Материалдар / Қолөнер үйірмесі қмж

Қолөнер үйірмесі қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Қолөнер үйірмесінен қмж*лар
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тәрбие сағат тақырыбы

Әдептілік – тәрбие бастауы

Сыныбы

7 сынып

Мұғалім


Қатысқан оқушы саны

8

Мақсаты:

  • оқушылардың бойына рухани адамгершілік қасиеттерді ұялату үшін мейірбан, ақылды, шыншыл, қайырымды, әдепті т.б. адамдық қасиетерді игеруіне ықпал ету;

  • адамгершілік құнды сапаларды оқушылар бойына сіңіру, ұлтжандылыққа баулу, эстетикалық тәрбие беру, топпен жұмысқа тәрбиелеу;

  • ой-өрісін, сана-сезімін, дүниетанымын дамыту.


Көрнекілігі:

Бейнепроектор, этикет, әдептілік туралы мәлімдемелері бар постер, оқушыларға арналған тапсырма карталары

Әдіс- тәсілдер:

  1. Мозайка әдісі

  2. Шашу әдісі


Сабақ барысы

Ұйымдастыру кезеңі

Уақыты

Іс - әрекеттер

Қажетті көрнекіліктер

5 минут

Сәлеметсіздер ме, балалар! Отырыңыздар. Бүгін біз әдептілік жөнінде ашық тәрбие сағатын өтетін боламыз.

Өйткені, өзін-өзі құрметтейтін адам мінез-құлық мәдениетін сақтауы керек, сондықтан әдептілікке ие болуы керек. Әдептілік-бұл қоғамда өзін қалай ұстау керектігін білу. Этикет ережелері мінез-құлық нормаларына және әдетке айналуы керек. Мысалы, сіз бүгін әдемі және талғампазсыз, айналаңыздағылар сізге қарауға қуанышты. Бірақ сыртқы келбетті бақылау-бұл жақсы әдіс.



Сәлемдесу түрлері бар суреттер


Біз адамдармен қарым-қатынасты неден бастаймыз? Әрине, сәлем беруден. Дана халқымыз «Сәлем- сөздің атасы», «Әдептілік белгісі-иіліп сәлем бергені» деп бекер айтпаса керек.

Әрбір халықтың сәлемдесу әдебі бар. Қытайлар қолдарын қысып, басын иіп амандасады. Оның мағынасы, «Қарныңыз тоқ па? Тамақ ішесіз бе?» дегені екен. Ал енді ауған халқы бастарын ұстап амандасады. Ол «Бастарың аман ба?» дегені екен.

Ал біздің қазақ халқы қалай амандасады? Иә, өте дұрыс. Біздің халық төс қағыстырып амандасады. Қане, бәріміз бір-бірімізбен амандасып алайық. (бәрі осылайша амандасады).


Негізгі бөлім

3-минут











10-минут
























10-минут







2-минут




5-минут

















10-минут

Топқа бөлу.

М: Оқушылар, енді әрі қарай сабақта тапсырмалар орындау үшін топқа бөлінейік.

«Шашу» әдісі.

Менің шашқан конфеттерді бір - бірден аласыздар. Конфет түріне қарай екі топқа бөлінесіздер.

1-топ. «Мейірім»тобы 2-топ. «Достық» тобы


1-тапсырма. Топтық тапсырма.

Тақырыпқа сай әңгіме құрастыру.

1.Мектеп дәлізіндегі әдептілік («Достық» тобы)

2.Сынып ішіндегі әдептілік («Мейірім» тобы)

Осы жағдаяттар бойынша әр оқушы талдап, өз ойларын айтады.

І топ

  1. Дәлізде жүгірмей мәдениетті жүру керек.

  2. Үлкендерге орын беру

  3. Кішілерге ізет көрсету

  4. Дауыс көтеріп айқайламау

ІІ топ

  1. Сабаққа кешікпеу

  2. Тыныштықты сақтау

  3. Амандасу


Әр айтылған жауап үшін балаларға медаль беріліп отырады



2-тапсырма. Топтық тапсырма.

Пазл құрастыру және шыққан суретке «тақырып» ойластыру.

4 пазл оқушыларға беріледі. 1 топқа екі суретті құрастырып, суретке тақырып ойластыру керек.


«Әдептілік» туралы видео қарау.

М: Оқушылар, бір сәт тақтаға назар салайық. Мына видеоны тамашалап алайық.

