Қоректік тізбек түрлері

Тақырып бойынша 12 материал табылды

Қоректік тізбек түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Түрлі ағзаларды қоректену түріне қарай ажырата алады, қоректік тізбек құрастырып үйренеді7
Материалдың қысқаша нұсқасы





Бөлім:

Жануарлар

Педагогтің аты-жөні

Махамбетова Қ.А.

Күні:


Сынып: 4 «Б»

Қатысушылар саны: 15

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қоректік тізбек түрлері .......

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.2.3 өсімдік қоректі және жыртқыш жануарларды ажырату;
4.2.2.6 белгілі бір тіршілік ортасындағы қоректік тізбектің моделін құрастыру;

Сабақтың мақсаты

Түрлі ағзаларды қоректену түріне қарай ажырата алады, қоректік тізбек құрастырып үйренеді;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уа

қыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы Ұйымдас-

тыру кезеңі

5 мин

Психологиялық дайындық


«Табиғатқа саяхат» әдісі.

-Мен, кең даламын!

-Мен, құлпырған гүлмін!

-Мен, қалықтаған ақша бұлтпын!

- Мен, самал желмін!

-Мен, сылдырлаған бұлақпын!

- Мен, күркіреген өзенмін!

-Мен, мен, мен….

Стақандағы сумын.


«Таңдау» әдісі арқылы сыныпты топқа бірігу

«Өсімдіктер» тобы

«Жануарлар» тобы

«Құстар» тобы


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру

Сатақтың мақсаты: Қоректену түріне қарай ажыратады, қоректік тізбектің моделін құрастырады;

ТЖ Қайталау сұрақтарына жауап бер және тапсырмаларды орында

1. Неліктен жануарларды өсімдікқоректі және жыртқыштар деп бөледі?
2. Қандай байланыс симбиоздық қарым-қатынас деп аталады?
3. Бүркіт энергияны қайдан алады?

Құрал жабдықтарын сабаққа әзірлейді


Оймен табиғатқа саяхат жасайды. Стақандағы су сияқты ойларын бір жерге шоғырландырады






Топқа бірігеді











Сұрақтарға жауап беріп, алдыңғы білімді пысықтайды


ҚБ:

«Қызыл кітапқа енген жануарлар» суреттерін жинау

Оқулық

Слайд

1











Слайд

2











Слайд

3

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ















Сергіту сәті




1- тапсырма ҰЖ

Эйлер Венн диграммасы

Cалыстыр:

Екі түрлі қоректік тізбекті салыстыр. Эйлер Венн диаграммасы арқылы олардың ұқсастығы мен айырмашылығын түсіндір және не ортақ екенін тап.

Бұл қоректік тізбектердің қандай ортаға тән екенін анықта.

«Көңлді күй» әуеніне билеп сергиді



2-тапсырма ТЖ «Тізбектер » әдісі

1-топ

Төрт тізбеден тұратын қоректік тізбек құрастырып, суретін салыңдар.
 
М ы с а л ы :

Picture 1

  2-топ
  Бес тізбеден тұратын қоректік тізбек құрастырып, суретін салыңдар.
  М ы с а л ы :

Picture 2

  3-топ

Алты тізбеден тұратын қоректік тізбек құрастырып, суретін
салыңдар.
  М ы с а л ы :

Picture 3 Қорытынды жасаңдар. Жұмыстарыңды талқылаңдар.


3-тапсырма ТЖ «Ойлан! Бірік! Бөліс!» әдісі

1-топ

Ойлан. Бұл сызба «Қоректік тор» деп аталады. Неліктен олай атайды деп ойлайсың? Қоректік тордың бұзылуына не себеп болуы мүмкін?


2- топ

Қай сөз артық? Кестедегі қоректік тізбектен артық сөзді алып, дұрыс ретпен орналастыр.

3-топ

Сурет бойынша қоректік тізбек қрастыр


Дескриптор:

Э.Венн диаграммасын қолданып екі тізбекті қоректену түріне қарай ажыратады ( 2 балл)















Дескриптор:

Қоректік тізбектің моделін құрастырады, суретін салады ( 2 балл)































Дескриптор:

Қоректік тордың бұзылуына не себеп болуы мүмкін екенін анықтайды ( 2 балл)











Дескриптор:

Қоректік тізбектегі артық сөзде таба алады

Неліктен артық екенін түсіндіре алады ( 2 балл)



Дескриптор:

Қоректік тізбек құрастырады( 2 балл)


ҚБ:

«Қызыл кітапқа енген жануарлар» суреттерін жинау















ҚБ:

«Қызыл кітапқа енген жануарлар» суреттерін жинау




ҚБ:

«Қызыл кітапқа енген жануарлар» суреттерін жинау




ҚБ:

«Қызыл кітапқа енген жануарлар» суреттерін жинау







ҚБ:

«Қызыл кітапқа енген жануарлар» суреттерін жинау









ҚБ:

«Қызыл кітапқа енген жануарлар» суреттерін жинау



ҚБ:

«Қызыл кітапқа енген жануарлар» суреттерін жинау

Эйлер Венн диаграммасы


















қоректік тізбек түрлері


































Суреттер

Сабақтың соңы

Рефлексия

Үйге тапсырма:

Модель жаса. Берілген тіршілік орталарына қоректік тізбектер құрастыру.

Рефлексия жасайды









Модель жасайды

Бүгінгі сабақтан түсінгенде-

рін білу үшін көңіл-күй арқылы кері байланыс алынады.


Рефлексия тақтасы









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.03.2025
224
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі