"Қоқыс тазалайтын робот"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Қоқыс тазалайтын робот"

Материал туралы қысқаша түсінік
қоқыс тазалайтын роботтың инструкциясы бар толық
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:10.12.2024_____ Сыныбы__11а__ Пәні: бағдарламалау және робот Мұғалімі:_Сетерхан А____________

Сабақ тақырыбы: «Қоқыс тазалағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс

Сабақтың мақсаты:

Үлкен маторды пайдалана отырып қоқыс тазалайтын робот жасау


Күтілетін нәтиже:

Берілген тапсырмамен оқушылардың топтасып жұмыс жүргізеді..

Оқушының маңызды құнды бағдарларды таңдау кезінде көмек

көрсететін құндылықтар әлеміне енуіне жағдай жасайды.


Негізгі идея:

«Қоқыс тазалағыш робот» жобасымен командалық жұмыс орындауы

Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері туралы түсінік қалыптасады. Сұрақ-жауап, диалог, топпен жұмыс,

Әдіс-тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау («Ой қозғау», «Мағананы тану», «Суретпен жұмыс», «Топтастыру»,

Сабақ жоспары:

Уақыты


Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

ҚБ

1

Сабақтың басталуы

5 минут



Психологиялық ахуал туғызу

«Шаттық шеңбер».


Топқа бөлу «The Hat» дісі арқылы 3 топқа бөлу.

Бір –біріне жақсы тілек айту

2

Сабақтың ортасы


10 минут



Бейне материал және слайд, арқылы тақырып бойынша мағлұмат беру.


Әр топ «Қоқыс тазалағыш робот» түрлерін мозайка арқылы

құрастыру


Суретке қарап қоқыстазалағыш роботтқа керекті құрылғыларды тауып алады.

Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері туралы мәлімет алады

Оқушылар ой қозғайды, сызбаны толтырады.

4

20 минут

Топтық жұмыс.

қоқыс тазалағыш роботының моделін құрастырады

QR-код арқылы қоқыс тазалайтын роботты жасайды

Топ бойынша берілген тапсырмаларды орындайды.



Оқушылар маңызды ойларымен бөліседі.


5

Сабақтың аяқталуы

5 минут

«Түрткі сұрақтар»

  1. Әр детальдарды құрастырғанда қандай кедергілер болды?

  2. Моделдеуде қандай құрылғы қиындық әкелді?

  3. Сіз үшін не маңызды?

  4. Датчиктердің қандай түрлері қолданылды?

6

Ресурстар


Сандар ,интербелсенді тақта,бейнеролик, маркер, ресурс


7

Үй жұмысы:

Интернеттен қосымша материалдар іздеу



8

Рефлексия


https://classroomscreen.com платформасын пайдаланып Бағдаршам түсін таңдау

«Жасыл» барлығы түсінікті

«Сары» сұрақтарым бар, әлі де жұмыс жасау керек

«Қызыл» тақырыпты түсінбедім
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2025
132
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі