Қолданбалы есептерді шешу ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қолданбалы есептерді шешу ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қолданбалы есептерді шешу ҚМЖ сы жазылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзак мерзімді жоспар бөлімі:

Бөлім 3 Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу

Мектеп: №9

Сынып: 8 «А»

Мұғалімнің аты-жөні: Туткабаева С.

Күні:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Қолданбалы есептерді шешу

Оқу мақсаты

8.2.2.3-электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану

Сабақ мақсаты

Электрондық кестелерде кіріктірілген функцияларды, формулаларды қолдана отырып қолданбалы есептер (алгебра, физика геометрияның) есептерін шығару.

Күтілетін нәтиже

Есептеу кезінде формуланы қолданады.

Функция түрлерін ажыратып, айырмашылықтарын талдайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Электрондық кестеде кіріктірілген функциялардың түрлерін сипаттай алады.

Пәндік лексика жіне терминология:

Сумма, СРЗНАЧ, Макс, Мин , функциялар

Оқу мен жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері:

Сумма функциясы … орындайды

Макс функциясы келесі есептеулерді жүргізу үшін қажет…

Мин функциясы … қолданылады

Дағдылық құндылықтар

Ынтымақтастық қарым-қатынасы.

Өзара әркімнің пікірі құнды (бірін-бірі тыңдау).

Пәнаралық байланыс

Алгебра, геометрия, физика, ағылшын тілі

Бастапқы білімдері

7 сыныптағы «Электрондық кестелер» бөліміндегі оқу мақсаттары, шартты форматтау

Жоспар

Сабақ кезеңдері:

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер


Оқу ресурстары

Кіріспе бөлім

2 мин









5 мин




Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру:

Үш тілде амандасу арқылы оқушыларға жақсы көңіл күй сыйлау.

Бүгінгі сабағымыз тәттінің дәмі сияқты ерекше болсын деген мақсатпен, бүгінгі сабақ құнды да қызықты болсын деп сендерді 3 түрлі тәтті түрлерімен топқа бөлгім келіп отыр.

Оқушылар 3 топқа бөлінеді:

1 –топ «Формула»

2- топ «Функция»

3-топ «Электрондық кесте»


1-тапсырма. Жеке жұмыс. Ширату жаттығуы:

«Learning apps» программасы арқылы «Орнын тап» ойыны бойынша оқушылар функция түрлерін топтастырып, оның мағынасын түсіндіріп шығады.











«Атаулар мен терминдер туралы үш сұрақ» әдісі бойынша

«Функция, Формула, Электрондық кесте» сөздері туралы (Қайда? Қалай? Қандай?) деген сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбы мен мақсатын айқындаймыз.

Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және

қандай мағынада кездестіріп едіңдер?

  • Қалай? Осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыңдар ма?

  • Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыңдар?

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Қолданбалы есептерді шешу.

Презентация

«Сәйкестендіру» тапсырмасы
















Қалыптастырушы бағалау бойынша

ЖShape1 ұлдызша түрлері арқылы бағаланады.


Жасыл жұлдыз-

Excellent (тамаша)

Сары жұлдыз-good (жақсы)

Қызыл жұлдыз- revise (қайтала)



«Атаулар мен терминдер туралы үш сұрақ» әдісі

Негізгі бөлім





4 мин орындау,


бағалау 1 мин


















5 минут


Бағалау 1 мин










































































5 минут


Қорғау

3 минут


2 -тапсырма. «Санды зерттеу» тапсырмасы арқылы практикалық жұмыс жасалады.

Жеке жұмыс.

(4 минут уақыт беріледі)


Дескриптор арқылы бағалау

  1. Берілген санды зерттеу үшін әр түрлі амалдарды қолданады.

  2. Функцияның түрлерін ажыратады.

  3. 3-тілде функцияның атауларын айтады.


3-плюс алған оқушыға күн белгісін;

2 -плюс алған оқушыға бұлт белгісін;

1 -плюс алған оқушыға ай белгісін беріледі.