3-тапсырма. Дәптермен жұмыс

Мақал-мәтелдің жалғасын табу

Бала тәрбиесі


арлы бала.

Адам

DrawObject1

тіл.

Тәрбие басы


өзгеден сый дәметпе.

Әдеп басы


алғыс орады.

Өзіңді-өзің сыйламасаң


тағалы атпен тең.

Жақсылық еккен


кіші сені сыйлайды.

Үлкенді сен сыйласаң


тәртіппен өскен тал артық.

Тәрбиелі адам


тал бесік.

Әдепсіз өскен адамнан


әдебімен көрікті.

Әдепті бала


бесіктен.

















4-тапсырма. Сұрақ-жауап
1.Мектептен шығысымен үйге қарай жүгіріп келе жатқанда, алдыңнан бір үлкен кісі шықты, сен не істер едің?

- Үлкен кісімен амандасып, жол беремін.

2.Өзіңнен үлкен кісілер әңгімелесіп отырғанда не істеу керек?
- Үлкендердің әңгімесін бұзып, сөзге араласпайды.
3.Көшеде біреу жөн сұраса не істейсің?
- Асықпай түсіндіріп беру.

4.Автобуста егде адамдарды көргенде не істейсің?
- Үлкен кісілерге әрдайым орын беру керек.

5.Үлкен кісімен қалай сөйлесу керек?
- Үлкен кісімен «сіз» деп сөйлесу керек.

6. Күнде таңертең мектепке келгенде не істейсің?
- Мұғалімдермен, достарыңмен амандасамын.

7.Тамақ ішіп болғаннан кейін не істеу керек?
- Аспазшыға, анама рахмет айтамын.

8.Әдептілік қайдан басталады?
- От басынан, кішкентай кезден басталады?

9. Әдепсіз адам бола ма? Болса дұрыстауға бола ма?
Болады. Бірақ көп уақыт кетеді. Өзін - өзі жеңе білу қажет.

10. Көркіне, киіміне, ақшасына қарап әдепті деп айтуға бола ма? Не ақшаға сатып алуға бола ма?
Жоқ.

11.Сонда әдептілік деген не? (екі топқа да қойылады)
Әдеп - ол адамдардың жүріс – тұрысы мен өзара қарым – қатынастың ережелері. Бұған елгезектік, тіл алғыштық, сыпайылық, көрегендік жатады. Егер сен бала күніңнен әдепті болып өссең, есейе келе ата – анаңның өз Отанынның мақтанышы боласың.
Әдеп - адамдармен қатынас барысында, әңгімелесу кезінде шамадан тыс аспау, сөзіміз бен ісіміз сөйлесіп тұрған адамның көңіліне тимеуін ойлау, сыпайылық шегінен шықпау.
Әдеп- барлық жағдайда сыпайлық шегінен шықпау.
Әдеп барлық жағдайда қатынас жасап тұрған адамның жеке ерекшілігін ескеруді талап етеді.

Екі түрлі конфеттер













Слайдта тақырыпшалар беріледі
















Медальдар




Пазлдар








Тәрбиелік маңызы бар видео.




Слайд


















«QUIZIZZ» бағдарламасы

Қорытынды бөлім

5 минут

Оқушылар бүгінгі ашық тәрбие сағатымызды қорытындылау үшін «ТикТок» әдісін пайдаланамыз. Егер сабақ ұнаса ұнату белгісін басамыз. Сабақта түсінбеген тұстарыңыз болса «пікір жазамыз», ал сабақты басқаларға да ұсынып, «өте жақсы» деп бағаласаңыз, «бөлісу» ді таңдаймыз.


Қорытынды.

Жүргізуші: Бүгінгі сабақты біз әдептілікке арнадық. Балалар, бүгінгі сабағымызда өз ойларыңызды ортаға салдыңыздар. Адамгершіліктің қатып қалған қағидасы жоқ. Әр адам адамгершілікті тұрмыс-тіршілігінен, өзін қоршаған табиғатынан бойына сіңіреді. Сіздер өмірде қиындыққа мойымай, еш кедергісіз алға қадам басыңыздар. Ғабиден Мұстафин «Адамшылықты айта бергеннен гөрі көрсете біл» деген. Біздің мектебімізде адамгершілігі мол оқушылар көбейе берсін деп сабағымызды аяқтаймыз.


Көрнекілік «ТикТок»





ЖИ арқылы жасау
18 Қаңтар 2023
1541
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі