
және тілдік құралдарын
салыстыру.
Ж6. Мәтіндегі орфографиялық
қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және
редакциялау.
ӘТН4.2.
Зат есімдердің мағыналық
түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп
қолдану.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
Түбір мен қосымшаны
ажырата алады.
Мәтінді түсінеді. Сұрақтарға
жауап бере алады.
|
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады:
Көптік жалғауға
мысал келтіре алады.
Түсіндірме сөздікпен жұмыс
жүргізеді.
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
Көптік жалғауының
сөздерге жалғану тәртібі туралы
біледі.
( 5 кітап+тар,
барлық адам+дар, көп
оқушы+лар)
Көптік жалғауы жалғанбайтын
зат есімдерді біледі.
|
Бағалау
критерийі
|
-
Монолог пен диалогты
ажырата алады.
-
Мәтіннен тірек
сөздерді таба алады.
-
Мәтіннен түбір мен
қосымшаны біледі.
-
Сөздердің синонимін
таба алады.
-
Өмірмен
байланыстырып,топтық жұмысты
қорғайды.
-
Сұрақтарға жылдам ,әрі сауатты
жауап бере алады.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Уақытты тиімді пайдаланып,
өз-өзін тәрбиелейді,өз ісіне өзі есеп беруге
үйретеді.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Қазақ
әдебиет,музыка,тарих,өзін –өзі
тану.
|
Алдыңғы
білім
|
Оқушыларда жалғау туралы жалпы
ұғым қалыптасқан.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақ
кезеңдері
|
Жоспарланған
жұмыс
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
2
мин
5
мин
|
Оқушылардың ынтасын
аудару, ынтымақтастық атмосферасын орнату.
Сынып оқушылары қол
алысып,бір-біріне алдағы сабаққа сәттілік
тілейді.
Үй тапсырмасын
сұрау:
6-тапсырма.Берілген
зат есімдерді негізгі және туынды түрлеріне
топтастырыңдар.
«Дұрыс,бұрыс»
әдісі арқылы
сұралады.
(дұрыс жауап
болса,қызыл түсті,бұрыс жауап болса,көк түсті көтереді
)
Көше –туынды зат
есім
Достық –негізгі зат
есім
Өмір – негізгі зат
есім
Ақылшы – туынды зат
есім
|
Смайлик
арқылы
|
Қызыл, көк
парақшалар
|
Сабақтың
ортасы
|
3
мин
10
мин
7
мин
2
мин
10
мин
|
«Миға шабуыл»
әдісі арқылы
сұрақтар
1.Қожаны білеміз
бе?
2.Қайдан
білеміз?
3. Кинодағы
кейіпкерлер кімдер?
Оқушыларды
кейіпкерлер арқылы 3 топқа
бөлу.
Жантас
Сұлтан
Қожа
Жаңа
сабақ
1-тапсырма. Мәтінді түсініп
оқыңдар.
Топтық
жұмыс
І
топ.
Мәтін мазмұнына
сәйкес берілген ойды ары қарай
жалғастырыңдар.
1
|
Қожа әкесінің қандай адам
екенін білмейді,өйткені...
|
2
|
Қожа аты-жөнін айтып,содан
соң сырт бейнесін сипаттауға
көшті,себебі...
|
3
|
Қожа әжесінің
«Тампышнеме»деген сөзімен
келіседі,себебі...
|
4
|
Әжесі Қожаны ұзын бойлы
болады деп
ойлайды,себебі...
|
ІІ
топ.
Ерекшеленіп берілген
сөздердің синонимін
табыңдар.
Менің
олардан алабөтен жырылып
шыққаным жарамас дедім. Тақырбас
жүргеннің осындай залалы да бар.Егер шашым болса,жүз
қырық шығуы сөзсіз еді.
ІІІ
топ.
Қожаға портрет
жасау.
Жұптық
жұмыс
«Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісі
4-тапсырмаСөйлемдерді мазмұнына қарай
сәйкестендіріңдер.
1.
Өте пессимист, өмірге сенімі жоғалған
жандар
|
а. Оң жаққа қисайтып
жазатындар
|
2.