3-тапсырма «Кім жылдам» Жұптық жұмыс. Деңгейлік тапсырма. Қолданбалы есептерді шешуде физика, алгебра және геометрияның есептерін электрондық кесте Microsoft Excel программасында функцияларды қолданып есептер шығару.

(5 минут уақыт беріледі).








1-топ: Алгебра пәнінен

Сызықты функцияны

есептеп шығарып, графигін

сызады”.

Shape2







2 -топ: Физика пәнінен «Дененің жүріп өткен жолын есептейді».






















3-топ: Геометрия пәнінен «Үшбұрыштың жарты периметрін есептеп, ауданын табады».





















(+, - , қызықты) кері байланысы арқылы жұпта отырған оқушылар өз –өздерін бағалайды.

(+) (түсінікті болғанын айтады)

(-) (қиын болған кезді айтады)

Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады)


Дифференциация:

Жұптық жұмысты орындауда қиналатын оқушыларға қабілеті жоғары оқушылар көмекке келіп, бірлесе отырып тапсырманы орындайды.


Презентация


Үлестірме қағаздары





Қалыптастырушы бағалау (өзін-өзі бағалау)


Күн белгісі-

(Жарайсың)

Бұлт белгісі- (Жақсы)

Ай белгісі –(Талпын)


Оқушылар өз –өздерін бағалайды. (Қосу, алу, қызықты).

(+) (түсінікті болғанын айтады),

(-) (қиын болған кезді айтады),

Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады).


























































Оқушыларға қалам ұсыну арқылы өз-өздерін бағалауын тыңдау.





«Фрайер»

әдісі



Топтар бірін-бірі дескрипторға сүйене отырып, «2 жұлдыз, 1-тілек» кері байланысы арқылы бірін-бірі бағалайды.




4-тапсырма. «Фрайер» әдісі. Топтық жұмыс.

  1. минут уақыт беріледі.)



1-топ Математикалық функция

2-топ Статистикалық функция

3-топ Логикалық функция





Дескриптор арқылы бағалау

  1. Функцияға анықтама бере отырып, түрлерін ажырата алады.

  2. Мысалдар келтіріп, программада орындалуын көрсете біледі.

  3. Ерекшелігін салыстырады.

Топтар бірін-бірі дескрипторға сүйене отырып, «2 жұлдыз, 1 тілек» кері байланысы арқылы бірін-бірі бағалайды.


Сабақтың соңы

2 минут

















Өз ойларыңды «1 сөйлеммен түйіндеу» әдісі бойынша ойларыңды стикерге 1-сөйлеммен түйіндеп жазып, мына қорапшаға салып қойсаңыздар. Мен сіздердің бүгінгі сабақтан қандай әсер алғандарыңды білу үшін қажет.


«Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір» кері байланысы.



«1 сөйлеммен түйіндеу» әдісі


Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тескересіз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Практикалық жұмысты орындауда оқушылар физика, алгебра және геометрияның есептерін шығарады, графигін салады, формуланы қолданады.

Осы тапсырмада «Дифференциация» қарастырылған.

Жұптық жұмысты орындауда қиналатын оқушыларға қабілеті жоғары оқушылар көмекке келіп, бірлесе отырып тапсырманы орындайды.


«Кім жылдам» практикалық жұмыс бойынша оқушылардың өзін-өзі бағалауын тыңдау үшін сиқырлы қалам ұсынылады.

Қалыптастырушы бағалаудың түрлері:

Жұлдызшаның түрлері арқылы, табиғат құбылыстары бойынша бағаланады.


Дескрипторға сүйене отырып, оқушылардың өзін-өзі бағалауы жүргізіледі. Қосу, алу, қызықты «1 ұсыныс, 1-тілек» кері байланыстары арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.


Алгебра, геометрия, физика, ағылшын тілі






Компьютермен жұмыс жасағанда техника қауіпсіздік ережелерін сақтау


Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді?

Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.01.2019
1589
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі