Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістері

Тақырып бойынша 15 материал табылды

Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Каспий» жоғары педагогика және салалық технологиялар колледжі     

(білім беру ұйымының атауы)


БЕКІТЕМІН: __________Суюбаева Р.Д.




Оқу сабағының жоспары

Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістері

(сабақтың тақырыбы)

Модуль /пән атауы: ЖБП 11 «География»

Педагог: Амантұрлы Жазира Орахбайқызы дайындады

2023 жылғы "28" қараша

1. Жалпы мәліметтер

Курс, топ: 28.11.1БШ-23 б/б

____1БББ-23 А б/б

____1БББ-23 Б б/б

____1МДТ-23 б/б

____1ИББ-23 б/б

Сабақтың түрі: Теориялық сабақ

2. Мақсаты, міндеттері:

Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктеуді үйренесіңдер.

3. Күтілетін нәтижелер:

Барлық студенттер: табиғатқа антропогендік әсерлердің түрлерін біледі.

Көпшілік студенттер: өздерің тұратын аудан табиғатының антропогендік өзгерістерін сипаттай алады.

Кейбір студенттер: қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктейді.

4. Қажетті ресурстар: Атлас карталары, электронды ресурстар,презентация.

5. Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Ресурстар

І. Сабақтың басы (20 мин.)


1. Ұйымдастыру кезеңі (3 мин.)

Топпен амандасу, топты түгендеу. Өткен та-қырыпты еске түсіру және жаңа тақырыппен байланыстыру мақсатында үйге берілген тапсырмаларды сұрау.

2. Үй тапсырмасы (10–15 мин.)

https://wordwall.net/resource/64393692платформасы арқылы студенттерге ұяшықты таңдау тапсыр-малары беріледі.

1. Ш.Айтматовтың қандай романымен таныстық? («Жанпида»)

2. Қазақстанда қай жылы киіктердің жаппай қырылуы республика аумағында ақбөкен басының күрт азаюына алып келді? (2015 жылы)

3. 2014 жылы Қазақстандағы ақбөкендердің жал-пы саны неше мың болатын? (256,7 мың)

4. Табиғи заттардың физикалық-химиялық құра-мының өзгеруі қалай аталады? (ластану)

5. Табиғи ортаның толық немесе жекелеген бөліктері деградацияға (тозуға) ұшыраған аудан-дарының пайда болуы қалай аталады? (бұзылу)

6. Адамзаттың қазіргі заманғы даму қарқыны мен бағыттарын сақтай отырып, одан әрі дамуының қолайсыз жақтарының алдын алу үшін бірқатар қсыныстар жасаған ғалымды ата: (Д.Медоуз)

7. «Жанпида» романын есіңе түсір? Романның қысқаша мазмұнын айтып бер.

8. «Табиғатты тиімді пайдалану біздің қолы-мызда» өз пікіріңді білдір.







https://wordwall.net/resource/64393692
























3. Жаңа сабаққа кіріспе (2 мин.)

Ұяшықты таңдау тапсырмалары бойынша қорытынды шығарып, қатемен жұмыс жасап, жаңа сабақтың тақырыбы айтылады. Жаңа сабақ бойынша тірек сөздермен танысады:

  • антропогендік әсер

  • қоршаған ортаның антропогендік өзгеруі

http://www.flippity.net/ платформасы арқылы топ-тағы студенттер санына қарай топтастыру.







Слайд №1

http://www.flippity.net/


ІІ. Сабақтың ортасы (50 мин.)

1. Жаңа сабақты түсіндіру (10 мин.)

https://youtu.be/sP72wsu-LRk бейнесабақты сту-денттер көріп шығады. Жаңа сабақ бойынша сұрақтар қойылады.


2. Жаңа сабақты бекіту тапсырмалары (20–25 мин.)

1-тапсырма: Антропогендік факторларды жіктеп, кестеге толтырыңдар:


Озонос-фераның бұзылуы

Қышқыл жаңбыр-лар

Әлемдік мұхит мәселелері

Жылу эффектісі

Туындайтын мәселе-нің себептері





Антропогендік фактор-ларды азайту жолы






3. Өз бетінше жұмыс (10-15 мин.)

2- тапсырма: Терминдермен жұмыс, географиялық диктантты орындаңдар:

1.Кен байлықтарын ашық кен өндіру әдісімен алу кезінде пайда болатын тау-кен қазбаларынан бос қалған жер деп аталады. (карьер)

2..............-шахта немесе жер бетіндегі тау жыныс-тарының конус тәріздес үйіндісі. (террикон)

3. Табиғи кешендеріне адамның әр түрлі әркетінің әсерінен туындайтын факторлар- (антропогендік факторлар)

4......................-күкірт диоксидінің және азот оксидтерінің атмосферада болуының нәтижесі. Күкірт диоксиді ауаға кұрамында күкірті бар қазба отын түрлерін жағу барысында таралады. (қышқыл жаңбырлар)

5.............-әлемдік мұхиттың зиянды және улы заттармен, мұнай өнімдерімен, радиоактивті заттармен ластануы. (әлемдік мұхиттың мәселе-лері)

6............................-ғарыштың жылулық сәулеленуі атмосферадағы жылу газдары тарапынан сіңіріліп, жан-жаққа қайта сәулеленуге алып келетін процесті сипаттайды. (жылу эффектісі)


https://youtu.be/sP72wsu-LRk


Үлестірме қағаздар

ІІІ. Сабақтың аяғы (20 мин.)

1. Жаңа сабақты қорыту (3 мин.)

2. Кері байланыс (10–15 мин.)

Сабақта алған білімдері мен әсерлері негізінде кері байланыс жүзеге асады. Қарым-қатынасты, сабақта естігендерді бір сөзбен айтады:

  • білгім келді;

  • пайдалы болды;

  • қызықтым;

  • қажет болды;

  • білдім және т.б.

3. Үйге тапсырма (2 мин.)

Барри Коммонердің экологиялық заңдарын талқылаңдар.



Үлестірме қағаздар



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.02.2025
180
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі