Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жырдың» сюжеттік желісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жырдың» сюжеттік желісі

Материал туралы қысқаша түсінік
әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін анықтау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жырдың» сюжеттік желісі

Мұғалім: Мамбетова Г

Күні : 03.09.2018

Сынып: 8

Қатысқан оқушылар саны: 11

Қатыспағандар: 0

Бөлім:

Дананың сөзі – ақылдың көзі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

8.1.1.1-әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін анықтау.

8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

Сабақ мақсаты:

Жырдың жанрын,сюжетіне талдау жасау

Құндылықтарды игерту:

«Мәңгілік ел» жалпықоғамдық құндылығы:

- Тіл мен мәдениет;

- Өмір бойы білім алу;

- Топ мүшесі ретінде жүктелген жауапкершілікті сезіну;

- Топтық және жұптық жұмыста ынтымақтастықпен жұмыс жасау

Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың топтаса және жеке отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу,өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады.

Пәнаралық байланыс:

Тарих, қазақ тілі пәндерінен алған білімдерін еркін қолданады

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Электронды оқулық

Бағалау критерийлері:

Жырдың сюжеттік желісіне талдау жасайды.

Тілдік мақсаттар:

Ұлы ойшыл, жырау, қобызшы, күйші, эпос.

Дифференциация

Оқушылардың барлығы: жырдың мазмұнын біледі.

Оқушылардың көбісі:жырдың жанрлық ерекшелігіне,сюжеттік желісіне талдау жасайды.

Оқушылардың кейбірі: эпилог пен прологты анықтайды.

Осыған дейін меңгерілген білім


Сабақ барысы

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер


Ресурс


Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

Психологиялық ахуал орнату. «Ыстық алақан» тренингін өткізу.


СPicture 2 абақтың ортасы










«Миға шабуыл» әдісі

1. Қорқыт туралы не білесіңдер?

2. Қорқыт атаның есіміне байланысты қандай аңыз естеріңізде бар?

3. Жырау деген кім?

«Болжам кестесі» әдісі

1-қадам. Мұғалім жырды бөліп оқиды.

2-қадам.Үзінді оқылып болған соң, мұғалім оқушылардан әрі қарай не болатынын сұрайды және жорамалын кестенің 1-бағанына жаздырады:


Мәтіннен 1-үзінді

Не болады?

Өз жауаптарыңды 1-үзіндіге сүйеніп дәлелдеңдер

Шын мәнінде не болды?

Мәтіннен 2-үзінді

Не болады?

Өз жауаптарыңды 2-үзіндіге сүйеніп дәлелдеңдер

Шын мәнінде не болды?


3-қадам. Оқушылар өз болжамдарын 1-үзіндінің мазмұнына сүйене отырып, кестенің 2-бағанын толтырады.

4-қадам. Жырдың эпилогы мен прологын тапқызу.

Жұмыс осы сызба бойынша жалғасады.

Қалыптастырушы бағалау: өзара бағалау.


8-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы


















Сабақтың соңы


Жағымды пікір: (Не ұнады?)

Сындарлы сын: (Не нәрсені жақсарту керек?)

Келешекке арналған пікір: (Маған ұнады,бірақ...)

Үйге тапсырма беру.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.11.2018
1335
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі