Күні:10.12.2024_____ Сыныбы__11а__ Пәні: бағдарламалау және робот Мұғалімі:_Сетерхан А____________
Сабақ тақырыбы: «Қоқыс тазалағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
|
Сабақтың мақсаты: |
Үлкен маторды пайдалана отырып қоқыс тазалайтын робот жасау |
|||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Берілген тапсырмамен оқушылардың топтасып жұмыс жүргізеді.. Оқушының маңызды құнды бағдарларды таңдау кезінде көмек көрсететін құндылықтар әлеміне енуіне жағдай жасайды.
|
|||||
|
Негізгі идея: |
«Қоқыс тазалағыш робот» жобасымен командалық жұмыс орындауы Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері туралы түсінік қалыптасады. Сұрақ-жауап, диалог, топпен жұмыс, |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сын тұрғысынан ойлау («Ой қозғау», «Мағананы тану», «Суретпен жұмыс», «Топтастыру», |
|||||
|
Сабақ жоспары: |
||||||
|
№ |
Уақыты |
|
Мұғалімнің іс әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
ҚБ |
|
|
1 |
Сабақтың басталуы 5 минут |
|
Психологиялық ахуал туғызу «Шаттық шеңбер». Топқа бөлу «The Hat» дісі арқылы 3 топқа бөлу. |
Бір –біріне жақсы тілек айту |
|
|
|
2 |
Сабақтың ортасы 10 минут |
Бейне материал және слайд, арқылы тақырып бойынша мағлұмат беру. Әр топ «Қоқыс тазалағыш робот» түрлерін мозайка арқылы құрастыру
Суретке қарап қоқыстазалағыш роботтқа керекті құрылғыларды тауып алады. |
Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері туралы мәлімет алады Оқушылар ой қозғайды, сызбаны толтырады. |
|
||
|
4 |
20 минут |
Топтық жұмыс. қоқыс тазалағыш роботының моделін құрастырады
QR-код арқылы қоқыс тазалайтын роботты жасайды |
Топ бойынша берілген тапсырмаларды орындайды. Оқушылар маңызды ойларымен бөліседі. |
|
||
|
5 |
Сабақтың аяқталуы 5 минут |
«Түрткі сұрақтар»
|
||||
|
6 |
Ресурстар |
|
Сандар ,интербелсенді тақта,бейнеролик, маркер, ресурс |
|
|
|
|
7 |
Үй жұмысы: |
Интернеттен қосымша материалдар іздеу |
|
|
||
|
8 |
Рефлексия |
https://classroomscreen.com платформасын пайдаланып Бағдаршам түсін таңдау «Жасыл» барлығы түсінікті «Сары» сұрақтарым бар, әлі де жұмыс жасау керек «Қызыл» тақырыпты түсінбедім |
|
|||




жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қоқыс тазалайтын робот"
"Қоқыс тазалайтын робот"
Күні:10.12.2024_____ Сыныбы__11а__ Пәні: бағдарламалау және робот Мұғалімі:_Сетерхан А____________
Сабақ тақырыбы: «Қоқыс тазалағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
|
Сабақтың мақсаты: |
Үлкен маторды пайдалана отырып қоқыс тазалайтын робот жасау |
|||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Берілген тапсырмамен оқушылардың топтасып жұмыс жүргізеді.. Оқушының маңызды құнды бағдарларды таңдау кезінде көмек көрсететін құндылықтар әлеміне енуіне жағдай жасайды.
|
|||||
|
Негізгі идея: |
«Қоқыс тазалағыш робот» жобасымен командалық жұмыс орындауы Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері туралы түсінік қалыптасады. Сұрақ-жауап, диалог, топпен жұмыс, |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сын тұрғысынан ойлау («Ой қозғау», «Мағананы тану», «Суретпен жұмыс», «Топтастыру», |
|||||
|
Сабақ жоспары: |
||||||
|
№ |
Уақыты |
|
Мұғалімнің іс әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
ҚБ |
|
|
1 |
Сабақтың басталуы 5 минут |
|
Психологиялық ахуал туғызу «Шаттық шеңбер». Топқа бөлу «The Hat» дісі арқылы 3 топқа бөлу. |
Бір –біріне жақсы тілек айту |
|
|
|
2 |
Сабақтың ортасы 10 минут |
Бейне материал және слайд, арқылы тақырып бойынша мағлұмат беру. Әр топ «Қоқыс тазалағыш робот» түрлерін мозайка арқылы құрастыру
Суретке қарап қоқыстазалағыш роботтқа керекті құрылғыларды тауып алады. |
Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері туралы мәлімет алады Оқушылар ой қозғайды, сызбаны толтырады. |
|
||
|
4 |
20 минут |
Топтық жұмыс. қоқыс тазалағыш роботының моделін құрастырады
QR-код арқылы қоқыс тазалайтын роботты жасайды |
Топ бойынша берілген тапсырмаларды орындайды. Оқушылар маңызды ойларымен бөліседі. |
|
||
|
5 |
Сабақтың аяқталуы 5 минут |
«Түрткі сұрақтар»
|
||||
|
6 |
Ресурстар |
|
Сандар ,интербелсенді тақта,бейнеролик, маркер, ресурс |
|
|
|
|
7 |
Үй жұмысы: |
Интернеттен қосымша материалдар іздеу |
|
|
||
|
8 |
Рефлексия |
https://classroomscreen.com платформасын пайдаланып Бағдаршам түсін таңдау «Жасыл» барлығы түсінікті «Сары» сұрақтарым бар, әлі де жұмыс жасау керек «Қызыл» тақырыпты түсінбедім |
|
|||




шағым қалдыра аласыз


















