Материалдар / Қоршаған ортаға қамқорлықпен қараудың мәні
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қоршаған ортаға қамқорлықпен қараудың мәні

Материал туралы қысқаша түсінік
керемет
Авторы:
19 Наурыз 2024
52
2 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Педагогтың аты-жөні

Тоққұлы Ақнұр Камалбекқызы

Күні:

24.02.2023

Сынып:

4 «Ә»


Сабақтың тақырыбы

Қоршаған ортаға қамқорлықпен қараудың мәні


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.1.1 нысандардың кеңістікте бір-біріне қатысты орнын анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: нысандардың кеңістікте бір-біріне қатысты орнын анықтайды.Түсініктерін жазбаша эссе, ой-толғау түрінде көрсете алады.

Көптеген оқушылар: өздерінің жауаптарын нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіре отырып, оқулықта берілген ақпараттарды қолдана алады.

Кейбір оқушылар: табиғатты қорғауға қандай шаралар қолдану аясын талқылап, олардан негізгі нысандарды көрсетуді үйренеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут




















Жаңа сабақ

Оқулықпен жұмыс

7 минут






5 минут




-Сәлемдесу

- Оқушыларды түгелдеу.

-Психологиялық даярлық

-Сабақ ережесімен таныстыру

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты, дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

  • Жауап бергенде қол көтеріп жауап береміз

Үй тапсырмасы: ЖЖ

«Таза тақта» әдісі

1.Климат  дегеніміз не?

2.Ауа  райы  дегеніміз  не?

3.Катаклизм дегеніміз не?

4.Ауылшарашылығы қандай салаларға бөлінеді?

5.Өлкелеріңде төрт түліктің қандай түрлері бар?

6. Сен тұратын жерде ауылшаруашылығының қай саласы жақсы дамыған?

7.Өсімдік шаруашылығы салаларын ата

8. Малшаруашылығы салаларын ата.

Қоршаған ортаға қамқорлықпен қараудың мәні

- Мәтінді іштей оқу

- Түртіп алып оқу


Сабақ мақсатын ашу, түсіндіру.






ТЖ. 1 тапсырма (толық жауапты қажет ететін ашық тапсырма)

«Пазл» әдісі

Пазл бөлшектерін жинап, суреттерге анықтама беру.









  1. Педагогтің айтқан сөздерін оқуышылар қайталап айтып, психологиялық даярлық жасайды.








Әр топтан екі оқушы шығып, сұрақтарға жауап береді.

Отырған оқушылар өзара үй тапсырмасын тексеріп, өзара бағалау жүргізіледі.





Оқушылар мәтінді оқып, керекті жерлерін түртіп алады және оны оқып береді.

Нысандарды бағдарлау «Салтанатты көш»

Экология

Экологиялық проблемалар

Табиғатқа қамқорлық


Оқушылар пазл бөлшектерін жинап, сурет бойынша нысандарды бағдарлайды.

«Бағалау транспортирі» арқылы оқушылар өздерін өзі бағалап отырады.








БК.

- Сұрақтарды оқып, толық жауап береді. (2 балл)


Дескриптор:

1.Сұрақты оқиды және толық жауап береді.








ҚБ:Жарайсың!




БК.

Шартты белгілер арқылы орнын анықтау. (1 балл)


Дескриптор:

- Өздерінің тұрған жерін шартты белгілер бойынша бағдарлайды.

- Өмірмен байланыстырады.


ҚБ:

Жарайсың!

«Керемет!»

«Талпын!»















Бағалау транспортирі.

Сабақтың ортасы

2 минут























5 минут




















































8 мин









Сабақтың соңы

5 мин

































Жарайсыңдар балалар! Тақтаға назар саламыз. Хлудовтың суретінде табиғат көшпелілер үшін туған үйіндей болды. Олар

жер жағдайын жақсы білгендіктен, жылдың қай мезгілі болса да, адаспай жол табатын. Өздерін табиғаттың бір бөлшегі санаған бабаларымыз табиғатпен үйлесімді өмір сүріп, сұлулығын бағалай білді. Бабаларымыздың табиғатқа деген қамқорлығын үлгі тұтамыз.

Мен - көшпелі» ойыны.

Шарты: педагог оқушылардың бір бұрышқа жиналуын сұрайды. Бормен шекара сызығын сызады. Осы шекарадан аспай қарапайым гимнастикалық жаттығулар жасау ұсынылады. Қайтадан бастапқы орындарына барып, сол жаттығуларды жасауға тапсырма береді.

Талқылауға берілетін сұрақтар:

-Неліктен сендерге бұрышта жаттығуларды жасау ыңғайсыз болды?

-Жаттығуларды қай жерде жақсы жасауға болады? Неліктен?