Өте ұқыпты, ұяң, ешкімге сырын аша
бермейтін тұйық жандар
|
ә. Сол жаққа қарай
қисайтып жазатындар
|
3. Жұртқа жақсылық
жасауға бейім адамдар
|
б. Жолдан төмен түсіріп
жазатындар
|
4. Көңіл күйлері
тұрақсыз, сәт сайын мың
құбылып тұратындар
|
в. Әріптерді бояп,
бірнеше рет бастырып
жазатындар
|
5. Мақсатқа жетуді
ойлайтын кісілер
|
г. Ірі әріптермен
үлкен-үлкен етіп жазатындар
|
6. Өте көңілді
жандар
|
ғ. Әріптерді ұсақ әрі
әдемі жазатындар
|
7. Өкпешіл, ренжігіш
келетін жандар
|
д. Қыңыр-қисық етіп
жазатындар
|
Сергіту
сәті
(Жағымды музыка
ырғағымен)
Жеке
жұмыс
3-тапсырма. Берілген сөздерге тиісті көптік жалғауларын
жалғаңдар.
6-тапсырма. Оқиық, қызық!
6Ә Мәтіннен
көптік жалғау жалғанбайтын зат есімдерді теріп
жазыңдар.
Дескриптор
|
Балл
|
Мәтін мазмұнын оқып
түсінеді.
|
1
|
Көптік жалғауды үндестік
заңына сәйкес қолданады.
|
1
|
Орфографиялық нормаға сай жаза
алады.
|
1
|
Мәтіннен көптік жалғау
жалғанбайтын зат есімдерді теріп жаза
алады.
|
1
|
Көптік мәндегі зат есімдерді
тауып, жаза алады.
|
1
|
|
Бағдаршам
арқылы
Жұлдызша
арқылы
|
Слайд
Оқулық.
Үнтаспа
№38
аудио
Видео
|
Сабақтың
соңы
|
1мин
|
Үй
тапсырмасы:
7-тапсырма. Тұрақты
тіркестердің ағыналарын
табыңдар.
|
Рефлек-сия
|
5мин
|
«Бес саусақ»
әдісі
|
|
|
Қосымша
ақпарат
|
«Менің атым Қожа» фильмінен
үзінді көрсете отырып, көптік жалғауы бар сөздерді теріп
жазу.
Қожа -Нұрлан
Сегізбаев туралы мәлімет
іздену.
|
Cаралау – Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Жылы қабақ
танытып,сенің мүмкіндігің
мол.
Жаңа тақырып бойынша
ізденіс жұмыстары
|
Сабақ барысындағы барлық
кезеңдерді қамтып,бағалау парақшаларын
қолдану.
|
Сабақта сергіту
жаттығуларын орындату барысында, қауіпсіздік техникасының сақталуын
қадағалаймын
|
Сабақ бойынша
рефлексия
|
Бұл тарауды сабақ туралы
рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп
санайтын сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Сабақ мақсаттары
немесе оқу мақсатары шынайы болды
ма?
Барлық оқушылар
оқу мақсатына қол жеткізді
ме?
Егер оқушылар оқу
мақсатына жетпеген болса, неліктен деп
ойлайсыз?
Сабақта саралау
дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ
кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз
ба?
Сабақ жоспарынан
ауытқулар болды ма және
неліктен?
|
Сабақ өз мақсатына
жетті. Сабақ жоспарына сай жоспарланған материалдар толық игерілді.
Уақыт тиімді пайдаланылды.
|
Жалпы
бағалау
Сабақта ең жақсы
өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1:
«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі. Жұптық
жұмыс
2: Рефлексия.
Оқушылар өз көзқарастарын еркін жеткізіп, жаза
алды.
Сабақтың бұданда
жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1: АКТ-ны көбірек
пайдалану
2: Әдіс-тәсілдерді
одан әрі түрлендіру қажет.
Осы сабақтың
барысында мен сынып туралы жекелеген оқушылардың жетістіктері/
қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге
назар аудару қажет?
Оқушылардың сөздік
қоры жұтаң, сөйлемдерді тиянақты оймен аяқтай
алмады.
Топтық жұмыста
барлық оқушы қамтылды.
|