-Бұл ойын мен көшпелі және отырықшы өмір салтының қандай байланысы бар?

Оқушылар өз зерттеулеріне сүйеніп, қорытынды жасайды.

Дұрыс, Қоршаған ортаға қамқорлықпен қараудың мәні

«Салтаннатты көш» Хлудовтың еңбегіне назар аударайықшы.

Осы сурет бойынша бір топтық тапсырма орындап жіберейік , балалар.

2 Тапсырма ТЖ «Жасырылған хат» әдісі

Жайлау, Көктеу, Күзеу және Қыстау сөздерінің түбірлеріне қарап, өздері анықтама беріп көреді: Жаз, Көктем, Күз, Қыс.

Шарты: оқушылар термин сөздер арқылы 4 топқа бөлініп конверттегі тапсырмаларды орындайды.

1-топ «Көктеу»

2-топ «Қыстау»

3-топ «Жайлау»

4-топ «Күзеу»

1-топ «Күзеу» тапсырма:

Елестетіңдер, сендер – көшпелісіңдер. Жайлау мен қыстауды таңдаған кезде не нәрсеге көңіл бөлесіңдер?

Плакатта:Қыстау Жайлау сөздері жазылады. Жайлауға немесе қыстауға сәйкес келетін сөздерді таңдаңдар, түсіндіріңдер.

Тірек сөздер: Солтүстік, оңтүстік, шүйгін шөптің мол болуы, суат көздері, қар жамылғысының жайдақ болуы, тау бөктері, жауын-шашыннан қорғайтын пана.

2-топ «Қыстау» тапсырма:

Жылдың қай мезгілі көшпелілер үшін ауырға соқты, қалай ойлайсыңдар? Неліктен?

Достың көмегі: Жылдың қай мезгілінде көктайғақ, боран, үскірік аяз, қалың қар секілді ауа райының құбылыстары болады? Осы құбылыстардың көшпелі шаруашылыққа тигізген әсері қандай?

Маңызды дерек! Жұт дегеніміз – қуаңшылықтан малдардың қырылуы.

3-топ «Жайлау» тапсырма:

Атақты қазақ ғалымы Шоқан Уәлиханов: «Көшпелі елдің тұрмысында азығы да, сусыны да, киімі де малдан деп жазды. Ғалымның сөзін растау үшін мысалдар келтіріңдерші.

Көшпелінің азығы ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Көшпелінің сусыны ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Көшпелінің киімі ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

4-топ «Көктеу» тапсырма:

Елестетіңдер, сендер – егіншісіңдер. Егінші нені білу керек және қандай қабілеті болу керек? Егіншілер қандай дақылдарды өсірді.

Достың көмегі. Сендердің алдарыңда – дала. Оны өңдеу керек. Одан өнім алу үшін не істеулерің керек?

Топтардың тапсырмаларды көрсетуі.

(Салыстыру)

Экологиялық проблема- адамның табиғат байлығын шектен тыс пайдалануы салдарынан табиғи жағдайдың бұзылуы. Қазір табиғатқа деген көзқарас өзгерді. Кең далада үлкен қалалар бой көтерді, зауыттар мен фабрикалар, шахталар мен кеніштер ашылды.

3 Тапсырма. ТЖ.

Шығармашылық жұмыс. Оқушыларға беті лас сурет беріледі. Топтаса отырып суреттегі қоқыстарды қоқыс жәшігіне ажыратып салады.

1 топ Табиғат бейнесі

2 топ Күн, жел энергиясы.

3 топ Табиғатқа қамқорлық

4 топ Қоршаған ортаны аялау







4 Тапсырма ӨЖ. (Толық жауапты қажет ететін ашық тапсырма)

Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану, жинақтау, қорытындылау.

«Попс- формула» әдісі

«Табиғатты қорғау парызымыз» тақырыбында қоршаған ортаны қалай қорғауға байланысты пікір білдіреді, дәлелдейді, талдайды, анализ жасайды.

-Менің ойымша табиғатты қорғау керекпіз.
-Мен бұны осылай түсінемін егер адамдар табиғатты қорғаса, табиғатымыз тап таза болушы еді.

-Мен бұны осы деректермен дәлелдей аламын қазір табиғатымызды әртүрлі көліктердің түтіндері ластап жатыр

- Соңғы сөйлем:"Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім: Табиғатты қорғау, аялау әрбір адамзаттың міндеті.



Оқушылар шеңберде тұрып жаттығулар жасайды.








Сұрақтарға жауап береді.


Еске түсіру.














Оқушылар коверттегі тапсырмаларды орындайды.
































Сызба бойынша жұмыс жасау.















Оқушылар сурет арқылы

ата бабаларымыздың өмір салтымен танысады және ақпарат береді.




















БК.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!